Astra G abs valo syttyy ajoittain

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Avatar
Nortter
OCF Member 2020
Viestit: 1080
Liittynyt: 17 Loka 2006, 07:47
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Astra G abs valo syttyy ajoittain

Viesti Kirjoittaja Nortter »

Kun lähdet seuraamaan abs Tunnistimen piuhaa niin huomaat liitokset. Siinä tolppien vieressä.
Lue koodit jollain laitteella niin voit päästä ehkä vähemmällä.. tiedät jo ehkä mitä nurkkaa lähteä tutkimaan. Jos sielä vikavalo on niin aika todennäköisesti myös muistissa jotain?!
Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02

Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
gee'
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 15
Liittynyt: 22 Elo 2017, 16:04

Re: Astra G abs valo syttyy ajoittain

Viesti Kirjoittaja gee' »

No joo, niinhän sitä luulis, mutta nollautuuko tuo vikamuisti kun kaikki rupeaa pelaamaan OK?
Yritin lueskellä vikakoodeja tollasella ELM327 Bluetooth palikalla, mutta ei suostu yhdistämään. Löytys toinenkin palikka missä on usbi toisessa päässä.
Onkos ooppeliin jotain windows softaa millä noita vois katsoa?
Avatar
Nortter
OCF Member 2020
Viestit: 1080
Liittynyt: 17 Loka 2006, 07:47
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Astra G abs valo syttyy ajoittain

Viesti Kirjoittaja Nortter »

gee' kirjoitti: 19 Huhti 2018, 14:15 No joo, niinhän sitä luulis, mutta nollautuuko tuo vikamuisti kun kaikki rupeaa pelaamaan OK?
Yritin lueskellä vikakoodeja tollasella ELM327 Bluetooth palikalla, mutta ei suostu yhdistämään. Löytys toinenkin palikka missä on usbi toisessa päässä.
Onkos ooppeliin jotain windows softaa millä noita vois katsoa?
Torque ja scanmyopel toiminut Mulla hyvin elmin kans. Luulen että vikamuistia se ei pyyhi, vaikka vika pois.
Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02

Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
gee'
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 15
Liittynyt: 22 Elo 2017, 16:04

Re: Astra G abs valo syttyy ajoittain

Viesti Kirjoittaja gee' »

Nortter kirjoitti: 19 Huhti 2018, 15:23
gee' kirjoitti: 19 Huhti 2018, 14:15 No joo, niinhän sitä luulis, mutta nollautuuko tuo vikamuisti kun kaikki rupeaa pelaamaan OK?
Yritin lueskellä vikakoodeja tollasella ELM327 Bluetooth palikalla, mutta ei suostu yhdistämään. Löytys toinenkin palikka missä on usbi toisessa päässä.
Onkos ooppeliin jotain windows softaa millä noita vois katsoa?
Torque ja scanmyopel toiminut Mulla hyvin elmin kans. Luulen että vikamuistia se ei pyyhi, vaikka vika pois.
Tuosta kiposta ei varmaankaan pysty erikseen lukemaan absin vikakoodeja tuolla paperiklipsi menetelmällä?
Minähän oletin, että ne luetaan pinnien 5 & 6 kautta, mutta siitä vissiinkin luetaan pelkät ecun vikakoodit, joita ei ole joten siksi se sammuu samantien.
My bad.
Vastaa Viestiin