Tekstien poisto?

OCF keskustelufoorumiin ja nettisivustoon liittyvä palaute, asiat, ideat, tiedotteet ym.
Avatar
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7179
Liittynyt: 12 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Tekstien poisto?

Viesti Kirjoittaja omega16T »

Saanko poistettua jollakin tapaa kerralla jokaisen viestini tältä foorumilta vai joutuuko sen tekemään viesti kerrallaan?
Todennäköisesti väärässä.
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7958
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 02:00
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Tekstien poisto?

Viesti Kirjoittaja Woody »

Ymmärtääkseni pystyy, mutta halutaanko niin tehdä kun Se kuitenkin pirstaloittaa montaa viesti ketjua. :)
Avatar
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7179
Liittynyt: 12 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Re: Tekstien poisto?

Viesti Kirjoittaja omega16T »

No mutta eikö asiattomat viestit pidä poistaa sääntöjenkin mukaan? Onhan ne tähänki asti poistettu.
Todennäköisesti väärässä.
Avatar
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 7423
Liittynyt: 19 Elo 2003, 03:00
Paikkakunta: Tampere
Jäsennumero: 1227

Re: Tekstien poisto?

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Et voi, ei onnistu, ei ole sun päätettävissä. :)
prööt
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4691
Liittynyt: 05 Syys 2002, 03:00

Re: Tekstien poisto?

Viesti Kirjoittaja B-Na »

Nyt taitaa olla hernemaissipaprikat melko syvällä sieraimissa.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Nilemma
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2720
Liittynyt: 20 Tammi 2008, 22:00
Paikkakunta: Raahe

Re: Tekstien poisto?

Viesti Kirjoittaja Nilemma »

Onko täällä tehty tekstien muokkaukseen/poistoon liittyen joku uudistus, kun mulla ei tule enää ollenkaan sitä muokkaa -kuvaketta tuonne tekstikentän yläreunaan. Hankalaksi menee esim. myynti/ostopuolella, jos ilmoituksia ei pysty päivittämään.
Sämä
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 3614
Liittynyt: 28 Kesä 2007, 07:14

Re: Tekstien poisto?

Viesti Kirjoittaja Sämä »

Nilemma kirjoitti:Onko täällä tehty tekstien muokkaukseen/poistoon liittyen joku uudistus, kun mulla ei tule enää ollenkaan sitä muokkaa -kuvaketta tuonne tekstikentän yläreunaan. Hankalaksi menee esim. myynti/ostopuolella, jos ilmoituksia ei pysty päivittämään.
Epäilisin että on ylläpidon asetuksissa jonkinlainen häiriö, ilmoitin asiasta valvojien puolelle.
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Avatar
jarkkis
OCF Member 2021
Viestit: 12734
Liittynyt: 27 Heinä 2008, 20:06
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Tekstien poisto?

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

Nappi katos sattumalta samoihin aikoihin ku tää yks sankari kyselee tekstien poiston perään :evil:
|vectraman|
OCF Member 2021
Viestit: 6021
Liittynyt: 24 Tammi 2007, 16:09
Paikkakunta: Liminka

Re: Tekstien poisto?

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

Kyllä mulla on ihan normaalisti muokkaa nappi viestin oikeassa yläkulmassa ihan normaalisti.. :lol: Poista nappi pelaa niinkauan kuin mun viesti on uusi. Mut jos omega haluaa kaikki viestinsä pois niin mä vaan selaisin kaikki läpi ja muokkaisin ne tyhjiksi niin ajaahan se saman asian loppupeleissä.
Nilemma
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2720
Liittynyt: 20 Tammi 2008, 22:00
Paikkakunta: Raahe

Re: Tekstien poisto?

Viesti Kirjoittaja Nilemma »

Minäkin sain nappulan takaisin. :food:
Avatar
jarkkis
OCF Member 2021
Viestit: 12734
Liittynyt: 27 Heinä 2008, 20:06
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Tekstien poisto?

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

Mullaki näyttäs olevan nyt ainaki niillä alueilla mihin rustannu jotaki.
Avatar
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7179
Liittynyt: 12 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Re: Tekstien poisto?

Viesti Kirjoittaja omega16T »

B-Na kirjoitti:Nyt taitaa olla hernemaissipaprikat melko syvällä sieraimissa.
Kyllä, sen verran tää kateellinen tyhjänitkijä vittuuntui moderaattorien toimista että modet voi poistaa loputkin kirjoitukseni. Vittuako tänne mitään kirjottamaan tekniikasta ja jakamaan kokemuksiaan ku kerta pelkäks valehtelijaks leimataan.

Sama kai se sit on tehdä niinku linjaan kuuluu ja keskittyä vaan vittuiluun ja keskustelujen torppaamiseen. Sehän täällä kyllä saa jatkua vuodesta toiseen.

