Mistä hyvästä minut on bannattu?

OCF keskustelufoorumiin ja nettisivustoon liittyvä palaute, asiat, ideat, tiedotteet ym.
Avatar
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 19314
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Riihimäki

Mistä hyvästä minut on bannattu?

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Peccer kirjoitti:Moros toverit,

Joutui näin julkisesti sitten kysyä kun olen nyt jo sähköpostilla tiedustellut TobyR:ltä ja Jarnolta, että mistä hyvästä minut on bannattu? Vastauksia ei kuitenkaan ole tullut ja olettaisin näin nykyaikana, etenkin internetin aikaan kohtalaisen nopeasti saada vastauksen.

Toki olen kova soittaan täälä suutani, niinkuin moni muukin mutta ilman mitään ennakkovaroituksia minut vaan bannattiin. Mutta en mie ole missään vaiheessa hallitusta haukunnut tai morkannut. Jotku maininnut hallitusta esim. hiekkapilluiseksi, mutta siitäkään mitään sanottu...

Minulla on kiero kaksimielisyys ja eikat siitäkään nyt niin hernettä voi nenään ottaa jos mie siihen nimimerkin opelukonvaimoke topikkiin heitin tyhmyyksissäni että munaako täälä ollaan vailla? Se vaan tuli mieleen siitä otsikosta ensimmäisenä mieleen, että auttakaan vaimoa hädässä. Mutta luulisi nyt jokaisen sen verran roisia huumoria ymmärtävän, vaikka tietenkään kaikki ei ymmärrä.

Olen miekin kuitenkin naimisissa oleva kolmen lapsen isä, mutta en mä nyt tätä elämää niin vakavasti ota... Olen miekin kyllä aika pitkään ollut maksava jäsen, vaikka enää nyt ole jäsenmaksua maksannut sillä en näe siitä olevan kovin hyötyä enää... Ja miksi täälä kuitenkin pyörii, niin onhan tästä tullut tietty rutiini jos sieltä 2004 vuodesta asti täälä pyörinnyt..

On minut kerran aikasemminkin bannattu jokunen vuosi sitten, mutta silloin Ari, siis Ata ilmoitti kyllä heti että bannaus kestää sen illan ja suunsoitosta. Mutta enkai minä nyt niin epäasiallisesti ole käyttäytynnyt täälä että saan siitä hyvästä ikuisen bannin? Viime päivien kirjoitusten perusteella meitä pitäisi olla sitten jonossa enemmänkin..

Mutta jos joku halllituksen jäsen nyt tämän lukisi ja perustelisi asiaa.

Ystävällisen terveisin Woody, alias Hakala. Jämsä.
Avatar
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 19314
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Mistä hyvästä minut on bannattu?

Viesti Kirjoittaja Timonen »

|vectraman| kirjoitti:Siitähän se banni tuli mitä sinne topiciin möläytit. Siihen en ota kantaa oliko se banni aiheellinen vai ei, jotkut ei ehkä tuota roisia huumoria ymmärrä.. :D Mutta eikö sulla ole tosiaan tiedossa kauanko sun banni kestää? Kyllähän se nyt olis hyvä tiedottaa kestosta ja tollasessa bannissa minusta vois pitää kohtuullisena aikana max paria päivää..
Avatar
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 19314
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Mistä hyvästä minut on bannattu?

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Siirsin tänne off-topicista.
Avatar
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 19314
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Mistä hyvästä minut on bannattu?

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Ja oletan, en siis tiedä varmasti, että Woodyn banni on seurausta foorumin sääntöjen vastaisesta toiminnasta.

http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 2&t=173642

Foorumin valvonta ja rangaistukset

6. Varoituksesta huolimatta asiattomasti käyttäytyvä käyttäjä voidaan asettaa joko väliaikaiseen tai pysyvään porttikieltoon.
7. Todella asiattomasti käyttäytyvä käyttäjä voidaan myös välittömästi asettaa joko väliaikaiseen tai pysyvään porttikieltoon.
Avatar
Teemu J
OCF Member 2017
Viestit: 3563
Liittynyt: 06 Tammi 2007, 01:52

Re: Mistä hyvästä minut on bannattu?

Viesti Kirjoittaja Teemu J »

ihmettelinkin et mihin tää hävis....
Peccer
'Agila'
Viestit: 3
Liittynyt: 09 Joulu 2013, 22:36

Re: Mistä hyvästä minut on bannattu?

Viesti Kirjoittaja Peccer »

Pysyväinen porttikielto tämä näkyy olevan, en mie tätä ole kerennyt murehtia kun tulis sielä saksassakin viimeviikolla oltua.. No varoituksia ei ole tullut, joten ilmeisesti olen käyttäytynnyt todella asiattomasti. Eikat tässä sitten muuta.
Avatar
Teemu J
OCF Member 2017
Viestit: 3563
Liittynyt: 06 Tammi 2007, 01:52

Re: Mistä hyvästä minut on bannattu?

Viesti Kirjoittaja Teemu J »

meleko herkäks mennee tämä kerhon touhu... Mistähän ens vuoden jäsenmaksu maksetaan?
Avatar
Johnny
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4672
Liittynyt: 08 Touko 2003, 03:00
Paikkakunta: LPR

Re: Mistä hyvästä minut on bannattu?

