Opel oltaisiin ostettu, mutta...

Keskustelua Opeleista
1,2sorsa
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 13542
Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
Paikkakunta: Keski-pohjanmaa

Re: Opel oltaisiin ostettu, mutta...

Viesti Kirjoittaja 1,2sorsa »

HeseJoki57 kirjoitti: 20 Tammi 2022, 17:52 Lisätään aiheeseen vähän muutakin.
Onko automyyjä soitellut "oletko tyytyväinen autoon"?
Minulle on joskus vuosia sitten soittanut kun olin autoa vaihtanut. Hieman silloin yllätyin miten se nyt noin soittelee ja kyselee. Mutta nyt vanhemmiten ymmärrän hyvin miksei soittaisi. Sillä alustetaan jo tulevaa seuraavaa autokauppaa. Kyllä nyt kun olen autokuumeessa ollut niin ensimmäisenä olen siihen liikkeeseen mennyt josta viimeksi ostin auton. Poikkeuksena ollut onko liikettä enää tai ollut huono palvelu. Näitäkin ollut.
Onko sinulla tai jollain tutullasi ollut tälläistä kokemusta?

Nyt on jo 4 kuukautta mennyt ei ole myyjä soitellut Länsiautosta.
Ainakin jos käyttöautolta ostaa uuden auton niin soitetaan.
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
kjans
'Senator'
'Senator'
Viestit: 348
Liittynyt: 04 Loka 2010, 16:06

Re: Opel oltaisiin ostettu, mutta...

Viesti Kirjoittaja kjans »

HeseJoki57 kirjoitti: 20 Tammi 2022, 17:52 Onko sinulla tai jollain tutullasi ollut tälläistä kokemusta?

Nyt on jo 4 kuukautta mennyt ei ole myyjä soitellut Länsiautosta.
Länkkäriltä Raisiosta ostin muutama vuosi sitten vupden ikäisen Astran. Saman myyjän kanssa hoidin aiemmin koeajon mutta en silloin ostanut autoa, tää soitteli kerta vuoteen perään ja kyseli mikä meininki ja kertoi mitä löytyy. Sitten kun sattui liikkeen sivuilla soppeli Astra silmään niin soittelin suoraan tälle kaverille ja hoidettiin auto koeajoon. Oli muuten vimosen päälle hyvä myyjä, aktiivinen mutta ei ärsyttävä, ja tunsi ooppelinsa. Kävin perjantaina päivällä koeajolla ja kun päätin illalla tehdä kaupat hoiti paperit etänä kuntoon ja järkkäsi kollegan lauantaina hoitamaan paperityöt ja luovuttamaan auton kun itse viikonloppuna poissa. Parin kk päästä soitteli perään ensimmäisen kerran ja kyseli miten on mennyt, siinä samalla sitten katseltiin huoltotarpeita sun muuta juttua ja hoidettiin ajanvarauksella radion päivitys takuuseen kun siinä oli vähän ongelmaa. Sen jälkeen noin kerran pari vuoteen soitellut ja kysellyt kuulumisia ja onko päivityssuunnitelmia. Mielellään kuulemma myis vaimollekin auton :lol:

Tiedän kyllä kenelle soitan ensimmäiseksi seuraavallakin kerralla kun autonvaihto tulee ajankohtaiseksi :peukku:
-(z)- Astra K ST 1.4T 150hv AT
Vastaa Viestiin