CIM modulin reset. ja vakionopeussäätimen korjaus

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
ovc2z22yh
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1058
Liittynyt: 23 Elo 2016, 12:22
Paikkakunta: Tre

Re: CIM modulin reset. ja vakionopeussäätimen korjaus

Viesti Kirjoittaja ovc2z22yh »

Lurttinen kirjoitti:Ei kokemusta, mutta op-comin ohjeista luettuna:
Ohjelmoida ajonesto, laittaa variantit (lisävarusteet), avaimen numero, CAN väylä konffata (hi, mid, low).
Resetoida asennuksen jälkeen IPC, REC, BCM, PDM, DDM ja laittaa security koodi niihin (+variantit?) ja kalibroida ohjauskulma-anturi.
Sitten vielä avainten (old keys) ohjelmointi cim:iin. Ajoneston data on talletettu sekä ECM että CIM.
When a CIM module is replaced, it is important to load the Vehicle Immobiliser Data from ECM to CIM module. This is accomplished by using the CIM replaced option in the Immobiliser Function programming menu. Make sure you have programmed at least one key before you attempt to start the car.
ovc2z22yh
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1058
Liittynyt: 23 Elo 2016, 12:22
Paikkakunta: Tre

Re: CIM modulin reset. ja vakionopeussäätimen korjaus

Viesti Kirjoittaja ovc2z22yh »

Tällänenkin juttu löyty netistä:
First of all, if you reset any controller using op-com or tech 2, then all that happens is that the security code is erased,the original settings and configurations remain the same.Second hand cims can be reset and reconfigured, the only controller that cant be reconfigured is airbag.cim takes a fair bit of configuring,i use tech 2 and and only work on VX , but still have bother at times.
Iro
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 2206
Liittynyt: 13 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: CIM ja vakionopeussäätimen korjaus

Viesti Kirjoittaja Iro »

No niin, toimihan tuo korjaus kaikkiaan neljä vuotta, kunnes alkoi vakkari hyppimään pois päältä.
Eli taas CIM auki ja korjaamaan:

Aikaisemmin putsattu vakkarinviiksi oli jo tälläisessa kunnossa:
Vakkarin sisäpinnat.JPG
Vakkarin sisus.JPG
Putsasin myös pyyhkijän viiksen jota en aiemmin ollut putsannut:
Pyyhkijänviiksen sisäpinnat.JPG
Asennuksen jälkeen tarvitsee kääntökulma-anturi kalibroida.
Ensin ei meinannut onnistua mutta, sitten muistin(tai ylipäänsä kokeilin) ottaa virrat pois kalibroinnin jälkeen niin sitten onnistui.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
VW Passat Variant 2.0Dti -15 , C-Vectra Caravan Z18XER -06 , Ex: Astra G CC Z16XE -03, Ex:G-Astra Caravan Sport-01 Z22SE, Ex:F-Astra Caravan Sport-94/95 C18XEL, Ex:G-Astra Caravan Elegance-02 Z16XE, Ex:F-Astra Caravan -96 X16SZ
Iro
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 2206
Liittynyt: 13 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: C-Vectra CIM ja vakionopeussäätimen korjaus

Viesti Kirjoittaja Iro »

Viiksen vastakappale kasattuna:
Viiksen vastakappale kasattuna.JPG
Näissä kahdessa huonossa kuvassa näkyy nuo neljä pinniä oikealla jotka pitää saada tulemaan läpi kun ja jos on printin irrottanut kolvatakseen pinnejä:
Nämä pinnit 1.JPG
Nämä pinnit 2.JPG
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
VW Passat Variant 2.0Dti -15 , C-Vectra Caravan Z18XER -06 , Ex: Astra G CC Z16XE -03, Ex:G-Astra Caravan Sport-01 Z22SE, Ex:F-Astra Caravan Sport-94/95 C18XEL, Ex:G-Astra Caravan Elegance-02 Z16XE, Ex:F-Astra Caravan -96 X16SZ
Vastaa Viestiin