B-Vectra takapään kolina?

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
FusionWolf
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 150
Liittynyt: 19 Elo 2002, 03:00
Paikkakunta: Variable

Viesti Kirjoittaja FusionWolf »

Elikkäs kun ajaa montusta / kynnyksestä / kaivonkannesta, niin takapäästä kuuluu sellainen kolahdus. Aivan sama kummalla renkaalla montusta töräyttää menemään eikä vauhdillakaan ole hirveästi merkitystä. Ainoa vaan, että kun ajaa lujempaa, niin ääni kuuluu myös kovempaa. Onko vika loppuun ajetuissa iskareissa vai onko siellä takapäässä joitain muitakin liikkuvia osia mitkä vois kolahtaa johonkin?
L@te
'Senator'
'Senator'
Viestit: 428
Liittynyt: 12 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja L@te »

Melko suurella todennäköisyydella se on yksi monista "tyyppivioista" :wink: eli loppuun kuluneet puslat ovat syynä.
FusionWolf
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 150
Liittynyt: 19 Elo 2002, 03:00
Paikkakunta: Variable

Viesti Kirjoittaja FusionWolf »

On 2002-10-17 20:40, L@te wrote:
Melko suurella todennäköisyydella se on yksi monista "tyyppivioista" :wink: eli loppuun kuluneet puslat ovat syynä.
Missäs nämä puslat siellä sijaitsee ja mitähän moiset mahtaa kustantaa noin suurinpiirtein? Kauanko ammattilaiselta menee niiden vaihtoon aikaa?

<font size=-1>[ This Message was edited by: FusionWolf on 2002-10-17 21:11 ]</font>
FusionWolf
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 150
Liittynyt: 19 Elo 2002, 03:00
Paikkakunta: Variable

Viesti Kirjoittaja FusionWolf »

On 2002-10-17 21:10, FusionWolf wrote:
On 2002-10-17 20:40, L@te wrote:
Melko suurella todennäköisyydella se on yksi monista "tyyppivioista" :wink: eli loppuun kuluneet puslat ovat syynä.
Missäs nämä puslat siellä sijaitsee ja mitähän moiset mahtaa kustantaa noin suurinpiirtein? Kauanko ammattilaiselta menee niiden vaihtoon aikaa?

Edit: Vai onko sijainti niin helppo, että kannatta vaihtaa itse tunkin varassa samalla kun vaihtaa iskarit ja jouset?


<font size=-1>[ This Message was edited by: FusionWolf on 2002-10-17 21:11 ]</font>

<font size=-1>[ This Message was edited by: FusionWolf on 2002-10-17 21:12 ]</font>
L@te
'Senator'
'Senator'
Viestit: 428
Liittynyt: 12 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja L@te »

Juu kun se olisikin noin helppoa, taitaa vain olla prässi helpoin tapa vaihtaa ne puslat, tukivarsissahan ne ovat, asiantuntijat selittäköön paremmin :wink:
FusionWolf
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 150
Liittynyt: 19 Elo 2002, 03:00
Paikkakunta: Variable

Viesti Kirjoittaja FusionWolf »

On 2002-10-17 21:18, L@te wrote:
Juu kun se olisikin noin helppoa, taitaa vain olla prässi helpoin tapa vaihtaa ne puslat, tukivarsissahan ne ovat, asiantuntijat selittäköön paremmin :wink:
Ok. Pittääpä ajella Opelille ja kysellä asiasta tossa huomenissa.
Vastaa Viestiin