Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
Niin, vaikka auto olisi kuinka hieno, niinkuin tämäkin Speedsteri on mutta kun se on Ooppeli tavan tallaajat/tuomaristo ei vain osaa arvostaa näin harvinaista Autoa Suomessa
Opeleita, onhan noita
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
Talvikausi tallissa. Pienet lämpötilanvaihtelut ovat paljastaneet muutamia hiushalkeamia hardtopissa. Täytyy tehdä tuo katto uusiksi, niin että se on paikoillaan autossa, jolloin kuiduttaessa mahdollisesta virheasennosta ei aiheudu jännitteitä pintaan. Oppiipa tästäkin taas jotain.
Aikaa ei ole ollut touhuta auton kimpussa muuta, kuin että olen hankkinut jakopään hilut valmiiksi vaihtoa varten. Kone pitää käyttää pois ja suunnitella lämpösuojapelti pakosarjan ja turbon sekä "tulipellin" väliin. Nyt kabiinin ja moottorin väliseinän lämpösuojalevyistä on valunut sulanutta pikeä runkopalkeille, eli kuumana on jossakin kohtaa käyty
Pitäisi vissiin lopettaa opiskelu, niin ehtisi joskus tätäkin rappaamaan.
Aikaa ei ole ollut touhuta auton kimpussa muuta, kuin että olen hankkinut jakopään hilut valmiiksi vaihtoa varten. Kone pitää käyttää pois ja suunnitella lämpösuojapelti pakosarjan ja turbon sekä "tulipellin" väliin. Nyt kabiinin ja moottorin väliseinän lämpösuojalevyistä on valunut sulanutta pikeä runkopalkeille, eli kuumana on jossakin kohtaa käyty
Pitäisi vissiin lopettaa opiskelu, niin ehtisi joskus tätäkin rappaamaan.
Calibra V6, Speedster 2.0 Turbo , MB ML 400 D, Aprilia RSV4
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku
-Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr-
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku
-Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr-
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
Keväällä Speedsteristä haaveilin ja kävin läpi muutaman. Yhdessä yksilössä varsinkin oli useassa kohtaa koria hiushalkeamia. Onko tuo yleistä vai olikohan tuossa monokokki rutussa tms. ja koripaneeleihin kohdistunut ylimääräistä rasitusta?lowcali kirjoitti:Talvikausi tallissa. Pienet lämpötilanvaihtelut ovat paljastaneet muutamia hiushalkeamia hardtopissa.
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
En osaa sanoa onko tyyppivikaa, vai onko korjattu jonkun mällin jäliltä. Tuossa omassa on nuo tulleet korjauksen jälkeen. Korjasin tuon hardtopin irtaallaan ja se on ollut nyt jännityksessä korjausten jälkeen paikallaan ja vissiin siitä syystä tullut nuita hiushalkeamia tuohon lakkapintaan. Itellä ei ole aikaisempaa kokemusta tämmösistä komposiittiläjistä, niin en osaa sanoa onko tyyppivikaa. Nää mun tapauksessa on oma vika kun opettelen vasta tämmöisiä korihommia kuidun kanssa.
Suunnitelmissa on hioa katto auki , kuiduttaa se paikallaan punotulla kuitukankaalla yli asti, ja tehdä sitten pinta hiilikuitumatolla. Kunhan kerkiäis jossakin välissä ja raaskisi ostaa säkityskamppeet tuota varten.
Suunnitelmissa on hioa katto auki , kuiduttaa se paikallaan punotulla kuitukankaalla yli asti, ja tehdä sitten pinta hiilikuitumatolla. Kunhan kerkiäis jossakin välissä ja raaskisi ostaa säkityskamppeet tuota varten.
Calibra V6, Speedster 2.0 Turbo , MB ML 400 D, Aprilia RSV4
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku
-Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr-
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku
-Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr-
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
Jaha photobucket olis näköjään rahaa vailla, että kuvat näkyisi. Haistakoot.
