Calibra V6 -95 Pröject
Re: Calibra V6 -95 Pröject
Dodii, nyt on leima papereissa ja calibra ajossa Leimaukolla ei mitään valittamista. Suurin operaatio leimakuntoon saattamisessa oli xenonien irti repiminen ja takajarrupalojen vaihto. Ilmastoinninkin kävin täyttämässä äsken. Toimii mutta jäi vähän epäselväksi että tuliko sitä öljyä laitettua tarpeeksi Pitää selvitellä ennenkuin enempiä pyörittelee, ei viittis uutta kompuraa heti tappaa..
Calibra 2.5 V6 -95 & Astra F Caravan 2.0i -93
Re: Calibra V6 -95 Pröject
Eipä yllättäen oo viimeaikoina tehty juur muuta ku ajeltu Xenonit laitoin takas ja öljynpainemittarin toimimattomuutta hieman ihmetelty. See mittari vaan on jotenki paskana (näyttää liian vähän). Ilmastointikin rokkaa toistaseks hienosti uudella kompuralla.
Jos joku myy halvalla vaikka vaan sen lisämittariston toimivan koneisto-osan ni saapi tarjota tännepäin!
Pistetääs ny ees muutama uus kuva todisteeks että calibra elää ja voi hyvin
Jos joku myy halvalla vaikka vaan sen lisämittariston toimivan koneisto-osan ni saapi tarjota tännepäin!
Pistetääs ny ees muutama uus kuva todisteeks että calibra elää ja voi hyvin
Re: Calibra V6 -95 Pröject
sepä oiski kiva ku vois vaan ajella omillaki vehkeillä
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Re: Calibra V6 -95 Pröject
Ehkä vielä joskus henkka? Onhan tätäkin laiteltu senverran että välillä on hyvä vähä vaan ajellakin. Oishan tuossakin kaikenlaista ku pitäs laittaa mut ny ei sattuneesta syystä oo aikaa eikä rahaa. Thanks to suomen puolustusvoimat!
Calibra 2.5 V6 -95 & Astra F Caravan 2.0i -93
Re: Calibra V6 -95 Pröject
Kenes vehkeil sää sit ajeletiHenkkaZ kirjoitti:sepä oiski kiva ku vois vaan ajella omillaki vehkeillä
Noh työmaahuumoria... Mut nätti on calle ja harvinaista se on että saa vaan ajella. Tosin ei kyl välttämättä omaan autoon pysyis kiinto ellei se ois seisoskeleen korjauksia odottelemas aina välillä Sit mukava taas ajaa ku toimii vähän aikaa nätisti
Re: Calibra V6 -95 Pröject
Dodih, jotain pientä taas pitkästä aikaan saatu tähänki kötösteltyä. Ei ollutkaan ihan niin helppo homma mitä luulin mut sopihan nuo putket sinne kuitenki loppujenlopuks Vähän vaiheessa vielä mut voitonpuolella jo sentään..
Re: Calibra V6 -95 Pröject
propsit jaksamisesta.
on se vaan ihme ku näissä romuissa riittää aina jotain korjattavaa... :S
noh suurimman syyn voi kuitenkin laittaa kotisuomen ihanteellisille autoilmoille
on se vaan ihme ku näissä romuissa riittää aina jotain korjattavaa... :S
noh suurimman syyn voi kuitenkin laittaa kotisuomen ihanteellisille autoilmoille
Astra F simply the best Frisches denken für bessere Autos.
Opel Astra F "OPC" http://img826.imageshack.us/i/picture041.jpg/
Opel Calibra C20XE http://img138.imageshack.us/i/calibra082.jpg/
Opel Astra J 1.6 Turbo
Opel Astra F "OPC" http://img826.imageshack.us/i/picture041.jpg/
Opel Calibra C20XE http://img138.imageshack.us/i/calibra082.jpg/
Opel Astra J 1.6 Turbo
Re: Calibra V6 -95 Pröject
nätti calsu
simonssiako noi putken osat ?
simonssiako noi putken osat ?
