noh noh, saivartelua. poikien puola on kylläkin hukkakipinäpuola, wasted-spark coil.
ts antaa kipunan aina kun mäntä on yläällä. toinen kipinä osuu palotapahtumaan ja toinen poiston alkuun. poistohetkellä annettu kipinä ei haittaa mitenkään moottorin toimintaa.
suorasytytyspuolia on ainakin audin 5zyl-koneissa sekä 1.8t:ssä ja bmw:llä.
direct-fire (suorasyttypuola) yleensä tarkoittaa puolaa joka oikeasti antaa yhden kipinän kahdelle kampuran kierrokselle (siis 1 kipinä per 1 työtapahtuma).
Tuo on vasta sovittelu vaiheessa, että saadaan kaasuläppä sopimaan ja muut "rojut" kiinni tuohon imusarjaan.
Ei tuossa hitssamisessa suurempia ongelmia pitäis olla tosin itse sitä ei hitsata...
ok,kerro jos jotain tulee kun koskaan ei tiedä noista auton osista onko ne millaista seosta.hyvä vaan tietää etukäteen ennenkuin pilkon tuon oman imusarjan ettei haihdu hitsatessa taivaan tuuliin
mitä kaikki on leikattu pois tosta G Astran kojelaudasta että se mahtuu kadettiin? ihmettelin vain sitä kun kokeilin nopesti G astran kojelauta omassa kadetissa ja se olis kyllä muuten menny sinne mutta olis joutunu istua takapenkillä ja ajaa sitä, ja ohjaus akseli olis tarvinut ainakin puol metrin jatke
http://www.r-tech.fi
Opel Kadett GSi 16V -89 (PROjekti)
Ford F-350 Super Duty CrewCab 7.3 PowerStroke karvan alle 1000Nm
Iso siivu leikattu pois tuosta kojelaudan etuosasta.
Takapuolelle kuidutettu kadetin omasta kojelaudasta irroitettu tuuletuskanavan osa, jotta tuulilasille on saatu kanavat puhallus aukkoja varten.