Merkkiliike / kerhon näkyvyys

OCF keskustelufoorumiin ja nettisivustoon liittyvä palaute, asiat, ideat, tiedotteet ym.
Avatar
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7179
Liittynyt: 12 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Re: Merkkiliike / kerhon näkyvyys

Viesti Kirjoittaja omega16T »

Sitä en tiedä kenelle Ari viestiä laittoi kun ei tullu kysyttyä mutta viesti koski juurikin tuota useamman henkilön hommaa. Noin tuo homma kuitenkin meni kuten kirjoitin, sitä en tiedä onko tuon yhteyshenkilön vaihtamisen jälkeen vastausta kuulunut. Mietin lähinnä siksi tuota hommaa jonkun muun kaverina sillä mulla olis aikaa ainakin siivoilla foorumia kun täällä tulee kuitenkin notkuttua ajoittain melkein kellon ympäri. Olisihan sekin hyödyllistä osallistumista.
Todennäköisesti väärässä.
Avatar
JJ
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7293
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Askola
Viesti:

Re: Merkkiliike / kerhon näkyvyys

Viesti Kirjoittaja JJ »

omega16T kirjoitti:En ymmärrä kuinka tuon edellisen postaukseni voi tulkita millään lailla solvaamiseksi tai provoamiseksi tai edes vittuiluksi. Sanoin vain suoraan niinkuin asia on mennyt. Jos siitä otetaan esiin jo mahdolliset bannitkin niin miten asia pitäisi esittää että negatiivinen palaute miellyttäisi?
Samaa ihmettelin itsekin ja tuntuu, että kaikki negatiivinen palaute tällä foorumilla otetaan vittuiluna oli se sitten kohdistettu autoon, yleiseen tekstiin, kerhon toimintaan tai jopa nimimerkkiin tai ihmiseen nimimerkin takana arvoon katsomatta. Palautteessa kerhon toimintaa kohtaa taitaa se suurin syy olla, koska vapaaehtoisuus.

Jos negatiivinen palaute on annettu aiheesta ja rakentavasti, niin silloinhan se on itsekasvatuksellinen paikka, jos kaiken ottaa vaan vittuiluna ja muuna solvaamisena. Suurin hankaluus lienee ihmisillä siinä, että ei osata tai haluta nähdä sitä, että palaute tulee nimenomaan aiheesta ja kun palaute on niin sanotusti, osunut ja uponnut.
-Janne

Corsa E OPC PP 2018
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 8939
Liittynyt: 19 Joulu 2004, 02:00

Re: Merkkiliike / kerhon näkyvyys

Viesti Kirjoittaja maritus »

omega16T kirjoitti:Sitä en tiedä kenelle Ari viestiä laittoi kun ei tullu kysyttyä mutta viesti koski juurikin tuota useamman henkilön hommaa. Noin tuo homma kuitenkin meni kuten kirjoitin, sitä en tiedä onko tuon yhteyshenkilön vaihtamisen jälkeen vastausta kuulunut. Mietin lähinnä siksi tuota hommaa jonkun muun kaverina sillä mulla olis aikaa ainakin siivoilla foorumia kun täällä tulee kuitenkin notkuttua ajoittain melkein kellon ympäri. Olisihan sekin hyödyllistä osallistumista.
Ainakaan modejen yleiselle puolelle ei ole tullut tietoa, että säkin olisit kiinnostunut asiasta. Ari vain infosi sen toisen tyypin nimen.
Avatar
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7179
Liittynyt: 12 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Re: Merkkiliike / kerhon näkyvyys

Viesti Kirjoittaja omega16T »

Luin uudelleen nuo privaviestit ja muistin väärin...olin jopa kysynyt kenelle oli viestiä laittanut niin vastaus oli Jarnolle ja sit oli tiedustellu myös modepuolella. Kysyi siis voiko rinnalle lisätä myös toisen. Tuohon ei ollu vastausta saanut.
Ei oo nimeltä minua siis maininnut vaan ollut kyse vain toisen lisäämisestä rinnalle.
Todennäköisesti väärässä.
Nipe
OCF Member 2015
Viestit: 7364
Liittynyt: 22 Kesä 2005, 13:25
Paikkakunta: Oulunsalo

Re: Merkkiliike / kerhon näkyvyys

Viesti Kirjoittaja Nipe »

Eikös se olis kaikkien etu jos olisi joka suunnalla useampiakin yhteyshenkilöitä? Itse ilmottauduin Oulun seudulle vapaaehtoiseksi yhteyshenkilöksi...vastausta odotellessa.
Ari-S
OCF Member 2019
Viestit: 14081
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 17:21
Paikkakunta: Varkaus

