Näytä uusin viesti.. ei aina toimi

OCF keskustelufoorumiin ja nettisivustoon liittyvä palaute, asiat, ideat, tiedotteet ym.
Ticsa
'Senator'
'Senator'
Viestit: 408
Liittynyt: 21 Elo 2006, 14:02
Paikkakunta: Savon metsikkö

Näytä uusin viesti.. ei aina toimi

Viesti Kirjoittaja Ticsa »

Eli mikä juju tuossa on. Kaikissa topiceissa se ei toimi. Useimmiten seuraan foorumia ei kirjautuneena ja eniten seuratuissa aiheissa se toimii, mut ei kaikissa. Pitääkö minun kirjautuneena kattoo seuratut topicit että se tallentaa jonkun evästeen tjn.?
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Näytä uusin viesti.. ei aina toimi

Viesti Kirjoittaja ata »

Ticsa kirjoitti:Eli mikä juju tuossa on. Kaikissa topiceissa se ei toimi. Useimmiten seuraan foorumia ei kirjautuneena ja eniten seuratuissa aiheissa se toimii, mut ei kaikissa. Pitääkö minun kirjautuneena kattoo seuratut topicit että se tallentaa jonkun evästeen tjn.?
Jos luet jotain ei-kirjautuneena, niin siitä ei jää tietoa että olet lukenut jonkun viestin ja silloinhan tuo toiminto ei toimi. Se kun toimii jopa eri koneilta kirjautuneena selatessa, mutta vain kirjautuneena foorumisofta tietää että mitä viestejä olet lukenut ja mitä et. Siksi jos tuota näytä uusin lukematon viesti-toimintoa haluaa käyttää, kannattaa lukea kirjautuneena sisään, vaikkei mitään olisi kirjoittamassakaan itse.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Vastaa Viestiin