takaluukun merkkien poisto
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'
- Viestit: 2368
- Liittynyt: 21 Syys 2003, 03:00
- Paikkakunta: Lahti Finland
-
- 'Admiral'
- Viestit: 253
- Liittynyt: 05 Huhti 2004, 03:00
Searchilla löytyy juttua tästäkin. Itse käytin muovista opiskelijakorttia (luottokortin kokoinen) ja sillä hinkkasin merkin pois työntämällä sen kortin vaan merkin taakse. Homma on vielä kesken, liimatahran saa kuulemma porakoneeseen kiinnitettävällä kumilaikalla pois.
Edit: joku toinen kerkisikin kirjoittamiseni aikana antamaan ohjeita...
<font size=-1>[ This Message was edited by: hauvavauva on 2004-11-06 00:00 ]</font>
Edit: joku toinen kerkisikin kirjoittamiseni aikana antamaan ohjeita...
<font size=-1>[ This Message was edited by: hauvavauva on 2004-11-06 00:00 ]</font>
Ei todellakaan mitään ruuvimeisseleitä maalatuille pinnoille, siinä ei synny kuin sutta ja sekundaa... Jokin muovinen lasta, tai joku "arvoton" kortti kuten opiskelijakortti on parempi, niin ei synny maaliin naarmuja.On 2004-11-05 23:56, Juken wrote:
Muut lähtee helposti irti kuumailmapuhaltimella ja varovasti ruuvarilla kampeamalla.
Isän Astrasta joku valopää on ilmeisesti juuri ruuvarilla merkit poistanut, niin nyt täytyy Metroautosta hakea uudet kyltit, että saa naarmut peittoon!
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 1721
- Liittynyt: 01 Joulu 2003, 02:00
- Paikkakunta: Varsinais-Suomi
Niin noh, ei sillä ruuvarilla tarvitse maalipintaa raapia. Vähän nostaa merkin kulmasta... mut kun käyttää muovikorttia niin eipähän ainakaan tule naarmuja.On 2004-11-06 00:22, Antero wrote:Ei todellakaan mitään ruuvimeisseleitä maalatuille pinnoille, siinä ei synny kuin sutta ja sekundaa... Jokin muovinen lasta, tai joku "arvoton" kortti kuten opiskelijakortti on parempi, niin ei synny maaliin naarmuja.On 2004-11-05 23:56, Juken wrote:
Muut lähtee helposti irti kuumailmapuhaltimella ja varovasti ruuvarilla kampeamalla.
-
- 'Admiral'
- Viestit: 205
- Liittynyt: 04 Joulu 2003, 02:00
- Paikkakunta: Nokia,ghost town
siimalla itsekin merkit "sahasin" pois jääneet liimat/tarran jämät irroittelin suihkimalla muutamaan otteeseen WD-40 irroitus ainetta ja antamalla vaikuttaa jonkin aikaa, sitten vain rapsutella pois, lähti hyvin,pintaa vahingoittamatta
Astra Caravan 16v -99 (ei luojankiitos enään allekirjoittaneen omistuksessa!!)
Chrysler Windsor 7-passenger Limousine -50
Neckar Jagst 770 "Rat-Rod Abarth-replica" -6?
Fiat 127 "Stella" -84
Chrysler Windsor 7-passenger Limousine -50
Neckar Jagst 770 "Rat-Rod Abarth-replica" -6?
Fiat 127 "Stella" -84
Tuskin nyt kukaan tarkoituksella maaliin naarmuja raapii... Metallisella työkalulla riski niiden syntymiseen vaan moninkertaistuu. Aina tapahtuu vahinkoja ja työkalut lipsuu... Ikävää kun takaluukussa on peltiin asti oleva naarmu. Siksi pitäisi jo ennaltaehkäisevästi jättää se ruuvimeisseli sinne pakkiin.On 2004-11-06 00:47, Juken wrote:
Niin noh, ei sillä ruuvarilla tarvitse maalipintaa raapia. Vähän nostaa merkin kulmasta... mut kun käyttää muovikorttia niin eipähän ainakaan tule naarmuja.
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'
- Viestit: 2368
- Liittynyt: 21 Syys 2003, 03:00
- Paikkakunta: Lahti Finland
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'
- Viestit: 2368
- Liittynyt: 21 Syys 2003, 03:00
- Paikkakunta: Lahti Finland
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'
- Viestit: 2368
- Liittynyt: 21 Syys 2003, 03:00
- Paikkakunta: Lahti Finland
nonni! Nyt on merkit tiessään...otin poies sen 1.6, ja 16V merkin..lähti kun sormilla kampes vaan ilman työkaluja, liimatahrat lähti kun hiuka lämmitti kuumailma puhaltimella, ja perään pyyhkäsin sinolilla..en vetänyt edes vahaa perään ja ei kyllä huomaa edes että olisi merkkejä noissa kohdissa ollut MISSION COMPLETED
Jälleen olisikohan ulkonäkö-kysymys...On 2004-11-07 11:59, unique wrote:
Hieman offTopic..mutta..
voih
miksi ottaa merkit pois..
eihän sitä joku pian opeliks enää tunnista
~~~~~~~~~~~~~~~ Chevrolet Cruze 1.6 LT 2012 & Chevrolet Aveo 1.2 LS 2011 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~