Sähköikkunat C Vectraan

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Avatar
Paska Omena
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 3301
Liittynyt: 13 Kesä 2010, 01:02
Paikkakunta: Vaasa

Re: Sähköikkunat C Vectraan

Viesti Kirjoittaja Paska Omena »

Mulla kanssa alkoi tällä viikolla tuossa hatchbackissa takalasit liikkua sähköllä.

Merkkiliikkeeseen oli mentävä ja sielä näitä plus muita varusteita 1½ tuntia ihmeteltiin toimintaan. Tosin siitä meni varmaan puolet siihen kun sai tapella temppuilevan Techin piuhan kanssa...

Muuten pelaa, mutta kuskinovessa ei saatu toimimaan katkaisijaa jossa on takalasien käyttö. Jotenkin epämääräisesti sillä sai etulaseja käytettyä riippumatta oliko valittuna etu- vai takalasit. Epäilys että kuskin oven johtosarjasta puuttuu yks katkaisijalle tuleva, mutta en oo muistanu vielä tarkistaa asiaa. Tai olen, mutta en enää muista montako niitä piuhoja oli siinä irtosarjassa...

Mulla on siis vaihdettuna pelkästään takaovien johtosarjat ja nostimet. Eikä oo parkkitutkia ja matkustajan ovessa ei ole edes koko PDM-boksia. Hyvin lyhyen pohdinnan jälkeen päädyin siihen että tämä riittää mulle aivan hyvin. Etenkin kun luovuttajasta purkaessa kuskinoven johtosarjan liittimen lukitusklipsi päätti hajota, joten murjoin sen ihan paskaksi että sain irti :roll: Ei huvita ottaa riskiä että olis kaksi paskaksi murjottua liitintä. Ja verrattuna veiveihin niin onhan se epätodennäköisempää että jälkikasvu vahingossa vähitellen potkii napista lasia auki kuin veivistä :D
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Vastaa Viestiin