Kesän saldoa tähän mennessä. Jakopään hilut vaihdettu. Turbo korjattu. Keraamit vedetty pakosarjan ja pakopesän päälle. Öljyvuoto havaittu kampiakselin kytkinkopan puoleisesta stefasta. Juuri nyt en jaksa alkaa jumppaamaan konetta ylös tai laatikkoa alas tuon takia. Vuotakoot (tihkuu) tämän kesän. Vaihdelaatikko alkoi Summerpartyillä oireilemaan. Kahdella viimesellä vedolla varttimaililla missasin nelosen. Sievistä löytyi tyyppi joka alustavasti lupasi laittaa laatikon talvella kuntoon. Uusi laakerointi, syncrot ja shimmaus tiukemmaksi. Vaihtoehtona on siirtyä suorahampaiseen, jos tuo ei ala pysymään läjässä.
Kemissä kävin näyttelyssä. Autoja oli aika vähän ja Speedy oli se, joka kiinnosti yleisöä selvästi eniten. Satakunta juttelemassa käynyttä tyyppiä oli sitä mieltä, että näyttelyn hienoin auto. Ei pyttyä, koska tojotamiehet näköjään tykkää jaella niitä vain toisilleen... Eipä tämäkään motivoi viedä tuota mihinkään näytille.
Moottorinohjaus saattaa päivittyä, jos rahaa löytyy. Tuntuu olevan kovin hankalaa löytää kartantekijää tuolle vakio-ohjaimelle, eikä viitsisi Saksassakaan myötäänsä rampata. Laatikkoremontin jälkeen voisi ottaa sen 500+ hv, ja kattoa että joko Ville jäisi sillä taakse. Kiihdyttelyyn pitäisi kyllä saada oikeat renkaat, jos meinaa pärjätä. Myös ahtojen heräämistä pitää herkistää alemmille kierroksille.
Edit: Kovalle katolle en ole jaksanut tehdä mitään vaan olen päästellyt tämän kesän rättikattoisena.
Kesän saldoa tähän mennessä. Jakopään hilut vaihdettu. Turbo korjattu. Keraamit vedetty pakosarjan ja pakopesän päälle. Öljyvuoto havaittu kampiakselin kytkinkopan puoleisesta stefasta. Juuri nyt en jaksa alkaa jumppaamaan konetta ylös tai laatikkoa alas tuon takia. Vuotakoot (tihkuu) tämän kesän. Vaihdelaatikko alkoi Summerpartyillä oireilemaan. Kahdella viimesellä vedolla varttimaililla missasin nelosen. Sievistä löytyi tyyppi joka alustavasti lupasi laittaa laatikon talvella kuntoon. Uusi laakerointi, syncrot ja shimmaus tiukemmaksi. Vaihtoehtona on siirtyä suorahampaiseen, jos tuo ei ala pysymään läjässä.
Kemissä kävin näyttelyssä. Autoja oli aika vähän ja Speedy oli se, joka kiinnosti yleisöä selvästi eniten. Satakunta juttelemassa käynyttä tyyppiä oli sitä mieltä, että näyttelyn hienoin auto. Ei pyttyä, koska tojotamiehet näköjään tykkää jaella niitä vain toisilleen... Eipä tämäkään motivoi viedä tuota mihinkään näytille.
Moottorinohjaus saattaa päivittyä, jos rahaa löytyy. Tuntuu olevan kovin hankalaa löytää kartantekijää tuolle vakio-ohjaimelle, eikä viitsisi Saksassakaan myötäänsä rampata. Laatikkoremontin jälkeen voisi ottaa sen 500+ hv, ja kattoa että joko Ville jäisi sillä taakse. Kiihdyttelyyn pitäisi kyllä saada oikeat renkaat, jos meinaa pärjätä. Myös ahtojen heräämistä pitää herkistää alemmille kierroksille.
Edit: Kovalle katolle en ole jaksanut tehdä mitään vaan olen päästellyt tämän kesän rättikattoisena.
