1.6-2.0 OHC koneen viritys
Kyllähän ne varmaan on ihan oikeet tiedot, mutta opeltuners-sivuilla ei ole ilmoitettu, että millä nostolla ne asteet on mitattu. Jos ne on mitattu vaikka siitä kun välys on jo poistunut, eli nosto alkaa, niin asteethan on ihan eri kun nuo mun ilmoittamat 18E nokan arvot. Saatikka sitten jos ne onkin esim. puolen millin nostolla, tai jollain ihan muulla. Ei voi tietää...
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
onko mahdollista / järkevää että tekis 18E lohkoon c20xe kampuralla, kangilla ja männillä sekä 20seh:in kannella moottorin. Ideana olisi porata, että saa lohkosta timmin. Ilmeisesti kestää porauksen ja mahtuu kyseinen kampura pitemmällä iskulla ok? Tämmöst suunnittelin kun ei oikeestaan puutu kuin 18E lohko enää nurkista.
- Motocoyote
- 'Diplomat'
- Viestit: 1042
- Liittynyt: 30 Maalis 2005, 09:33
- Paikkakunta: Tornio
Itekki oon miettiny, että jos laittas 1.8E nokan, laskis kannen ja käyttäs pajalla portattavana, tekis peltisatsin ja laittas pitkäiskusemman kampuran, porauttas (kunnostusmielessä), ja tietty vähän lyhyemmät kanget tarttis. Onko joku tehny kyseistä kampuranvaihto operaatiota? Saavutettu hyöty? Mistä koneesta sopivat kampura ja kanget?
kertokaas nyt miten sais pienillä muutoksilla c20ne koneesta enemmän tehoa,kun alkaa tuo 115hv tuntumaan mopolta. ja autohan on vecculi 4x4 2.0i vm 91.
mielessä on käynyt vaihtaa konetta 2000: een. mutta mitä muutoksia alustalle täytyy tehdä?
entä turbotuksen suhteen?
mielessä on käynyt vaihtaa konetta 2000: een. mutta mitä muutoksia alustalle täytyy tehdä?
entä turbotuksen suhteen?
myydään farmari omega automaatti mv6 vm.2001
vectra B 2.0 16v vm.97
bmw 325i vm 98
vectra B 2.0 16v vm.97
bmw 325i vm 98
- Motocoyote
- 'Diplomat'
- Viestit: 1042
- Liittynyt: 30 Maalis 2005, 09:33
- Paikkakunta: Tornio
Kantta avaamatta ei hirveesti saa aikaan. Mulla ainakin vaikutti koneen reagointiin se, että heivas alkuperäisen ilmanottoputken mäkeen, ja uusi putki parempaan paikkaan. Ja kaikki mahdolliset resonaattorit ja kuristimet pois._Rontti_ kirjoitti:kertokaas nyt miten sais pienillä muutoksilla c20ne koneesta enemmän tehoa,kun alkaa tuo 115hv tuntumaan mopolta. ja autohan on vecculi 4x4 2.0i vm 91.
mielessä on käynyt vaihtaa konetta 2000: een. mutta mitä muutoksia alustalle täytyy tehdä?
entä turbotuksen suhteen?
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... highlight=
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... c&start=15
Tuollainen oli uudemmassa Vectrassa:
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... highlight=
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
- Motocoyote
- 'Diplomat'
- Viestit: 1042
- Liittynyt: 30 Maalis 2005, 09:33
- Paikkakunta: Tornio
18E:ssä kaasuläpän asentotunnistin on kytkin, (C)20NE:ssä jos motronic 4.1, niin samanlainen. Jos taas uudempi (90 ja eteenpäin) motronic 1.5, niin siinä on potikka.k-p kirjoitti:eli niitä ei tartte vaihtaa. täytyy vielä verrata toi kaasuläppäanturi onko siinä eroa
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
- Motocoyote
- 'Diplomat'
- Viestit: 1042
- Liittynyt: 30 Maalis 2005, 09:33
- Paikkakunta: Tornio