Pikkusen on taas taidettu lukea tuusninkilehtiä yliannoksen verran
.
Tollasia keulimisia suoritetaan ilman kuivasumppuja(g-voimat kohdallaan
) ja moottori- yms. vauriot noissakin tulee yleensä ainoastaan vain rajun alastulon takia. Kuvan autossakin näyttää olevan ihan normi öljypohja, mitä tossa lajissa yleensä näkyy ja kyseisessä lajissa motteja kierrätetäänkin jonkin verran enemmän kuin toyotan perus twincameja, mikä ei oo ihan vähän. Tehokas öljypumppu ja kunnollisilla loiskelevyillä varustettu öp riittää siis oikein mainiosti. Noihin motteihinkin niitä saa ihan bolt on-tuotteina ja se mitä ei löydy, suomalainen ammattitaito riittää sellaisen valmistamiseen.
Jos nyt hifistelemään haluu lähtee, niin lohkon seinämät sisäpuolelta sekä veivien kyljet voi sipistellä sileeks ja esim. kannet sieltä venttiilikoneiston alta sekä imusarjan alta sen työntötankojen "kammion" voi myös kiillotella ni ei jää kuuma oljy sinne turhia pyörimään vaan valuu sutjakammin takaisin öljypohjaan. Jos ei jaksa hankailla ni liottaa lohkon lipeäkylvyssä epäpuhtauksista ja sitten maalaa ne pinnat epoksilla jolloin saman hyödyn saa pienemmällä vaivalla. Kovilla kierroksilla noissa karkeissa pinnoissa/niiden takia voi olla jopa useita litroja öljyä tarttuneena ihan turhaan.
Onhan ne viritelleet alipainepumppujakin noihin koneisiin, jotta saadaan kierrosherkkyyttä lisää mutta sen hyödystä en olis varma kun vaatiihan se pumppukin oman tehonsa kampuralta pyöriäkseen. Uskoisin että saman hyödyn saa kun vetää venakoppien huohotinletkut pakosarjojen kollektoreihin.
Todennäköisesti väärässä.