Sivu 2/4

Lähetetty: 25 Kesä 2005, 14:35
Kirjoittaja asconatuning
pellin alla 1.8i (hieman viritetty) joka saa ahtimen seurakseen lähiviikkoina

Lähetetty: 02 Heinä 2005, 14:36
Kirjoittaja Tomi.leppälä
GT ascona 20SEH padalla, projektina. Tosin vähän viivästynyt intin takia, mutta eiköhän se syksyksi....

Mikä tekniikka

Lähetetty: 05 Heinä 2005, 13:11
Kirjoittaja janppa90
!.3S

Lähetetty: 06 Elo 2005, 18:01
Kirjoittaja Jarzki
18E (115hv) murisee ihan vakiona. Hyvä moottori se on, jaksaa riittävästi liikuttaa, vaihteistossa on vaan tylsän pitkät välitykset, CR vaihteisto olis ehkä hauskempi.

Lähetetty: 06 Elo 2005, 22:37
Kirjoittaja AtB
18E:hän se.. Vielä ainakin ihan vakio, katsoo sit tulevaisuudessa mitä tapahtuu ;)

Lähetetty: 07 Elo 2005, 19:28
Kirjoittaja NOesc
kaksilitrainen(20ne) löytyy nykyään.. :wink: -(z)-

Lähetetty: 10 Elo 2005, 12:17
Kirjoittaja keijo89
1.6SH ruiskulla

Lähetetty: 21 Elo 2005, 21:28
Kirjoittaja Omega-a-pasconacona
Oli 20NE

Lähetetty: 09 Loka 2005, 20:15
Kirjoittaja P.K.O
siis oli c20ne :cry:

Lähetetty: 21 Loka 2005, 19:35
Kirjoittaja jaapajaa
Melkein kiinni c20xe :D

Lähetetty: 27 Helmi 2006, 18:13
Kirjoittaja pekuGM
20NE
Kannesta ei ole vielä tarkkaa tietoa kun ei ole jaksanut kiinostaa Voi olla SEH kansi kiinni. Mutta otteessa lukee että potkua koneessa on 115hv joten sillä mennään.

Lähetetty: 28 Maalis 2006, 11:41
Kirjoittaja asconatuning
elikkäs 1.8i alakerta, 2.0 yläkerta, KKK03 ahdin yms....

Lähetetty: 07 Huhti 2006, 11:28
Kirjoittaja c-murder
20NE

Lähetetty: 11 Huhti 2006, 20:31
Kirjoittaja 1.6i
ykskuutonen tiisseli

Lähetetty: 24 Huhti 2006, 12:33
Kirjoittaja Makkone
sekasikiö 1.6sv
:lol: