G astran alusta
Millaisella madalluksella ne jouset tulee?? Jos ja kun tässä olen tässä miettinyt liittymistä niin millaisen alennuksen suunnilleen jäsen saa?? Missä sarjassa teillä on paras hinta/laatu suhde? Raha tilanteeseen nähden ei mikään paras mahdollinen/kallein tule kysymykseen.On 2003-03-14 06:30, ProStreet wrote:
Eibach Pro-System alustasarja
sis Eibach madallusjouset ja Eibach Pro-Damper sport-kaasuiskarit
h 599e, ocf-jäsenelle edullisemmin
Astra G sport 2.0 16v
eibach pro-system madallus noin 30mmOn 2003-03-14 13:29, soppa wrote:Millaisella madalluksella ne jouset tulee?? Jos ja kun tässä olen tässä miettinyt liittymistä niin millaisen alennuksen suunnilleen jäsen saa?? Missä sarjassa teillä on paras hinta/laatu suhde? Raha tilanteeseen nähden ei mikään paras mahdollinen/kallein tule kysymykseen.On 2003-03-14 06:30, ProStreet wrote:
Eibach Pro-System alustasarja
sis Eibach madallusjouset ja Eibach Pro-Damper sport-kaasuiskarit
h 599e, ocf-jäsenelle edullisemmin
jäsenmaksun voi saada tuotteesta riippuen "takaisin" jopa yhdellä ostoksella
paras hinta/laatusuhde on weitec ultra gt
Itse laitatan ensiviikolla Eibachin -30mm jouset paikallisella auton rassaus liikkeellä 330e hintaan sis.jouset,työ,kulmainsäätö.
Onko paha hinta?
Jouset menee vielä tässä vaiheessa vaki iskareille sanottiin että ei ropleemia,kun meinasin etä ne kuluu pal nopeemmin noil jousil.Mut se selvii sitte aikanaa.Ja ajaa ne ensin loppuu ja vaihtaa sitte niin ei mee hyvät hukkaan kun ei niil ois sitte enää käyttötarkotusta...
Onko paha hinta?
Jouset menee vielä tässä vaiheessa vaki iskareille sanottiin että ei ropleemia,kun meinasin etä ne kuluu pal nopeemmin noil jousil.Mut se selvii sitte aikanaa.Ja ajaa ne ensin loppuu ja vaihtaa sitte niin ei mee hyvät hukkaan kun ei niil ois sitte enää käyttötarkotusta...
Ford Tourneo Connect´04 1.8
Ei oo toi 330 paha hinta.Ite laitatin omaani AP -30/20mm jouset.Maksoin kans vähä rontti 300 töineen ja säätöineen.Tuli kyllä paljo paremman näköseks ja mukavempi ajaa.Nyt ku laitoin kesäkiekot alle niin ottaa kyllä kiinni lokareihin,kumit on 215/45 ja vanteet 7x17 et 40.Onko vinkkejä et kantsisko vaihtaa myös iskarit.Auto on 2.0 Sport -00
KW ja Eibach taitavat olla hieman eriluontoisia, KW varmaan radalla toimivampi, Eibach ehkä mukavampi.
Kyllähän tuo KW pukkaa aika priimakamaa, todella toimivia paketteja.
Tämä oli vaan tällästä "musta-tuntuu-koska-kuulin-essolla" tietoutta.. hankala sanoa mitään kovin absoluuttista kun ei ole ollut kummankaan merkkistä alustaa, automallillakin on merkitystä ja lisäksi voidaan puhua makuasioista.
Kyllähän tuo KW pukkaa aika priimakamaa, todella toimivia paketteja.
Tämä oli vaan tällästä "musta-tuntuu-koska-kuulin-essolla" tietoutta.. hankala sanoa mitään kovin absoluuttista kun ei ole ollut kummankaan merkkistä alustaa, automallillakin on merkitystä ja lisäksi voidaan puhua makuasioista.
Juu pistä vaan tietoa et miltä auto tuntui vaihdon jälkeen... Jos sulla on sportti malli niin kuinka paljon laski alkuperäiseen nähden?On 2003-04-15 20:27, AstraGee wrote:
Itse pistän huomenna Astraan(G) Eibach Pro-System -30mm sarjan, johon kuuluu siis jouset ja sport iskarit. Saas nähdä minkälaiseksi auto muuttuu...
Astra G sport 2.0 16v
Joo, autona on Sportti 2.0 koneella.
En vielä ole hirveesti testaillu. Mutta ensituntuma oli hyvä, ei liian pintakova, ottaa pienet tärinät ihan mukavasti. Isommat kuopat jne. taas tärähtää aikalailla (verraten vakioon).
Ohjattavuus on todella tarkka ja nopea.
Eikä kallistele paljoo
Auto madaltui juuri sen verran kuin halusinkin Jos vielä olis tippunu enemmän, autolla ei ainakaan talvella viittis ajaa.
Renkaina on Goodyear Eagle F1 GSD3 215/40/17.
Tässä pari kuvaa madalletusta autosta:
<a href=http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... g>Kuva1</a>
<a href=http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... g>Kuva2</a>
En vielä ole hirveesti testaillu. Mutta ensituntuma oli hyvä, ei liian pintakova, ottaa pienet tärinät ihan mukavasti. Isommat kuopat jne. taas tärähtää aikalailla (verraten vakioon).
Ohjattavuus on todella tarkka ja nopea.
Eikä kallistele paljoo
Auto madaltui juuri sen verran kuin halusinkin Jos vielä olis tippunu enemmän, autolla ei ainakaan talvella viittis ajaa.
Renkaina on Goodyear Eagle F1 GSD3 215/40/17.
Tässä pari kuvaa madalletusta autosta:
<a href=http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... g>Kuva1</a>
<a href=http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... g>Kuva2</a>
Kyllähän tuo näyttää madaltuneen alkuperäiseen nähden aika paljonkin. Aloin tuossa miettiä, että kannattaako edes harkita 50mm sarjaa...On 2003-04-16 22:31, AstraGee wrote:
Joo, autona on Sportti 2.0 koneella.
En vielä ole hirveesti testaillu. Mutta ensituntuma oli hyvä, ei liian pintakova, ottaa pienet tärinät ihan mukavasti. Isommat kuopat jne. taas tärähtää aikalailla (verraten vakioon).
Ohjattavuus on todella tarkka ja nopea.
Eikä kallistele paljoo
Auto madaltui juuri sen verran kuin halusinkin Jos vielä olis tippunu enemmän, autolla ei ainakaan talvella viittis ajaa.
Renkaina on Goodyear Eagle F1 GSD3 215/40/17.
Tässä pari kuvaa madalletusta autosta:
<a href=http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... g>Kuva1</a>
<a href=http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... g>Kuva2</a>
Astra G sport 2.0 16v