Pääsi käymään että tuli laitettua pitkä räikkävääntimen
Hylsy akun päälle ja pääsi vierimään akun plus ja miinus napaan akun ollessa kiinni ja kipinöi paljon. Kyseisen asian jälkeen on ruvennut valittamaan cim vikaa ja transponder key error voiko kyseiser viat olla tulleet kun on päässyt akun miinus ja plus navat ottamaan yhteen. ?
Akku
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13541
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Akku
Tarkista sulakkeet.
Mitä oli vikakoodit
Voi olla että vikatullut tuosta tapauksesta kun on saatu noita ohjausyksiköitä käräytettyä ihan apuvirrallakin
Mitä oli vikakoodit
Voi olla että vikatullut tuosta tapauksesta kun on saatu noita ohjausyksiköitä käräytettyä ihan apuvirrallakin
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Re: Akku
B3055-00 transponder key problem
P1614-50 Wrong transponder key
P1616-00 CIM (steering column module) wrong environment identifier
U2139-00 Can-Bus ni Communication with sim (Steering Column Module)
Opel astra H z16xep
- Lurttinen
- OCF Member 2018
- Viestit: 7429
- Liittynyt: 19 Elo 2003, 03:00
- Paikkakunta: Tampere
- Jäsennumero: 1227
Re: Akku
Jos auto lähtee käyntiin, niin kuittaa vaan koodit pois ja kato tuleeko takas. Ja ehkä myös "päävirrat pois" eli akun kenkä vaikka vartiksi irti.
Periaatteessa noilla koodeilla ei auto enää käynnisty vaan vaatii ainakin ajoneston koodausta.
Olitko kenties vaihtamassa cimmiä? Niitähän ei vaihdeta ilman koodausta.
Periaatteessa noilla koodeilla ei auto enää käynnisty vaan vaatii ainakin ajoneston koodausta.
Olitko kenties vaihtamassa cimmiä? Niitähän ei vaihdeta ilman koodausta.
prööt