Että kiitos vaan niille joillekin mulkuille jotka tän tilanteen sai aikaan. Voitte taas jatkaa rauhassa sitä selän takana paskanjauhamista ja foorumin käyttäjien haukkumista tuolla jäsenpuolella. Ei muuta ku sinne jatkamaan ni saatte rauhassa kirjotella ku ei pääse asianosaiset ja kirjoituksien kohteet puolustautumaan.

Että semmosta. Parempaa tulevaisuutta.

Edit. lisäsin alle modelle laittamani vastauksen saamaani varoitukseen. Eiköhän siitä käy ilmi kuinka kateellinen mä olen ja mitkä on mun motiivit ollu kirjotella tänne. Siitä voi sit jokainen vetää johtopäätöksensä että kuinka kateellinen turhanitkijä mä olen.



XXX kirjoitti:
Tämä on virallinen varoitus, jonka on antanut tämän sivuston valvoja tai ylläpitäjä.
OCF-foorumin säännöt / Käyttäytyminen ja viestien kirjoitus / 2. Aiheista voi keskustella, mutta henkilökohtaisuuksiin ei saa mennä. Muiden käyttäjien solvaaminen on kielletty.

Lisäksi jatkoit provoamista, vaikka olin sen jo kertaalleen kieltänyt, joten saat varoituksen.
Tiedätkös xxx että ihan sama ku kerran linja on tämä. Eiköhän tää foorumi kuole muutenkin ku eihän täällä enää kirjoittele ku pieni osa porukasta. Kaikki on nykyisin fb:ssä mikä ei välttämättä ole se oikea suuntaus mutta siellä ne keskustelut kuitenki nykyisin käydään, ei täällä. Välillä enää tuu itekään käytyä edes joka päivä täällä ku ei täällä oikein tapahdu mitään enää.

Mutta kuten sanoin, aivan sama vaikka tulis bannia ku ei se ole multa pois. Enempi siinä menettää moni kuin voittaa koska mulla kyllä riittää osaamista kuten tiedät mutta jos noi jotkut mielensäpahoittajat ei kestä sitä että en huuda hallelujaa epäonnistuneelle kokoonpanolle ja esitän vielä perustelut miksi paikat ei kestä ja annan ohjeet jolla kestäis läjässä aiheuttaa vaan vittuilua osaamattomilta räkänokilta jotka on jo vuosia sitten alottanu ton saman pelkästään mun sanomisiin puuttumisen ja sitten vielä tekstit teknisistä jutuistakin poistetaan ni mietipä sitä otanko asian kovin kevyesti. Mulle se on sama kuin syytettäis valehtelijaksi vaikka siihen ei oo yhtäkään perustetta.

Tuo mistä nyt tää varoitus nyt sit tuli, ei taas riko millään tavalla sääntöjä. Mä kehuin auton rakentajaa eikä siinä ollu mitään loukkaavaa, ei vittuilua eikä muutakaan säännöissä kiellettyä. Ainoastaan oletus kerhon puolelta että se on vittuilua. Ei sikäli, mä olin aivan satavarma että ei sekään siellä saa poistamatta olla mutta sen poistaminen ei oikeesti ole sääntöihin perustuva.

Se, kuinka vilpittömästi kehuni on kirjoitettu ei käy tekstistä ilmi mitenkään ja jos ei olis jos nähnyt niitä poistettuja tekstejä niin ei semmoinen tyyppi löydä siitä tekstistä mitään sääntöjen vastaista joten onko positiivisenkin palautteen antaminen kiellettyä? Ehkä mä oikeasti olen muuttanut mielipiteeni ja saan siitä huolimatta varoituksen?

Näillä spekseillä tarkasteltuna varoitus on täysin aiheeton mutta kuten sanoin, aivan sama vaikka tulis bannia ku ei se multa ole pois joku ei saa neuvoa joka olis avuks vaan ei sillä tavalla voitakaan kukaan. Se vaan on kumma että keskustelut lopetetaan aina kesken sivullisten sotkujen takia. Ei oo ihme ettei henki oo hyvä kun ei ikinä asioita saa keskustella loppuun asti vaan aina ensin joku alkaa kaivamaan niitä poppareita esiin, sitten tulee muutama foorumin vakiovittuilija ja sitten modet pelkää jotain ja poistaa tekstejä tai koko ketjun. Täällä on tosi helppo lopettaa asiallinen keskustelu ketjussa kuin ketjussa ilman että tarvii vittuilla tjms. vaan riittää kun olet vain eri mieltä ja todistat asian :lol:

Ja kuten tiedät, tää ei oo sulle henk.koht. vaan ihan noin yleisesti.