Calibra V6, Speedster 2.0 Turbo , MB ML 400 D, Aprilia RSV4
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku
-Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr-
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku
-Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr-
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
Hitto mitä näyttelyitä kun ei yleisön suosikkia palkita
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja
- Viestit: 4979
- Liittynyt: 08 Heinä 2003, 03:00
- Paikkakunta: Kokkola
- Jäsennumero: 2729
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
Ehkä se yleisö ei rohjennut kiinnostuksesta huolimatta antaa ääntään speedylle kun onhan se "vain" ooppeli ja niin uusikin vielä...
tuikka.jari (ät) gmail.com
-06 Vectra C2 wagon 3.0CDTI A6 OPC-line, -98 Vectra B1 1.6
EX:-94 Vectra A2 1.8 -08 Astra H Caravan 1.9CDTI OPC-line, -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance, Astra G Club Caravan 2.0DI
-06 Vectra C2 wagon 3.0CDTI A6 OPC-line, -98 Vectra B1 1.6
EX:-94 Vectra A2 1.8 -08 Astra H Caravan 1.9CDTI OPC-line, -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance, Astra G Club Caravan 2.0DI
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
En jaksa uskoa, että äänestämättömyydessä on kyse Ooppeliudesta tai uutuudesta. Se äänestäminen on vaan liian hankalaa ja sen takia se jää vaan aktiivi-ihmisten tehtäväksi. Sillon se piiri pieni pyörii.
JEEEEEEEEEEEEE!
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
Kelatkaa kuinka vaikeeta on äänestää jos joutuu käsin piirtää paperille. Kyllähän senkin pitäsi pystyä tekemään puhelimella.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
Nimenomaan. QR-koodi joka autolle, ni ääniä satais aika vitusti lisää. Ton voi oikeestaan ynnäillä siitä, et monellako on puhelin mukana ja monellako on kynä.Jarno kirjoitti:Kelatkaa kuinka vaikeeta on äänestää jos joutuu käsin piirtää paperille. Kyllähän senkin pitäsi pystyä tekemään puhelimella.
JEEEEEEEEEEEEE!
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
Kyllähän Google Playstä pitäs löytyä joku Äppi tuotakin vartenKeme kirjoitti:Nimenomaan. QR-koodi joka autolle, ni ääniä satais aika vitusti lisää. Ton voi oikeestaan ynnäillä siitä, et monellako on puhelin mukana ja monellako on kynä.Jarno kirjoitti:Kelatkaa kuinka vaikeeta on äänestää jos joutuu käsin piirtää paperille. Kyllähän senkin pitäsi pystyä tekemään puhelimella.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja
- Viestit: 4979
- Liittynyt: 08 Heinä 2003, 03:00
- Paikkakunta: Kokkola
- Jäsennumero: 2729
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
Itse asiassa tuota qr-koodia vois hyvinki soveltaa perinteisen lapuänestyksen rinnalla... Kunhan vaan joku keksis jonku järjestelmän millä ne äänet poimitaan talteen tms
tuikka.jari (ät) gmail.com
-06 Vectra C2 wagon 3.0CDTI A6 OPC-line, -98 Vectra B1 1.6
EX:-94 Vectra A2 1.8 -08 Astra H Caravan 1.9CDTI OPC-line, -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance, Astra G Club Caravan 2.0DI
-06 Vectra C2 wagon 3.0CDTI A6 OPC-line, -98 Vectra B1 1.6
EX:-94 Vectra A2 1.8 -08 Astra H Caravan 1.9CDTI OPC-line, -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance, Astra G Club Caravan 2.0DI
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
Jos kerholla on kiinnostusta kokeilla QR-koodilla äänestystä, voin tarjota tähän seuraaville partyille tarvittavan äänestyssoftan ja toteutuksen. Näiden parissa ammatikseni toimin. Kerhon vastuuhenkilö voi ottaa yhteyttä ja sovitaan tarkemmin.
Sori OT, nämä spämmit voinnee joku mode erotella muualle.
Sori OT, nämä spämmit voinnee joku mode erotella muualle.
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
Eipä ketään tunnu kiinnostavan jos tuo näytille jonkun erikoisen Opelin, vaikka sen tuo opelistien keskuuteen kuten vaikka ocf:n summerpartyillelowcali kirjoitti: Kemissä kävin näyttelyssä. Autoja oli aika vähän ja Speedy oli se, joka kiinnosti yleisöä selvästi eniten. Satakunta juttelemassa käynyttä tyyppiä oli sitä mieltä, että näyttelyn hienoin auto. Ei pyttyä, koska tojotamiehet näköjään tykkää jaella niitä vain toisilleen... Eipä tämäkään motivoi viedä tuota mihinkään näytille.
Opeleita, onhan noita