Insignia Sports Tourer edition CDTI 118kw M6 -2011
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
Re: Calibra V6 -95 Pröject
Kiitän Joo, suurin osa palikoista tais olla simonssin tekeleitä ja loput ihan mitä nyt sattu motonetin hyllystä löytymään. Katin jälkeinen putkihan on simonssia myöskin ja roikkunu mukana jo muutaman vuoden..
Tota kuvaa ku kattoo ni näkyykin jo seuraavat toimenpiteitä vaativat kohteet Öljyä kusee taas vaihteeks jostain, todennäkösesti siitä kannen päässä olevasta huohotukseen liittyvästä pömpelistä. Ja tuo uus ilmastoinnnin kompura kusee tasan samasta saumasta kuin se vanhakin ja pitää pahaa meteliä Uus kompura tilattiin varaosatakuuna tossa syksyllä eikä vieläkään oo näkyny.. Kauanpa kestää senkin taival ruotsin keskusvarastosta tänne
Tota kuvaa ku kattoo ni näkyykin jo seuraavat toimenpiteitä vaativat kohteet Öljyä kusee taas vaihteeks jostain, todennäkösesti siitä kannen päässä olevasta huohotukseen liittyvästä pömpelistä. Ja tuo uus ilmastoinnnin kompura kusee tasan samasta saumasta kuin se vanhakin ja pitää pahaa meteliä Uus kompura tilattiin varaosatakuuna tossa syksyllä eikä vieläkään oo näkyny.. Kauanpa kestää senkin taival ruotsin keskusvarastosta tänne
Calibra 2.5 V6 -95 & Astra F Caravan 2.0i -93
Re: Calibra V6 -95 Pröject
Päivitellääs tätäki vähä taas. Tollaset pyörät tuli hommattua. Vanteiden värityksestä ja alustan korkeudesta ei kannata tässä vaiheessa välittää. Tulevat luultavasti muuttumaan kunhan keretään...
Ja calibrahan on tällä hetkellä tallissa sisusta purettuna ja pientä lattian ruostefiksiä meneillään. Talviautona toiminu täs pari talvea tollane farkku fastra ja nyt kun sillä joutunu muutenki ajelemaan ni tuli tollaset vanteetki siihen tehtyä
Ja calibrahan on tällä hetkellä tallissa sisusta purettuna ja pientä lattian ruostefiksiä meneillään. Talviautona toiminu täs pari talvea tollane farkku fastra ja nyt kun sillä joutunu muutenki ajelemaan ni tuli tollaset vanteetki siihen tehtyä
Re: Calibra V6 -95 Pröject
Paljonkaan ei ole tapahtunut, lattia on nyt maalattu ja massattu. Toinen takajousen ylälautanen vaihdettiin samalla ja viime viikolla käytiin vihdoin leima hakemassa.
Nyt kun kunnolla päässy testailemaan tuota uutta putkiston alkupätkää ni saattopa siitä jotain voimaakin tulla lisää. Aiheutti myöskin kierrosalueelle kaksi kuollutta kohtaa (~3500 ja ~5000rpm) johon jäi hetkeksi miettimään ennenkuin keksi lähteä uudestaan vetämään. Tämä murhe korjaantui kyllä bensanpaineita nostamalla kutakuinkin täysin. Nyt siis paikallaan tuo 3.8 bar säädin. Sitä vois viel vähän koittaa puristaa kasaan että sais paineet jonnekkin 4 bar tienoille.
Nyt kun kunnolla päässy testailemaan tuota uutta putkiston alkupätkää ni saattopa siitä jotain voimaakin tulla lisää. Aiheutti myöskin kierrosalueelle kaksi kuollutta kohtaa (~3500 ja ~5000rpm) johon jäi hetkeksi miettimään ennenkuin keksi lähteä uudestaan vetämään. Tämä murhe korjaantui kyllä bensanpaineita nostamalla kutakuinkin täysin. Nyt siis paikallaan tuo 3.8 bar säädin. Sitä vois viel vähän koittaa puristaa kasaan että sais paineet jonnekkin 4 bar tienoille.
