Opel Calleria?

OCF keskustelufoorumiin ja nettisivustoon liittyvä palaute, asiat, ideat, tiedotteet ym.
Avatar
Teemu J
OCF Member 2017
Viestit: 3563
Liittynyt: 06 Tammi 2007, 01:52

Opel Calleria?

Viesti Kirjoittaja Teemu J »

Ihmettelen tässä, että miksei opelilla ole suomessa mitään calleria ja kertomus sivua? Tarkotan tällä esmi. ultimateVw:n ja Vagarenan kaltasia sivuja. Minusta ois ainakin kiva lukee muitten autoista esittelyjä ja juttuja niin kun vaggilaisetkin tekevät... Olemmeko siis ocf:ässä jälessä muuta kerhotoimintaa? Uskon aika vahvasti, että en ole ainoa jotai kiinnostaisi esitellä netissä omaa kulkinetta. Ainaki itse olen lukenut noita vag konsernin sivuja ja hämmästellyt, et miksei vastaavaa toimintaa ole ooppelilla?

Lienee väärä aihe piiri tälle sivulle mut laittakoon joku järkevä oikeeseen paikkaan?
Avatar
RV
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1193
Liittynyt: 08 Elo 2005, 23:15
Paikkakunta: Tampere

Re: Opel Calleria?

Viesti Kirjoittaja RV »

JoJio kirjoitti:Ihmettelen tässä, että miksei opelilla ole suomessa mitään calleria ja kertomus sivua? Tarkotan tällä esmi. ultimateVw:n ja Vagarenan kaltasia sivuja. Minusta ois ainakin kiva lukee muitten autoista esittelyjä ja juttuja niin kun vaggilaisetkin tekevät... Olemmeko siis ocf:ässä jälessä muuta kerhotoimintaa? Uskon aika vahvasti, että en ole ainoa jotai kiinnostaisi esitellä netissä omaa kulkinetta. Ainaki itse olen lukenut noita vag konsernin sivuja ja hämmästellyt, et miksei vastaavaa toimintaa ole ooppelilla?

Lienee väärä aihe piiri tälle sivulle mut laittakoon joku järkevä oikeeseen paikkaan?
Kelpaako tällainen
Honda Civic 1,6 vtec -01
Mercedes-Benz W210 -01
Avatar
Jarno
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 8489
Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Sipoo

Re: Opel Calleria?

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Kävisiskö projektiesittelyille tällainen: http://www.opelclubfinland.fi/forum/viewforum.php?f=23
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Avatar
Teemu J
OCF Member 2017
Viestit: 3563
Liittynyt: 06 Tammi 2007, 01:52

Re: Opel Calleria?

Viesti Kirjoittaja Teemu J »

Mut sais olla selkeempi... Ja tollei mallikohdittain nuo jutun aiheet niinkun tuollakin.. Tietenkään kopiointia ei pijä harrastaa.. Mut minusta ainakin näin opel kuskina toi vagareena on tosi selkee paikka ja muutenkin luettava paikka.. Toivois silti jotain vastaavaa opeliltakin..
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Opel Calleria?

Viesti Kirjoittaja ata »

Opelin mallivalikoima vuosien varrella on niin paljon laajempi ja monipuolisempi kuin esim VW:llä, joten mallikohtaisten alueiden tekeminen olisi haastavampaa ja toisaalta ei ihan varmaa tuottaisiko se mitään hyötyä tuohon nykyiseen esittelyfoorumiin, missä on kaikki mallit samassa. Mallikohtaiset foorumit tai alueet muutenkin ovat yksinkertaisia sellaisilla automerkeillä, joilla on ollut vain muutama mallisarja tai malli.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Vastaa Viestiin