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Se yhtenäinen linja tästä puuttuu niinkuin muutenkin foorumilla. Yhtä lailla mullekin olisi pitänyt siitä banni tulla jos Woodyllekkin tuli. Mun viesti vaan poistettiin.
Oikeastihan se olisi pitänyt molempien viestit poistaa ja varotus perään jos ne viestit eivät foorumin "linjaan" sopineet.
Johnny, la gente esta muy loca.
|vectraman|
OCF Member 2021
Viestit: 6021
Liittynyt: 24 Tammi 2007, 16:09
Paikkakunta: Liminka

Re: Mistä hyvästä minut on bannattu?

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

^ Tuosta asiasta on yritetty ääneen täällä hölöttää vaan lopputuloksena siitäkin on vaan saanu kaikkitietävän kusipään leiman.. :D Jännä vaan hoksata taas, että Johnny on jäsen ja Woody ei.. :lol:
Peccer
'Agila'
Viestit: 3
Liittynyt: 09 Joulu 2013, 22:36

Re: Mistä hyvästä minut on bannattu?

Viesti Kirjoittaja Peccer »

Minä en kyllä kerennyt edes nähdä mitä muuta sinne kerkesi tulla... Mutta mie en ala tällä nimimerkillä enempää tätä jauhaan, koska olen Woody. Jos hallituksen jäsenet nyt ois nähnyt tämän, enhän mie tiedä vaikka postini ei ole perille tullut.. Jos hallituksen linja on tämä niin ei minulla ole tässä siiten muuta sanottavaa, turha kait sitä on itkeä jos paska on jo housussa.

Niin, paskat ihmiset jelppaa tarvittaessa toisiakin, Rookerillekin tilasin omegaan omalla rahalla satasella tiivisteitä ennakkoon vaikka tuntennut koko ihmistä ja toimitutin ne hänelle kotia. Toki mie sain rahani takaisin.
Avatar
jarkkis
OCF Member 2021
Viestit: 12734
Liittynyt: 27 Heinä 2008, 20:06
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Mistä hyvästä minut on bannattu?

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

Outoa, että et ole saanut mitään infoa bannista tai sen syistä ja kestosta.

Ehdottaisin, että olis ihan bannilista täällä näkyvillä niinkuin btcf:lläki mistä näkee kuka on bannilla, miksi ja kuinka kauan, ei jäisi mitään epäselvyyksiä.
Avatar
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4716
Liittynyt: 22 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mistä hyvästä minut on bannattu?

Viesti Kirjoittaja tursas »

Woody kirjoitti:Onko kellään käynnyt mielessä, että tursas ei välttämättä ole penaalin terävin kynä?
Käyttäytyminen ja viestien kirjoitus
2. Aiheista voi keskustella, mutta henkilökohtaisuuksiin ei saa mennä. Muiden käyttäjien solvaaminen on kielletty.

No joo, jos multa kysyttäis, niin bannia vain vuoden loppuun.. 8)
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4691
Liittynyt: 05 Syys 2002, 03:00

Re: Mistä hyvästä minut on bannattu?

Viesti Kirjoittaja B-Na »

|vectraman| kirjoitti:^ Tuosta asiasta on yritetty ääneen täällä hölöttää vaan lopputuloksena siitäkin on vaan saanu kaikkitietävän kusipään leiman.. :D
Ja miten siihen vastataan?
Rookeri kirjoitti:lopettakaa ylläpidon ainainen valittaminen, haukkukaa vaikka niitä jotka tästä asiasta trollaa kokoajan
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Keme
OCF Member 2019
Viestit: 2841
Liittynyt: 16 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Rannikko

Re: Mistä hyvästä minut on bannattu?

Viesti Kirjoittaja Keme »

jarkkis kirjoitti:Ehdottaisin, että olis ihan bannilista täällä näkyvillä niinkuin btcf:lläki mistä näkee kuka on bannilla, miksi ja kuinka kauan, ei jäisi mitään epäselvyyksiä.
Se topicci ois pidempi kuin vitutttaa topic, jos ylimystö alkaisi käyttämään (nyt valikoidusti käytettyjä) foorumin sääntöjä täysin orjallisesti.
JEEEEEEEEEEEEE!
Peccer
'Agila'
Viestit: 3
Liittynyt: 09 Joulu 2013, 22:36

Re: Mistä hyvästä minut on bannattu?

Viesti Kirjoittaja Peccer »

tursas kirjoitti:
Woody kirjoitti:Onko kellään käynnyt mielessä, että tursas ei välttämättä ole penaalin terävin kynä?
Käyttäytyminen ja viestien kirjoitus
2. Aiheista voi keskustella, mutta henkilökohtaisuuksiin ei saa mennä. Muiden käyttäjien solvaaminen on kielletty.

No joo, jos multa kysyttäis, niin bannia vain vuoden loppuun.. 8)
Kiitos :) En mä nyt suoranaisesti solvannut, esitin tuolloin kysymyksen. Ja hyväksyn kyllä määräaikaisen banni, mutta en tuota pysyvää bannia nimimerkille Woody. Mä nyt en tiedä, mie olen nyt tosiaan jo viikonloppunna tuon aloitusviestin liki tuossa muodossa Jarnolle laittannyt, eilen aamusta TobyR:lle. Ja ymmärrän kyllä että tätä foorumia ei työkseen pyöritetä eikä sähköpostia kerkeä lukemaan, mutta silti olisin vielä toivonnut selkeämpää viestiä kun sen mitä tuo foorumi antaa kun kirjaantuu omalla nimimerkillä..

Siksi näin nyt tämän vaivan tehdä uuden nimimerkin, että joku ottaisi kantaa tai saisin vähän niinkuin perustellumman syyn.
Vastaa Viestiin