JJunior kirjoitti:pitäisköhän vaihtaa toimenkuvaa. Jos kävis korikorjaajaksi ja lopettas nämä asennus hommat, näyttää niin mielenkiintoiselta ja haasteelliselta. Oppis samalla omia rysiä oikomaan
kyllä siihenkin kyllästyy,mielenkiintoista se kyllä on kun asiakkaan mielestä takapönttö on ruostunut puhki kolarissa...yms.
Tai peräkolarin yhteydessä B Vectran tuulilasin tiivisteen alle on tullut ruostetta!
Hei, mutta asiakas on tietysti aina oikeassa.
http://www.haapasalmi.net
Manta A 2.4 -74, BMW E61 535d M-sport -05, BMW 525d 3.0 F11
No niin taas on edistystä tapahtunut. Päätin sitten oikoa kaiken muun paitsi lokasuojan ja konepellin, vaikka korjauspalatkin oli jo valmiina. Eihän siinä mitään järkeä tietenkään ollut mutta sainpahan ainakin tekemistä.
http://www.haapasalmi.net
Manta A 2.4 -74, BMW E61 535d M-sport -05, BMW 525d 3.0 F11
Manta_Gte kirjoitti:No niin taas on edistystä tapahtunut. Päätin sitten oikoa kaiken muun paitsi lokasuojan ja konepellin, vaikka korjauspalatkin oli jo valmiina. Eihän siinä mitään järkeä tietenkään ollut mutta sainpahan ainakin tekemistä.
Uusia kuvia kehiin. Pakko oli vielä alkaa tappelemaan sen konepellin kanssa, ja kyllähän siitäkin vielä käypäisen saa. Pohjien teko on menossa ja koko ajan on pelko perseessä että riittääkö aika että sais vapuksi ajoon...
http://www.haapasalmi.net
Manta A 2.4 -74, BMW E61 535d M-sport -05, BMW 525d 3.0 F11
Vaikuttaa vahvasti siltä että auton omistajalla/tekijällä ei ole peukalo keskellä kämmentä
Harvinaista että joku vielä viitsii vaivautua oikomaan noinkin paljon peltejä.
Laitetaanpas taas vähän väliaikatietoja. Tänään sain vedettyä epoksit ja ruiskukitin pintaan ja huomenna pääsee taas hiomaan. Loppuviikosta jos sais hinkkavärit vielä vedettyä niin ens viikolla vois jo olla auto maaleissaan. Vähän ongelmiakin ilmaantui viime viikolla kun sain auton sen verran nippuun että oli aika suorittaa ensimmäinen koeajo. No muuten ihan hyvä, mutta joka vaihteella vähänkään enemmän kaasua painaessa rääkäisee voimansiirron puolella tyhjää. Peränjatkeen booreja on veikkailtu, mutta laittakaas tekin mielipiteitä. En oo vielä ehtinyt tutkia asiaa tarkemmin, mutta tänään irroitin jo varaosa-mantasta peränjatkeen ihan varmuuden vuoksi.
Maalaushommista ei vielä tähän hätään ole kuvia mutta laitan loppuviikosta viimeistään.
http://www.haapasalmi.net
Manta A 2.4 -74, BMW E61 535d M-sport -05, BMW 525d 3.0 F11
omega16T kirjoitti:olisko mahdollista että sieltä laatikon hännästä puuttuisi se jousi mikä painattaa kardaania ja peränjatkeen sisällä olevaa akselia taaksepäin?
Joo se olis hyvinkin voinut olla vikana, mutta tässä ei ihan siitä ollut kyse. Selvisin itse asiassa ihan säikähdyksellä tuosta ongelmasta. Peränjatke tukilaakereineen oli kolarissa muljahtanut pois paikoiltaan niin että boorit jäi vajaan millin sen rattaan päälle. Eli sen verran kesti että rauhallisesti pääsi liikkeelle mutta heti kun tuli rasitusta niin korkkas. Ei ollut edes boorit menneet pilalle, joten ei muuta kuin munanjatke kunnolla sijaansa ja taas toimii.
http://www.haapasalmi.net
Manta A 2.4 -74, BMW E61 535d M-sport -05, BMW 525d 3.0 F11
Nyt on alkuviikon maalauksista muutama kuva lisätty. Huomenna hinkkavärit pintaan ja konehuoneeseen pintavärit märkää märälle. Taas on viikko mennyt ja wappu vaan lähestyy...
http://www.haapasalmi.net
Manta A 2.4 -74, BMW E61 535d M-sport -05, BMW 525d 3.0 F11