Tech2 / Turun seutu

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
jaja
'Agila'
Viestit: 6
Liittynyt: 21 Helmi 2013, 08:27

Tech2 / Turun seutu

Viesti Kirjoittaja jaja »

Tallissa seisoo -08 Astra H, josta on vaihdettu ECM ja CIM eli kummatkin ecut jossa käynnistyksen esto on koodattuna. Olen yrittänyt op-comilla ohjelmoida mutta käynnistyksenestoa en saa ohjelmoitua. Eli apuja tarvittaissin...olisi hyvä jos jollain olisi tech2 ja voisi tulla tallilleni niin ei tarvitsisi autoa kuskata hinaamalla mihinkään. Tai jos joku sellaista suostuisi vuokraamaan. Palvelusta luonollisesti maksetaan korvaus 8) Soitot 0400-444786 tai priva viestiä tulemaan. Kiitos
Avatar
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 7423
Liittynyt: 19 Elo 2003, 03:00
Paikkakunta: Tampere
Jäsennumero: 1227

Re: Tech2 / Turun seutu

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Mihin homma tyssää, ettei ohjelmointi onnistu?
prööt
jaja
'Agila'
Viestit: 6
Liittynyt: 21 Helmi 2013, 08:27

Re: Tech2 / Turun seutu

Viesti Kirjoittaja jaja »

ECM näyttää että immobilzer ok mutta transpondoreita ei ole ohjelmoitu. ECM ja CIM on siis resetoitu ja security koodit yms on ok. Vain transponderien ohjelmointi tökkii ja edes startin pyöritys ei onnistu. Auton alkuperäisiä virta-avaimia olen yrittänyt käyttää, noissahan transponderi on juotettu piirilevylle.
jaja
'Agila'
Viestit: 6
Liittynyt: 21 Helmi 2013, 08:27

Re: Tech2 / Turun seutu

Viesti Kirjoittaja jaja »

Up
jaja
'Agila'
Viestit: 6
Liittynyt: 21 Helmi 2013, 08:27

Re: Tech2 / Turun seutu

Viesti Kirjoittaja jaja »

up
jaja
'Agila'
Viestit: 6
Liittynyt: 21 Helmi 2013, 08:27

Re: Tech2 / Turun seutu

Viesti Kirjoittaja jaja »

up
Slerba
'Agila'
Viestit: 6
Liittynyt: 28 Joulu 2017, 13:33

Re: Tech2 / Turun seutu

Viesti Kirjoittaja Slerba »

Lainataan tätä ketjua.

Eli C vectrassa olisi CDC40 soittimessa DAB input jonka ajattelin ottaa AUX käyttöön, mutta tuo pitäisi ilmeisesti tech2:lla ohjelmoida, jotta tuo DAB saadaan radion valikoista aktiiviseksi.

Löytyisiko Turku/Salo akselilta osaavaa koodaajaa, joka laittaisi tuon mulle? Korvausta vastaan tietysti.
her-jan
'Agila'
Viestit: 1
Liittynyt: 22 Huhti 2018, 10:25

Re: Tech2 / Turun seutu

Viesti Kirjoittaja her-jan »

Pitäis saada cd30 paritettua -04 astraan. Koodi tiedossa ja uudesta soittimesta paritus purettu. Reilu korvaus koodaajalle. 040 6818185
Avatar
Teppo
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 452
Liittynyt: 02 Syys 2003, 03:00
Paikkakunta: Turku

Re: Tech2 / Turun seutu

Viesti Kirjoittaja Teppo »

Slerba kirjoitti: 01 Maalis 2018, 10:58 Lainataan tätä ketjua.

Eli C vectrassa olisi CDC40 soittimessa DAB input jonka ajattelin ottaa AUX käyttöön, mutta tuo pitäisi ilmeisesti tech2:lla ohjelmoida, jotta tuo DAB saadaan radion valikoista aktiiviseksi.

Löytyisiko Turku/Salo akselilta osaavaa koodaajaa, joka laittaisi tuon mulle? Korvausta vastaan tietysti.
Onko tämä homma viellä ajankohtainen? mulla on tech2 turussa
Vastaa Viestiin