Re: Merkkiliike / kerhon näkyvyys

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

joo en tainnut omegaa mainita tossa hommassa.. MadCow:n mainitsin ja sit siitä et sen lisäis mun rinnalle, mutta kait tää mulle passaa näinkin. nyt tässä on tosin itellä ollu enemmän aikaakin hoidella muitakin kuin työ ja perhe asioita.

ainakaan tohon Mikkelin Ruoste-estokeskukselle ei oo tullut lehteä vissiinkään ikinä.. maileista en tiedä mut käyn siellä lähiaikoina muutenkin niin voin hoitaa yhteystiedot ajan tasalle ellei MadCow oo jo kerennyt

jaa ois tosta ehkä jonkun sortin vastausta odottanut... mutta harrastepohjallahan tässä ollaan ja tehään kun keretään
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Avatar
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7179
Liittynyt: 12 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Re: Merkkiliike / kerhon näkyvyys

Viesti Kirjoittaja omega16T »

Et oikein oo voinutkaan mainita kun en ollu edes päättänyt mitään. Oli vain puhe että jos useempi vois olla ni sit vois kiinnostaa.
Todennäköisesti väärässä.
Ari-S
OCF Member 2019
Viestit: 14081
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 17:21
Paikkakunta: Varkaus

Re: Merkkiliike / kerhon näkyvyys

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

toki täälläkin seudulla vois olla useempi niin on sit melko varmasti joku jonka saa kiinni.

olihan toi vähän orpoa huomata myynti-ilmoitusta poistaessa että jaa.. ei onnistukkaan enää...
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 8939
Liittynyt: 19 Joulu 2004, 02:00

Re: Merkkiliike / kerhon näkyvyys

Viesti Kirjoittaja maritus »

Kai ne ton viestin perusteella oletti, että et halua jatkaa homma:
Ari-S kirjoitti:mä voisin lahjoittaa tän yhteyshenkilön pestin jollekin jolla olisi aikaa käydä edes miiteissä.

Mutta takas asiaan. Itse vien ens viikolla lehtiä Hml:n Länsiautoon ja pitää kysellä osoitteet minne lähetellä uudet numerot.
Ari-S
OCF Member 2019
Viestit: 14081
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 17:21
Paikkakunta: Varkaus

Re: Merkkiliike / kerhon näkyvyys

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

ilmaisin kait siihen itseni huonosti. en ole kinuamassa pestiä takaisin. Jarnolta kyselin että voiko lisätä toisen mun rinnalle
Niin nimimerkki Madcow ilmaisi kiinnostusta yhteyshenkilön hommiin. ajattelin jos sen lisäisi mun rinnalle. kerhon mielipiteitä asiasta otetaan vastaan.

tossa viesti Jarnolle.

täälläkin koitetaan laittaa noi yhteistyö asiat kuntoon lähiaikoina
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Avatar
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7179
Liittynyt: 12 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Re: Merkkiliike / kerhon näkyvyys

Viesti Kirjoittaja omega16T »

En tiedä olisko mulla syytä olla jotenkin vittuuntunut ylläpitoon tai moderaattoreihin tai johonkin mutta sain melko hämmentävät viestit eräältä ylläpidon/hallituksen jäseneltä pari päivää sen jälkeen kun olin käräyttänyt sen foorumilla olleen huijarin. Kun puhutaan että tehdään vapaaehtoisesti sen mukaan miten aikaa riittää niin hyvin tuntui aikaa riittävän laittaa postia jossa annettiin moitetta mutta ei ole ehditty vieläkään vastaamaan tuohon Arin lähettämään viestiin. Tälläinen viesti oli tippunut privalla(lähettäjän nimen olen poistanut):

Terve!

Miksi olette parjannut ja mustamaalannut em. henkilöä?
Mistä olette saanut hänen yhteystietonsa?
Teitä vastaan ollaan nostamassa oikeusjuttua em. asioiden johdosta.
Mikäli ymmärrätte hoitaa asiaa asiallisesti niin pyytäisin em. henkilöltä henkilökohtaisesti anteeksi ja sopisitte asian vaikka privaviesteillä, emmekä halua enää kuulla koskaan siitä, että hänen henkilöllisyydestään keskustellaan toimestanne ainakaan OCF:n foorumilla ja myöskään mielellään ei muuallakaan...


T: Jätin tästä nimen pois.

PS: tästä viestistä menee kopio muutamelle muullekin hallituksen jäsenelle.

