Manta A "GT/E"
Lähetetty: 12 Huhti 2005, 20:24
Auto on ostettu Loimaan pikkuautosta -71
Auton ostin serkulta -05 ja se on ollut suvussa lähes uudesta asti.
Moottori oli tuolloin über viritetty 2.0 tupla dellortoilla.
Ulkoasu:
Muutaman vuoden satunnaisen tallilla kaljoittelun tulosta...
Tekniikka vaihtui:
kone:
2.2 kampiakselilla. 134mm. teräsveivit, Mahlen 96mm. takomännät.
Kansi :
P22E, 40/45 venttiileillä. Jouset ja jousilautaset Risse motorsport. Nokka 280/11mm Mauri virtanen. Puristukset n.10.6, kanavat siistitty, kolmikulmaseetit
ruiskuna:
DTA läppäri-säätöinen katkaistulla 6 sylinterisen imusatsilla, kartiosuodatin, säädettävä bensanpaineen säädin, T5 380cc suuttimet, PLX Devicesin iMFD -järjestelmä, josta ohjaus DTA:lle
sytkä: Bosch hukkakipinä, jonka ohjaus DTA:lla
pakopuoli: handmade pellisarja. jatkona on 2,5" handmade putkisto.
jäähdytys :GSI syyläri suurikokoisella sähköflektillä, jonka ohjaus DTA:lla ja Racimex öljynjäähdytin.
vaihteisto: 5-v getrag lyhennetyllä vaihdevälillä
kytkin: sachs racing 9", n. 7kg vauhtipyörä
jarrut: omegan levyt ja satulat
alusta: jouset GM -60mm, Bilstein sprint/ ralli
Lisäksi tankki muutettiin takaluukkuun turvatankiksi. Katto vaihdettiin kattoluukuttomaan malliin. Sisusta kävi khrelixillä. yms.
Kuvat kesältä -09:
Seuraavan tekniikan osat:
Ahdin Holset hx35 super 54/60 16cm2
Wiseco Fuldome 26-30 96mm männät
Ojennuksen kanget
Virtasen 48/282ast/H7 11,7mm nokka
Tial dumppi
Tial 44mm hukkaportti
EV14 960cc suuttimet
22 kampura
2.2 kansi, k-linerit, venttilien muotoilut, venturit
elringin kynsitiiviste
ARP pultit
Getrag 265 9,5" Sachs Risse race kytkin
kuluvat osat uutta alkuperäistä
Auton ostin serkulta -05 ja se on ollut suvussa lähes uudesta asti.
Moottori oli tuolloin über viritetty 2.0 tupla dellortoilla.
Ulkoasu:
Muutaman vuoden satunnaisen tallilla kaljoittelun tulosta...
Tekniikka vaihtui:
kone:
2.2 kampiakselilla. 134mm. teräsveivit, Mahlen 96mm. takomännät.
Kansi :
P22E, 40/45 venttiileillä. Jouset ja jousilautaset Risse motorsport. Nokka 280/11mm Mauri virtanen. Puristukset n.10.6, kanavat siistitty, kolmikulmaseetit
ruiskuna:
DTA läppäri-säätöinen katkaistulla 6 sylinterisen imusatsilla, kartiosuodatin, säädettävä bensanpaineen säädin, T5 380cc suuttimet, PLX Devicesin iMFD -järjestelmä, josta ohjaus DTA:lle
sytkä: Bosch hukkakipinä, jonka ohjaus DTA:lla
pakopuoli: handmade pellisarja. jatkona on 2,5" handmade putkisto.
jäähdytys :GSI syyläri suurikokoisella sähköflektillä, jonka ohjaus DTA:lla ja Racimex öljynjäähdytin.
vaihteisto: 5-v getrag lyhennetyllä vaihdevälillä
kytkin: sachs racing 9", n. 7kg vauhtipyörä
jarrut: omegan levyt ja satulat
alusta: jouset GM -60mm, Bilstein sprint/ ralli
Lisäksi tankki muutettiin takaluukkuun turvatankiksi. Katto vaihdettiin kattoluukuttomaan malliin. Sisusta kävi khrelixillä. yms.
Kuvat kesältä -09:
Seuraavan tekniikan osat:
Ahdin Holset hx35 super 54/60 16cm2
Wiseco Fuldome 26-30 96mm männät
Ojennuksen kanget
Virtasen 48/282ast/H7 11,7mm nokka
Tial dumppi
Tial 44mm hukkaportti
EV14 960cc suuttimet
22 kampura
2.2 kansi, k-linerit, venttilien muotoilut, venturit
elringin kynsitiiviste
ARP pultit
Getrag 265 9,5" Sachs Risse race kytkin
kuluvat osat uutta alkuperäistä