C20NE Ahtaminen!
Ei opelin konetta mun mielestä voi venttiilikopan kannesta tunnistaa kun ohc koneisiinkin on aika monta vaihtoehtoa saman mallin moottoreissakin riippuen valmistusvuodesta.Virimies kirjoitti:Tunnistaako tälläisen 20SE koneen venttiilienkopan kannesta. Omassani(c20ne) on "raidat" ja tuol pihassa olevassa on "tasainen" kansi?
ei välttämättä kannata, tosta kun narahdat, niin autos on käytännössä katsoen ansainnut paikan peltoautona hamaan loppuun asti..Virimies kirjoitti:Oisko sellanen mahollista ku mulla ois yks raato joka on vm.87, että naputtelis sen runkonumeron tohon koriin? Siihen toiseen taas tän runkonumeron?
VW Golf IV Variant 1.9TDi '01
Cadillac Seville STS 4.6-32V '93
Buick Electra 225 Custom '66
Cadillac Seville STS 4.6-32V '93
Buick Electra 225 Custom '66
- ROKKARI2004
- 'Admiral'
- Viestit: 203
- Liittynyt: 22 Loka 2004, 03:00
- Paikkakunta: Laitila
Mitäsjos.... Jättäsit koneen suht vakioksi mutta laatikon/perän välitykset sellaiseksi että irtoaa viivalta kuin mummo märältä peltikatolta, kun eihän tuota huippunopeutta järjettömiä tarvita.Virimies kirjoitti:Antakaas ny poijjaat neuvoja, en keksi oikke mitää mitä voisin omenalle tehä.. Jotain projektia olis kiva alkaa tekeen, mutta mitä?!?
Niin ja sitten tuollainen WRC tyyppinen vaihdekeppi eli liike olis vain eteen ja taakse, eiköhän noissa olis päättötyöhön.
/\/\Powered by Biodiesel/\/\