Re: Calibra V6 -95 Pröject
Ja paskavitut se nyt vieläkään toimi kunnolla.. Osakaasulla pelaa hyvin mut täyskaasulla käy kuin ruohonleikkuri ja oikeestaan vasta 5000 jälkeen lähtee vetämään kunnolla ellei osakaasulla nosta kierroksia ensi riittävän ylös ja sitte lätkä lattiaan Tarkemmin ku miettii ni samanlaista vikaa tais olla jo viimekesänä ajoittain, eikä tuo nytkään taida koko aikaa tuollainen olla.
Toisella massamittarillakin jo kokeilin. Mikähä piru siellä nyt oikee haraa vastaan..
Toisella massamittarillakin jo kokeilin. Mikähä piru siellä nyt oikee haraa vastaan..
Re: Calibra V6 -95 Pröject
puola menossa? tulpat/johdoissa häikkää ??
K Astra 1.4t automaatti
Ex. Astra j 1.4t
Ex.Corsa Opc -08
Ex. Vectra B i500 2,5 24v -99
Ex. Vectra B i500 2,5 24v -98
Ex. Vectra B i500 look -98 R.i.p
Ex. Astra j 1.4t
Ex.Corsa Opc -08
Ex. Vectra B i500 2,5 24v -99
Ex. Vectra B i500 2,5 24v -98
Ex. Vectra B i500 look -98 R.i.p
Re: Calibra V6 -95 Pröject
aij tääki projekti on vielä hengissä
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Re: Calibra V6 -95 Pröject
No tietty, mihis tää katoais?
jopp3 veikkaili oikein. Vaihdoin tulpat ja etummaiset tulpanjohdot jotka vielä oli vaihtamatta + korjasin taemmalta puolelta yhden uudehkon tulpajohdon josta joku vitun talttahammas oli syöny eristeestä palan pois
Ihan tarkkaa selvyyttä ei siis ole siitä mikä noista tuon häiriön lopulta aiheutti mut nyt se ainakin toimii taas
Edit:
Oks tossa alkuperäsessä bp-säätimen "alipaine" ohjauksessa oikeesti mittää järkeä? Ideahan mun ymmärtääkseni olis se että osakaasulla/tyhjäkäynnillä lasketaan paineita hieman ohjaamalla säätimen kalvolle imusarjasta alipaine? Mutta mutta.. Jos tuo säätimen alipaineletku on kaasuläppäkotelossa kiinni tuossa vakiopaikallaan kaasuläpän etupuolella, niin eihän sieltä mitään alipainetta saada muuten kuin korkeintaan siinä vaiheessa ku menee ilmanputsari tukkoon?
No eniveis sovitin ne letkut nyt niin että säätimelle oikeasti tulee alipaine
jopp3 veikkaili oikein. Vaihdoin tulpat ja etummaiset tulpanjohdot jotka vielä oli vaihtamatta + korjasin taemmalta puolelta yhden uudehkon tulpajohdon josta joku vitun talttahammas oli syöny eristeestä palan pois
Ihan tarkkaa selvyyttä ei siis ole siitä mikä noista tuon häiriön lopulta aiheutti mut nyt se ainakin toimii taas
Edit:
Oks tossa alkuperäsessä bp-säätimen "alipaine" ohjauksessa oikeesti mittää järkeä? Ideahan mun ymmärtääkseni olis se että osakaasulla/tyhjäkäynnillä lasketaan paineita hieman ohjaamalla säätimen kalvolle imusarjasta alipaine? Mutta mutta.. Jos tuo säätimen alipaineletku on kaasuläppäkotelossa kiinni tuossa vakiopaikallaan kaasuläpän etupuolella, niin eihän sieltä mitään alipainetta saada muuten kuin korkeintaan siinä vaiheessa ku menee ilmanputsari tukkoon?
No eniveis sovitin ne letkut nyt niin että säätimelle oikeasti tulee alipaine
Calibra 2.5 V6 -95 & Astra F Caravan 2.0i -93