G astran alusta

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
AstraGee
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 52
Liittynyt: 22 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja AstraGee »

Se vähän riippuu mitä hakee :smile:
Jos on -50mm madallus, niin kyllä saa todella varovasti ajella! Talvella melkeen pitäs ottaa madallus pois. Riippuu tietysti missä ajelee.
Eipä tuo -30mm madalluksen jälkeenkään etulirpakkeen ja kanttikiven väliin paljoo jää.
Itselleni jos haluaisin -50mm madalluksen, hommaisin varmaan säädettävän alustan.
Mutta nykyinen on juuri sitä mitä halusin :smile:
pine
'Senator'
'Senator'
Viestit: 730
Liittynyt: 23 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja pine »

Mulla on -98 farkussa eibachin -30mm sarja. Musta tuntuu, ettei ole madaltunut tarpeeksi. Eihän se ota missään edes kiinni..edes talvella..=) Nyt jos saisin valita ottaisin varmaan sen -50mm. Ongelma vaan on, että ainakin Bogen Turbo Gas iskareilla(uudet) perä pohjaa turhan helposti, siis jos on painoa perässä. Eikä tarvitse mielestäni olla edes paljon. En tiedä sitten kuinka vaikeaa olis -50mm sarjalla. Veikkaan, että ongelma poistuu kun saan alle kunnon iskarit.
Muuten oon kans tyytyväinen, pinta pehmeyttä on. Nyt kun on alla kesäkummit, niin tuntuu tosi tukevalta ja hyvältä.
anttimak
'Agila'
Viestit: 1
Liittynyt: 06 Tammi 2017, 13:25

Re: G astran alusta

Viesti Kirjoittaja anttimak »

Alkaa olemaan alustajumpan aika. 250tkm tuli vastaan ja iskarit sen verran velttona, etten taida kehdata edes leimalle koittaa. Keulahan tuossa on aikas ylhäällä eikä peräkään liian matalalla ole. Jo onhan tuo ajettavana aikamoinen kaarnavene. Olen ajatellut jotan 40/30 madaltavaa pakettia. Tarjontaa tuntuu olevan vaikka kuinka ja siksi valinnan vaikeus. Olisko tallikavereilla heitelle vinkkjeä, kokemuksia, linkkejä? En viitsisi aivan summassa alkaa ostamaan. Tavoitteena siis madaltaa ja jämäköittää, kivirekeä en halua, koska Gastra on vaimon kulkine 70% ajoista..
Iro
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 2205
Liittynyt: 13 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: G astran alusta

Viesti Kirjoittaja Iro »

Itse päädyin vaimon autossa (jälleen) Eibach jousiin vaikka pitkään pohdein olisiko jo aika kokeilla H&R jousia.
Eibachit ollut nyt kolmesssa autossa ja olen ollut tyytyväinen.
Myös Saksan autolehdissä olleissa testeissä esiin tulleet ominaisuudet, mm.mukavuus, puolsivat Eibachia.
Iskareiksi eteen ja taakse tuli uuden tyyppiset Monroet (OESpectrum) ja ne versiot jotka on myös tarkoitettu madallettuihin alustoihin.
Kokonaishinta oli päälle 300€.

Edit: Nuo OESpectrum iskarit tuntuvat todella hyviltä! Hitaassa ajossa todella mukavat mutta, vauhdissa vaimentavat jämptisti.https://monroe-oespectrum.com/


Myös tämä setti oli pitkään harkinnassa: https://www.autoracing.fi/kw-alustasarj ... -g-55-40mm
VW Passat Variant 2.0Dti -15 , C-Vectra Caravan Z18XER -06 , Ex: Astra G CC Z16XE -03, Ex:G-Astra Caravan Sport-01 Z22SE, Ex:F-Astra Caravan Sport-94/95 C18XEL, Ex:G-Astra Caravan Elegance-02 Z16XE, Ex:F-Astra Caravan -96 X16SZ
Vastaa Viestiin