Kuten jo niissä poistetuissa teksteissä mainitsin, todistettakoon mun sanomiset eka vääriks ja syytellään vasta sitten osaamattomaksi tai valehtelijaksi. Onhan meidänki tiimillä useita kaikenvärisiä SM-mitaleita mestaruuksia myöten kiihdytyspuolella mutta en mä niistä mainetta ota ku oon ollu vaan satunnaisesti ruuvaamassa tallilla ja joskus kisoissa. Silti mä tiedän mitä noi moottorit sisältää ja mitä niille täytyy tehdä ja semmosia ihan tasan varmasti vaikka mulla ei oo ollu ite rahaa tehdä semmosia. Kun jo yli puolet työiästä on menny pelkästään paskana kotona maatessa ni mitäpä luulet miten automies aikansa netissä kuluttaa.
Kuten tuollakin sanoin, jos vielä on tälläinen tuuri käynyt elämässä että kuitenki saanu olla ammattilaisten kanssa tekemisissä päivittäin ja nähny miten asiat tehdään ja ongelmat ratkotaan ni pitää olla melko tyhmä jos siinä ei väkisinkin opi jotain, varsinkin kun onhan mulla koulutuksenakin asentajan paperit joten kyllä sitä lukemaansa ymmärtääkin.
Vielä kun noita kavereita harrastaa vähän joka osa-alueita autosuunnistuksesta motocrossiin ja ralliin, yms. ja sama koskee myös muita osa-alueita elämässäni, ni sen verran kattavasti on tässä tullu kokemusta että sitä osaamista on vähän väkisinkin joka alalta.

Ja niiku sanoin, mun tekstit voi poistaa helpostikin siinä vaiheessa ku ne ensin todistaa valheiks ku ei niitä tähänkään asti oo kukaan niin voinu tehdä. Miks mun edes pitäis antaa sellasia neuvoja joita ei olis jo toimiviks todettu. Olis mulla antaa niitä toimimattomiakin.

Ainut minkä tuohon poistettuun viestiin kirjoitin tarkoituksella provoksi oli se että josko koittais nostaa ahtoja että osat jäähtyis. Ajattelin että josko se edes herättäisi mut ei heränny ku mode.

Sitä paitsi tuolta on poistettu asiaakin vaikka kuinka paljon...esim. kun Keme kyseli niistä veiveistä ja annoin vastauksen, mitähän siinäkin oli poistamisen arvoista?

Jos mulla ei oo elämässä enää muuta tekemistä ruuvaamisen kanssa kuin jakaa tietoa eteenpäin ni miksen niin tekis koska silloin saatan itekin nähdä toiminnassa noita ideoita joita oisin toteuttanu jos olis ollu rahaa. Eiköhän se oo kuitenki parempi jakaa ulos päästä niin kauan ku semmosta tietoa on saatavissa mitä ei tuu ku kokemusten kautta ja moni säästäisi niillä paljon rahaakin ku ei tarviis tehdä turhia kokeiluja jotka on jo huonoks havaittu ennestäänkin. Ihan jokaiselle ei noita kuitenkaan ole edes saatavilla ni luulis vaan olevan tyytyväinen.

Mut sulatelkoot mun puolesta koneensa kuka haluaa ja ettikööt ongelmaansa ratkaisut itse.
Todennäköisesti väärässä.
Avatar
vectraTBO
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 5468
Liittynyt: 15 Maalis 2003, 02:00
Paikkakunta: Pori

Re: Tekstien poisto?

Viesti Kirjoittaja vectraTBO »

Kylläpä näyttää ottavan koville :no:

Ehkäpä joku tekee moottorin joskus sun ohjeilla niin ei mene kullanarvoiset neuvot hukkaan.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Avatar
Johnny
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4672
Liittynyt: 08 Touko 2003, 03:00
Paikkakunta: LPR

Re: Tekstien poisto?

Viesti Kirjoittaja Johnny »

omega16T
Jeezuz...hiekkalaatikolla mennyt nyt neppikset nurin, ei voi olla noin vakava paikka jos joku ei sun puheita usko tai pidä minään muuna kuin huuteluna. Kai sitä muutakin elämässä on kun joku autofoorumi, ja jos ei oo niin kannattas pikapikaa hankkia sisältöä.

Mutta tosta viestien poistosta olen toisaalta samaa mieltä, vaikkakin eipäs/juupas homma sotkee projekti topikkia
Johnny, la gente esta muy loca.
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7958
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 02:00
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Tekstien poisto?

Viesti Kirjoittaja Woody »

Epäilen että kyllä kai Eikka tietää ja taitaa, mutta siinä suhteen se meni tuossa topikissa yli, että kun toinen haluaa tehdää niinkuin itse haluaa niin toinen niinkuin jatkaa ja jatkaa. Että jos on käynnyt selväksi että omistaja haluaa tehdä hommat haluamallansa tavalla toisten neuvoista välittämättä niin eikö se silloin ole selvä. :)
Vastaa Viestiin