Vastasin sitten tuohon kertoen sen mitä olen tehnyt ja kerroin myös ettei mielestäni huijarin paljastaminen ole mitään mustamaalaamista vaan tottahan ne kaikki kirjoitukseni oli kuten foorumilaiset ovat huomanneet. Sama tyyppihän rekkautui uudestaankin tänne eri nimmarilla ja esitti olevansa sen bannatun kaveri. Tyyppi bannattiin parin viestin jälkeen uudestaan. Tuo käyttäjä oli siis bannattu alkuperäisellä nimimerkillä jo muutama päivä aikaisenmin joten olisi luullut että asiasta olis olleet tietoisia kaikki ylläpidossa mutta näin ei näköjään ollut koska tälläisen vastauksen sain viestiini:

Terve!

Just just...
Vai on juttu sillä viisiin...
Itse en vielä ollut koko asiasta tietoinen, kun ei ehdi oikein foorumia selailemaan, mutta tuo hemmo on alkanut pommittamaan meitä privaviesteillä ja em. teksteillä.
T: Edelleenkin nimi poistettu.

Eli ei tiedetty mitään koko hommasta mutta oltiin silti valmiina syyttelemään minua ja vaadittiin anteeksipyyntöäkin. Hetken aikaa oli todella hämmentynyt ja sitten vittuuntunut olo koska itse olin mielestäni tehnyt hyvän työn kaikkien foorumin käyttäjien eteen mutta palkkioks siitä sainkin sitten tuollaista kiitosta ylläpidolta/hallitukselta. Tiesin kuitenkin tehneeni oikein sillä osa foorumilaisista laittoi kiitostakin tulemaan.Mietinkin että keneköhän se olisi syytä pyytää anteeksi.

Postauksen alussa esittämiini mietintöihini voin kuitenkin vastata että en ole henkilökohtaisesti vittuuntunut keneenkään enkä mihinkään tai kanna kaunaa mistään mutta edelleenkään en ymmärrä hallituksen/ylläpidon toimintaa tuossa tapauksessa vaan se oli kyllä aika käsittämätöntä minua kohtaan.
.
Syy miksi tämän postauksen kirjoitin on se että ylläpito/hallitus voi miettiä hetken olisiko heidän asenteessaan ja muussa toiminnassa foorumilaisia kohtaan jotain parannettavaa.

En aiemmin ajatellut kirjoittaa tätä viestiä mutta kun asialliseen kysymykseenkin sai tuollaisen vastauksen jossa uhattiin jo mahdollisella bannillakin, niin ajattelin nyt sitten tuoda esimerkin siitä ettei ylläpidon/hallituksenkaan asenne kerholaisia kohtaan ole välttämättä kohdallaan.
Todennäköisesti väärässä.
Avatar
Jarno
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 8489
Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Sipoo

Re: Merkkiliike / kerhon näkyvyys

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Nipe kirjoitti:Eikös se olis kaikkien etu jos olisi joka suunnalla useampiakin yhteyshenkilöitä? Itse ilmottauduin Oulun seudulle vapaaehtoiseksi yhteyshenkilöksi...vastausta odotellessa.
Kyllähän mä vastasin sulle ja on näköjään oikeudetkin jo laitettu.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Mannion
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 9938
Liittynyt: 20 Maalis 2005, 21:49
Paikkakunta: Lievestuore

Re: Merkkiliike / kerhon näkyvyys

Viesti Kirjoittaja Mannion »

Mikäs tämmöisen yhteyshenkilön toimikuva sitten niinkuin on? :D
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Avatar
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 19316
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Merkkiliike / kerhon näkyvyys

Viesti Kirjoittaja Timonen »

omega16T kirjoitti:Eli ei tiedetty mitään koko hommasta mutta oltiin silti valmiina syyttelemään minua ja vaadittiin anteeksipyyntöäkin. Hetken aikaa oli todella hämmentynyt ja sitten vittuuntunut olo koska itse olin mielestäni tehnyt hyvän työn kaikkien foorumin käyttäjien eteen mutta palkkioks siitä sainkin sitten tuollaista kiitosta ylläpidolta/hallitukselta. Tiesin kuitenkin tehneeni oikein sillä osa foorumilaisista laittoi kiitostakin tulemaan.Mietinkin että keneköhän se olisi syytä pyytää anteeksi.
En muuta sano, että melkoisen harkitsematonta toimintaa, jos ei olla asiasta yhtään sen paremmin selvillä.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Avatar
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7179
Liittynyt: 12 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Re: Merkkiliike / kerhon näkyvyys

Viesti Kirjoittaja omega16T »

Niin, 3 päivää sen viestiketjun poistamisen jälkeen ja vuorokausi myöhemmin kun olin jo saanut viestillä sen tiedon ylläpidolta että se huijari oli bannattu. Ei taida tuo yhteydenpito toimia edes ylläpidon/hallituksen kesken.
Todennäköisesti väärässä.
Vastaa Viestiin