Opel Omega mv6 twin turbo -96
Re: Omega mv6 -96
Onhan noi kanget vissiin vähän järeämmät kun opelissa?
Re: Omega mv6 -96
Hieman järeemmät on joo.jariz kirjoitti:Onhan noi kanget vissiin vähän järeämmät kun opelissa?
Auto läjässä, vieläku lähtis käyntiinkin DTA ei vissiin tykkää yhtään jos akussa on vähän alhaisempi jännite
Re: Omega mv6 -96
Ensituntuma vapaastihengittävään matalapuristeiseen v6 moottoriin oli aika kamala. Teknisesti kaikki toimi ihan ok, paitsi tyhjäkäynti oli vähän hakusessa ja nostajat rallatti aluksi.
Sekasikiö v6 moottori kaipaa ylipainetta..
Sekasikiö v6 moottori kaipaa ylipainetta..
Re: Omega mv6 -96
Älähän nyt, kyllähän se melkein pärjäs naftasorsalle.Stuke kirjoitti:Ensituntuma vapaastihengittävään matalapuristeiseen v6 moottoriin oli aika kamala. Teknisesti kaikki toimi ihan ok, paitsi tyhjäkäynti oli vähän hakusessa ja nostajat rallatti aluksi.
Sekasikiö v6 moottori kaipaa ylipainetta..
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Re: Omega mv6 -96
Auto säädetty E85:selle. Tuli uusi ominaisuus. Viileemmällä ilmalla moottorin lämmöt tippuu niin alas ettei kabiiniin tule lämmintä. Täytyy aina ajaa kylki edellä
- motorsport
- 'Diplomat'
- Viestit: 1527
- Liittynyt: 18 Tammi 2007, 09:31
- Paikkakunta: Etelä-Suomi
Re: Omega mv6 -96
Millaisella kokoonpanolla sitä mennään nykyään ?
Re: Omega mv6 -96
Saabin lohko ja alakerta, muuten kaikki aika lailla entisellään. Ahdin irti.motorsport kirjoitti:Millaisella kokoonpanolla sitä mennään nykyään ?
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Re: Omega mv6 -96
...Tai vaihtaa termari.Stuke kirjoitti:Auto säädetty E85:selle. Tuli uusi ominaisuus. Viileemmällä ilmalla moottorin lämmöt tippuu niin alas ettei kabiiniin tule lämmintä. Täytyy aina ajaa kylki edellä
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega mv6 -96
Mitä sä puhut?!?! kirjoitti:...Tai vaihtaa termari.Stuke kirjoitti:Auto säädetty E85:selle. Tuli uusi ominaisuus. Viileemmällä ilmalla moottorin lämmöt tippuu niin alas ettei kabiiniin tule lämmintä. Täytyy aina ajaa kylki edellä
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Re: Omega mv6 -96
No jos moottorissa ei pysy lämmöt normaalissa on vika yleensä termarissa.retro kirjoitti:Mitä sä puhut?!?! kirjoitti:...Tai vaihtaa termari.Stuke kirjoitti:Auto säädetty E85:selle. Tuli uusi ominaisuus. Viileemmällä ilmalla moottorin lämmöt tippuu niin alas ettei kabiiniin tule lämmintä. Täytyy aina ajaa kylki edellä
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega mv6 -96
Hymiö oli siksi, että kyseessä oli vitsi, jonka aiheena oli vian korjaaminen ajamalla kovempaa. Eiköhän se termari mene vaihtoon.?! kirjoitti:No jos moottorissa ei pysy lämmöt normaalissa on vika yleensä termarissa.retro kirjoitti:Mitä sä puhut?!?! kirjoitti:...Tai vaihtaa termari.Stuke kirjoitti:Auto säädetty E85:selle. Tuli uusi ominaisuus. Viileemmällä ilmalla moottorin lämmöt tippuu niin alas ettei kabiiniin tule lämmintä. Täytyy aina ajaa kylki edellä
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Re: Omega mv6 -96
Katsastettu ilman vikalistaa. Ahdin tarvitsee vielä korjata sekä hommata isompi ja paremmin virtaava välijäähdytin, jonka jälkeen penkkiin säätöihin ja kattomaan paljonko irtoaa tehoa.
Re: Omega mv6 -96
Uusi isompi bypass asennettu ja taas toimii paremmin. Äänet hiljeni ja ahtoputket pysyy paikallaan.
Re: Omega mv6 -96 remmi -> turbo
turbon sovittelua, ensimmäinen pakosarja on heppailtu kasaan.