Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
Mustiin Oranssi raita ja/tai takaosat oranssiksi
Astra K 1.4T
Ex.
Vectra C2 2.8T
Vectra B2 2.5
Ex.
Vectra C2 2.8T
Vectra B2 2.5
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
Juuri näincGv kirjoitti:Mustiin Oranssi raita ja/tai takaosat oranssiksi
Kadett B 1.9 -70 . Volvo V70 -08
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
Kuvan oransseilla vanteilla lookki on mielestäni täydellinen. En muuttaisi mitään.
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
Oranssit.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
Mustat tai oranssit.
Todella hieno auto,mutta noi tarrat kyllä vähän ihmetyttää.
Tosin jos omistaja tykkää niin sehän riittää
Todella hieno auto,mutta noi tarrat kyllä vähän ihmetyttää.
Tosin jos omistaja tykkää niin sehän riittää
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
Tämä, tai sitten nuo kokonaan oranssit.blex84 kirjoitti:Juuri näincGv kirjoitti:Mustiin Oranssi raita ja/tai takaosat oranssiksi
- KaKui
- OCF Member 2022
- Viestit: 682
- Liittynyt: 18 Helmi 2005, 02:00
- Paikkakunta: Lapinlahti, Pohjois-Sawo
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
Oranssit on parhaat.
Käyttis: Tesla Model 3 LR -21
Harraste: Firebird 5.0 TBI -89
Harraste: Firebird 5.0 TBI -89
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
Mäkin tykkään enempi teippauksilla kuin ilman.?! kirjoitti:
Todella hieno auto,mutta noi tarrat kyllä vähän ihmetyttää.
Tosin jos omistaja tykkää niin sehän riittää
Todennäköisesti väärässä.
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
Käytin toista vannesettiä oikaistavana ja selvisi toinen takavanne on romu. Juuri nyt ei ole varaa hommata uusia vanteita, joten niiden laitto maalauksineen jää tulevaisuuteen. Ensi talvena sitten puran tuon takakatteen ja selvittelen miksei ahdot nouse kunnolla. Nyt vaan tämän loppukesän ajelen menemään, kun kerran voi ajella. Kisat ja ratapäivät jää tälle kaudelle väliin.
Vaihdoin uuden halvan paskan autogaugen ahtopainemittarin samanlaisen vanhan tilalle ja uusi näyttää about 0,3 bar isompia lukemia, kuin edellinen samanlainen. Ihan skeidaa tuommoset mittarit. Pitää hommata kunnollinen sähköisellä anturilla oleva, niin ei tarvi arvuutella tulosta. Talven tavoitteeksi lisään vielä koneen tarkistuksen, jakopään hilujen vaihdon (4v vanha hihna), pienen öljyvuodon korjaamisen kampikammion huohotinputken laipasta, pakosarjan pinnottamisen jollakin keraamisella lämpösuojalla ja öljyä imeneen käryävän thermotecin lämpösuojanauhan vaihdon downpipen ympärille.
Sitten pitää alkaa säästämään rahaa Lotuksen cromo-putkisia kolmiotukivarsia varten, että saadaan alustaa herkemmäksi jousittamattomien massojen pienentyessä. Ooppelin tukivarret on ihan mustaa umpirautaa ja painavat varmaan tuplasti. Lotuksen setti maksaa parisen tonnia puslineen ja pallonivelineen...
Polttoainetankin voisi päivittää alumiiniseen kerääjäsäiliölliseen proalloyn tekeleeseen, jolloin paino tippuisi ja kapasiteetti nousisi 30 litrasta 45 litraan. tuskin nämä kaikki toteutuu ensi talven aikana, mutta nämä projektithan ei ole koskaan valmiita.
Vaihdoin uuden halvan paskan autogaugen ahtopainemittarin samanlaisen vanhan tilalle ja uusi näyttää about 0,3 bar isompia lukemia, kuin edellinen samanlainen. Ihan skeidaa tuommoset mittarit. Pitää hommata kunnollinen sähköisellä anturilla oleva, niin ei tarvi arvuutella tulosta. Talven tavoitteeksi lisään vielä koneen tarkistuksen, jakopään hilujen vaihdon (4v vanha hihna), pienen öljyvuodon korjaamisen kampikammion huohotinputken laipasta, pakosarjan pinnottamisen jollakin keraamisella lämpösuojalla ja öljyä imeneen käryävän thermotecin lämpösuojanauhan vaihdon downpipen ympärille.
Sitten pitää alkaa säästämään rahaa Lotuksen cromo-putkisia kolmiotukivarsia varten, että saadaan alustaa herkemmäksi jousittamattomien massojen pienentyessä. Ooppelin tukivarret on ihan mustaa umpirautaa ja painavat varmaan tuplasti. Lotuksen setti maksaa parisen tonnia puslineen ja pallonivelineen...
Polttoainetankin voisi päivittää alumiiniseen kerääjäsäiliölliseen proalloyn tekeleeseen, jolloin paino tippuisi ja kapasiteetti nousisi 30 litrasta 45 litraan. tuskin nämä kaikki toteutuu ensi talven aikana, mutta nämä projektithan ei ole koskaan valmiita.
Calibra V6, Speedster 2.0 Turbo , MB ML 400 D, Aprilia RSV4
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku
-Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr-
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku
-Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr-
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
Painemittariksi suosittelen mekaanista nestevaimennettua teollisuusmittaria,toki jos pitää olla tingentangeli niin ei varmaankaa kelpaa.
Maksaa kympin molemminpuolin,ei väpätä eikä näytä höpöjä.
Maksaa kympin molemminpuolin,ei väpätä eikä näytä höpöjä.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
Ei näin kauniiseen autoon mikää rujo nestemittari sovi alkuunkaan. Joku sievä varmatoiminen ja varmanäyttöinen mittari ni ei hypi silmille
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
Mulla näyttää 0.1bar vähempi nestevaimennettu teollisuusmittari mitä mappi, kumpi lie väärässä
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
Hötsin reissu takana, paljon piti höpötellä autosta kiinnostuneitten ihmisten kanssa. Ei tullu pokaaleja tälläkään kertaa. Hienommat pelit keräsi pytyt.
Tuo Speedyn takana oleva chopattu volvo sai body ja paintwork pytyn, hieno peli oli.
Tuo Speedyn takana oleva chopattu volvo sai body ja paintwork pytyn, hieno peli oli.
Calibra V6, Speedster 2.0 Turbo , MB ML 400 D, Aprilia RSV4
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku
-Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr-
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku
-Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr-
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
Kävin ihaileen tänään speedsteriä hieno on
Kadett B 1.9 -70 . Volvo V70 -08
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
pitihän tätä itelläki käydä ihaileen
kyllähän tän nyt ois pitäny joku pytty saada
kyllähän tän nyt ois pitäny joku pytty saada
-Speedlimit sucks-
91' 8v calibra (ikuisuusprojekti)
on pop
opel - wir leben autos
91' 8v calibra (ikuisuusprojekti)
on pop
opel - wir leben autos