C20NE Ahtaminen!

Opel-aiheiset gallupit

C20ne -> Turbotus, vapariviritys vai tekniikan vaihto ??

Ahtaminen
54
49%
3.0i 12v
3
3%
3.0i 24v
39
35%
Muu viritys?
14
13%
 
Ääniä yhteensä: 110

Avatar
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3627
Liittynyt: 14 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: Pirkkala-Mánse

Viesti Kirjoittaja -WW- »

Tunnistaako tälläisen 20SE koneen venttiilienkopan kannesta. Omassani(c20ne) on "raidat" ja tuol pihassa olevassa on "tasainen" kansi? Mitä eroa? Nokka?
Avatar
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3627
Liittynyt: 14 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: Pirkkala-Mánse

Viesti Kirjoittaja -WW- »

Oisko sellanen mahollista ku mulla ois yks raato joka on vm.87, että naputtelis sen runkonumeron tohon koriin? Siihen toiseen taas tän runkonumeron?
Avatar
Mika.L
'Senator'
'Senator'
Viestit: 666
Liittynyt: 12 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: mikkeli

Viesti Kirjoittaja Mika.L »

mutu ennen 1.7.1987 rekisteröity auto, ei tarvii asentaa kattia...
Frontera A X22XE -96
E39 525 Touring -02
Avatar
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3627
Liittynyt: 14 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: Pirkkala-Mánse

Viesti Kirjoittaja -WW- »

Antakaas ny poijjaat neuvoja, en keksi oikke mitää mitä voisin omenalle tehä.. Jotain projektia olis kiva alkaa tekeen, mutta mitä?!?
Jarzki
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1239
Liittynyt: 04 Syys 2004, 03:00

Viesti Kirjoittaja Jarzki »

Virimies kirjoitti:Tunnistaako tälläisen 20SE koneen venttiilienkopan kannesta. Omassani(c20ne) on "raidat" ja tuol pihassa olevassa on "tasainen" kansi?
Ei opelin konetta mun mielestä voi venttiilikopan kannesta tunnistaa kun ohc koneisiinkin on aika monta vaihtoehtoa saman mallin moottoreissakin riippuen valmistusvuodesta.
Avatar
Juho M-P
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 15816
Liittynyt: 24 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kannus

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Lue sieltä lohkosta se tyyppi... :roll:
Avatar
cor54
'Senator'
'Senator'
Viestit: 900
Liittynyt: 29 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja cor54 »

Puh..ei mtn ahtimia.. Laita vaa se kolmekymppinen sinne.
Vääntö o voimaa..
- 'Onpas toi corsa söpö..' Eiks ookin (COR54)

*Calibra turbo
*Vectra 2.6
*Vivaro 2.5
*Mondeo ecoboost
Avatar
glo
'Senator'
'Senator'
Viestit: 637
Liittynyt: 05 Touko 2003, 03:00
Paikkakunta: Viljakkala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja glo »

Virimies kirjoitti:Oisko sellanen mahollista ku mulla ois yks raato joka on vm.87, että naputtelis sen runkonumeron tohon koriin? Siihen toiseen taas tän runkonumeron?
ei välttämättä kannata, tosta kun narahdat, niin autos on käytännössä katsoen ansainnut paikan peltoautona hamaan loppuun asti..
VW Golf IV Variant 1.9TDi '01
Cadillac Seville STS 4.6-32V '93
Buick Electra 225 Custom '66
Oraakkeli
Minut on bannattu!
Viestit: 655
Liittynyt: 24 Touko 2004, 03:00
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Oraakkeli »

cor54 kirjoitti:Puh..ei mtn ahtimia.. Laita vaa se kolmekymppinen sinne.
Vääntö o voimaa..
Ja ahtimellako sitä ei saada? :wink:
Saab 9000 CSE 2.3T -95
Opel Vectra 2.0 GLS -90 (projekti)
Avatar
ROKKARI2004
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 203
Liittynyt: 22 Loka 2004, 03:00
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja ROKKARI2004 »

Virimies kirjoitti:Antakaas ny poijjaat neuvoja, en keksi oikke mitää mitä voisin omenalle tehä.. Jotain projektia olis kiva alkaa tekeen, mutta mitä?!?
Mitäsjos.... Jättäsit koneen suht vakioksi mutta laatikon/perän välitykset sellaiseksi että irtoaa viivalta kuin mummo märältä peltikatolta, kun eihän tuota huippunopeutta järjettömiä tarvita.
Niin ja sitten tuollainen WRC tyyppinen vaihdekeppi eli liike olis vain eteen ja taakse, eiköhän noissa olis päättötyöhön.
Kuva
/\/\Powered by Biodiesel/\/\
AksuPaksu
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 1805
Liittynyt: 13 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja AksuPaksu »

Mie varmaan ostasin jostakin ehjällä tekniikalla sisustalla jne jne. olevan lahon 3000 24v malllin, ja vaihtasin tekniikan ja lelut siitä.

Eikö se olisi ainakin "varmempi" kuin tuo ahtoprojekti?
Vastaa Viestiin