Moi.
Ongelma on tää: autosta on hajonnut tuo Immobilizer reader coil. Yritin tutkia virtalukon avaimen jumittamista, sit toi osa räksähti kelalta halki työn touhus, piirilevyltä irtosi 2 kelan johdinta, kolvaus ei enää auttanu. Vikavalo alko vilkkua. Autossa edelleen samat avainsirut + sama ECU. Avaimen koodit ECUn muistissa edelleen. Uusi reader coil tulossa, saapuu PE. Riittääkö tuon reader coilin vaihto väliin? Siin on täysin sama 9-num GM-varaosanumero. Eikö se oo vaan "viestinviejä" välissä, niin sanottu (generic/yleinen osa), vai pitääks sekin hemmetti ohjelmoida testerissä? Tästä ei löydä netistä mitään tohon malliin. Oli vain avaimien katoamisii, tai ECUjen vaihtoi. Ei pelkän antennikelan uusimisii. Simtec 56.5 tossa. Onko siis ton osan omassa muistis sen auton oma avain,josta osa joskus irrotettu? Ei ole mitää tietoo mitä täs käy, mut kuha kyselin valmiiks. Car Pass löytyy. Asiantuntijat vastatkoon, kiitti.
-Tapsa
Immobilizer reader coil paskana (pelkkä vaihto)
-
- 'Kadett'
- Viestit: 10
- Liittynyt: 06 Kesä 2020, 16:30
- kadett90
- OCF Member 2024
- Viestit: 12645
- Liittynyt: 09 Syys 2002, 03:00
- Paikkakunta: Hämeenlinna (Renko)
Re: Immobilizer reader coil paskana (pelkkä vaihto)
Siis tarkoitat sitä virtalukon "ympärillä" olevaa osaa.
Se on ajoneston ohjainlaite joka on vaihdettaessa ohjelmoitava testerillä.
Se on ajoneston ohjainlaite joka on vaihdettaessa ohjelmoitava testerillä.
-
- 'Kadett'
- Viestit: 10
- Liittynyt: 06 Kesä 2020, 16:30
Re: Immobilizer reader coil paskana (pelkkä vaihto)
Kyllä, musta lituska-mötikkä jossa musta magneettirinkula tai jokin semmone.
Sitä pelkäsin et pitää ehkä ohjelmoida, kai se pitää testeri sit hommata jostaki.
Luulin et osa on kiinni virtalukos eikä lähde mihkään ennen virtalukon irrottamista, lähtikin sivuttain vetämällä ympäriltä.
Eipä olis sitte osunut työkalut siihen livetessään. No autossa muutaki joten ei toi ny pelasta, mut ainakaa nyt ei sitte lähe liikkeelle.
Kiitti asian vahvistuksesta.
Sitä pelkäsin et pitää ehkä ohjelmoida, kai se pitää testeri sit hommata jostaki.
Luulin et osa on kiinni virtalukos eikä lähde mihkään ennen virtalukon irrottamista, lähtikin sivuttain vetämällä ympäriltä.
Eipä olis sitte osunut työkalut siihen livetessään. No autossa muutaki joten ei toi ny pelasta, mut ainakaa nyt ei sitte lähe liikkeelle.
Kiitti asian vahvistuksesta.