"olet yrittänyt kirjautua liian monta kertaa"

OCF keskustelufoorumiin ja nettisivustoon liittyvä palaute, asiat, ideat, tiedotteet ym.
Antero
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1633
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Kangasala

"olet yrittänyt kirjautua liian monta kertaa"

Viesti Kirjoittaja Antero »

Mahtaako forumi bugata, vain onko joku yrittänyt kirjautua minun tunnuksillani forumille? Kun tulin forumille en kirjautunut automaattisesti sisään ja yrittäessäni sitten kirjautua sisään tuli herja, että olen yrittänyt kirjautua sisään niin monta kertaa että piti kuvasta tulkata hieroglyfejä. Enpä ole moiseen ennen törmännyt.
Kuva
Avatar
MantaGsi
OCF Member 2015
Viestit: 4014
Liittynyt: 05 Elo 2007, 22:35
Paikkakunta: Laitila

Re: "olet yrittänyt kirjautua liian monta kertaa"

Viesti Kirjoittaja MantaGsi »

Antero kirjoitti:Mahtaako forumi bugata, vain onko joku yrittänyt kirjautua minun tunnuksillani forumille? Kun tulin forumille en kirjautunut automaattisesti sisään ja yrittäessäni sitten kirjautua sisään tuli herja, että olen yrittänyt kirjautua sisään niin monta kertaa että piti kuvasta tulkata hieroglyfejä. Enpä ole moiseen ennen törmännyt.
MUlla on tainnu tulla tuo kans kertaalleen. Taitaa olla määrätty määrä automaattikirjauksia, jonka jälkeen täytyy taas todeta, että on ihminen siel toisessa päässä :D
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 8939
Liittynyt: 19 Joulu 2004, 02:00

Re: "olet yrittänyt kirjautua liian monta kertaa"

Viesti Kirjoittaja maritus »

Mulla ei ole omilla tunnuksilla tota tehnyt (kans automaattikirjautuminen päällä), mutta Vinkit&Vihjeet tunnuksillä teki vaikka salasana ei väärin ollut.
Avatar
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 7423
Liittynyt: 19 Elo 2003, 03:00
Paikkakunta: Tampere
Jäsennumero: 1227

Re: "olet yrittänyt kirjautua liian monta kertaa"

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

phpBB alustalla pyöriviä keskustelufoorumeita vastaan on tehty viimeisen ~puolen vuoden aikana paljon brute-force hyökkäyksiä kirjautumiseen. Pirulaiset yrittävät varastaa tunnuksia.

Foorumi pystyy hidastamaan tuota hyökkästä tarjoamalla captchaa ja lopulta potkimalla pellolle, mutta paras turva saadaan käyttämällä monimutkaisia ja pitkiä salasanoja.
prööt
Vastaa Viestiin