Miten irroitan K-Astrasta takapenkin?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
TexasMan
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 177
Liittynyt: 10 Heinä 2017, 19:25

Miten irroitan K-Astrasta takapenkin?

Viesti Kirjoittaja TexasMan »

Moikka,

Onko kellään antaa vinkkiä miten irroitetaan 5-ovisesta K-astrasta takapenkki? Entä miten irroitetaan oviverhoilut?
Kiitos jo etukäteen vinkeistä/neuvoista!
Opel Astra K Enjoy 1.6 CDTI AT6
EX-autot: 8 kpl Opeleita + noin 15 kpl muita
Avatar
otj
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1523
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 12:24

Re: Miten irroitan K-Astrasta takapenkin?

Viesti Kirjoittaja otj »

Tälle foorumille tahtoo hukkua viestit, melkein paremmin vastauksen saa, kun postaa tuonne K Astra-ketjuun, koskipa asia sitten mitä tahansa.

viewtopic.php?f=5&t=253846&start=1860#p2357585

Tämän saman asian kanssa painiskelin ja takapenkin istuinosa lähtee nykäisemällä kovasti ylöspäin. Kun viet kädet sinne penkin alle, siellä tuntuu kiinnikkeet. Kädet vaan molemmin puolin kiinnikettä ja reilu riuhtaisu. Omassani jouduin toisella puolella vähän avustamaan pitkän talttapäisen meisselin kanssa, tungin meisselin sinne lattiassa olevaan koloon johon kiinnike menee.

Ovista en osaa sanoa. Ainakin etuovissa osa ruuveista on niiden mustien kiiltävien listojen takana, jotka pitää eka irrottaa. Ehkä tuolta minun projektitopiikista näet kuvista jotain apuja.

viewtopic.php?f=23&t=259266&start=15#p2351467
TexasMan
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 177
Liittynyt: 10 Heinä 2017, 19:25

Re: Miten irroitan K-Astrasta takapenkin?

Viesti Kirjoittaja TexasMan »

Tuhannet kiitokset nopeasta vastauksesta! Projektikuvista on todella paljon apua, koska aion itse juuri äänieristää oman autoni. Todella kovat rengasmelut Astrassani, vaikka mulla on pienemmät renkaat (205/55/16 Michelin GreenX) kuin sinulla, on rengasmelu järkyttävä. Pitää itsekin koittaa paljonko tuo äänieristäminen auttaa käytännössä.

Pitää jatkossa laittaa mainitsemaasi viestiketjuun viestit :D
Opel Astra K Enjoy 1.6 CDTI AT6
EX-autot: 8 kpl Opeleita + noin 15 kpl muita
Vastaa Viestiin