"tummat ystävämme"

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Lukittu
Bomega
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 297
Liittynyt: 14 Marras 2003, 02:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomega »

Pistän tänne en yleiseen, kun tämä on vähän enemmän "juttu" ei yleista keskustelua :smile:


Mikä helvetti noita mustalaisia vaivaa. Tästä on avauduttu täällä ennenkin.

Olivat vieneet kaverin pikkusiskolta(15v) puhelimen huoltoaseman pihassa. "Saammeko soittaa", no oli luonnollisesti sanonut että ette. Oli tullut pari suorahousumiestä siihen eteen ja sanoneet jotain pahoinpitely tuomiosta jollain Rainerilla.

Ja "lainanneet" puhelinta. Luvanneet parin euron maksun puhelusta. Oli maksu tullut siinä muodossa että Volvo häipyi paikalta ja känny myös.

En ole rasistinen, kun se ei oikein sovi työnkuvaan kun töitä on myös ulkomaalaisten kanssa..

Mutta Suomi _please_ laittakaa nuo romanit vaikka Ahvenanmaalle ja upottakaa se saari sitten "vahingossa".

Tuossa tilanteessa noille pitäisi antaa "puhelimeen" ei puhelinta, ja kovaa.



<font size=-1>[ This Message was edited by: Bomega on 2004-12-10 11:52 ]</font>
Topah76
'Senator'
'Senator'
Viestit: 435
Liittynyt: 10 Joulu 2002, 02:00
Paikkakunta: Joku lämmin paikka, mikä milloinkin...

Viesti Kirjoittaja Topah76 »

En ole rasisti, mutta ne vähät kerrat kun olen joutunut mustalaisten kanssa tekemisiin eivät ole olleet erityisen positiivisia. Heillä on eri kulttuuri. Mutta onhan sieltä hyviäkin asioita tullut, kuten esim. Django Reinhardt.
Bomega
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 297
Liittynyt: 14 Marras 2003, 02:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomega »

On 2004-12-10 12:53, Topah76 wrote:
En ole rasisti, mutta ne vähät kerrat kun olen joutunut mustalaisten kanssa tekemisiin eivät ole olleet erityisen positiivisia. Heillä on eri kulttuuri. Mutta onhan sieltä hyviäkin asioita tullut, kuten esim. Django Reinhardt.
Eri kulttuuri? Rikollisuutta ei lueta kulttuuriksi :smile:
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3028
Liittynyt: 03 Elo 2004, 03:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

Kun joskus sattuu ajamaan kilossa erään kerrostalon ohi, niin pihassa on lähes aina 2-5 mannea ja pari valkoista vanhaa Mersua :smile: Siinä sitten seisoskelevat kesät ja talvet. Kadulla jos tulee vastaan, niin aika monesti ovat jotain vailla. Eniten v*tuttaa se röyhkeä käytös ja älämölöö yleisillä paikoilla, kuten kauppakeskus Myyrmannissa.

En ole rasisti mutta olen huomannut, että lähes kaikki kontaktit etnisten vähemmistöryhmien kanssa ovat negatiivisia. Enkä nyt puhu mistään tupakan pummimisesta, vaan rikollisesta toiminnasta.
wille
'Senator'
'Senator'
Viestit: 470
Liittynyt: 17 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja wille »

Se on kultturiaaaaa......... :smile:
Enliz
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 299
Liittynyt: 29 Maalis 2004, 03:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enliz »

On 2004-12-10 13:50, ekto wrote:
Kun joskus sattuu ajamaan kilossa erään kerrostalon ohi, niin pihassa on lähes aina 2-5 mannea ja pari valkoista vanhaa Mersua :smile: Siinä sitten seisoskelevat kesät ja talvet. Kadulla jos tulee vastaan, niin aika monesti ovat jotain vailla. Eniten v*tuttaa se röyhkeä käytös ja älämölöö yleisillä paikoilla, kuten kauppakeskus Myyrmannissa.

En ole rasisti mutta olen huomannut, että lähes kaikki kontaktit etnisten vähemmistöryhmien kanssa ovat negatiivisia. Enkä nyt puhu mistään tupakan pummimisesta, vaan rikollisesta toiminnasta.
Heh tarkoitatko siinä kilon suoralla? Oisko "votee" :lol:
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3028
Liittynyt: 03 Elo 2004, 03:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

Just ne siinä kilon suoralla...
omacona
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 21
Liittynyt: 26 Helmi 2004, 02:00

Viesti Kirjoittaja omacona »

voi vi**u mitä touhua, kyllä olis pesismailalle käyttöä.
joo niistä on joka paikassa harmia, ei vi**u ku ne vois olla niin kuin muutkin ni ei niissä sitten mitään, mutta kun ei.
Jari79
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3179
Liittynyt: 07 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jari79 »

Juu.. kerran kans näin hyrylän sosiaalitoimiston edessä kun asion matkahuollossa n.15min niin siinä oli mannet mersun kanssa odottamaassa kolmatta mannee sossusta... Ja parasta oli että auto kävi kokoajan vaikka oli kesä :smile:
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3028
Liittynyt: 03 Elo 2004, 03:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

Monesti oon nähnyt sen, kun ihmiset jonottaa pankkiautomaatille, niin sellainen Manne ruova odottaa siinä sivussa. Sitten kun koneella asioinut lähtee pois ja seuraava olisi siihen tulossa, niin se vetäsee sinne itse ja äheltää siinä niin kuin mitään ei ois tehny.
Kukaan ei viitsi mitään sanoa, kun ei halua ruveta kuuntelemaan sitä älämölöä. En ole koskaan nähnyt kenenkään muun kuin Mannen kiilaavan pankkiautomaattijonossa. Ilmeisesti kovin monelta ei löydy niin pöyristyttävää röyhkeyttä.
Avatar
tuner
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 112
Liittynyt: 28 Loka 2003, 02:00
Paikkakunta: E-p/tre

Viesti Kirjoittaja tuner »

Se on mun mielestä hieman outoa että jotkut heistä valittaa että heitä syrjitään tms. No ompa kumma kun käytös on sellaista kun on. Aiva oma vika ku on saanu sellaisen maineen aikaan.
Avatar
Azzyyr
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2238
Liittynyt: 09 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja Azzyyr »

Mulle yritti tehdä manneakka kerran saman kaupan jonossa. Yritti vaan tunkea kärryjensä kanssa mun eteen jonossa. Vittu! Akan kärryt lähti kohti pakasteosastoa aika pikaisesti. Hirveä molotus alko, mutta eipä paljon hetkauttanut. Eipähän akka tullu enää edes samaan jonoon.....
Volvo V70 D5 -02
Opel Zafira 1.8 -99
ekomies
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1275
Liittynyt: 29 Touko 2003, 03:00
Paikkakunta: suomi

Viesti Kirjoittaja ekomies »

Voipi olla,että tasa-arvo viranomainen tai
mode ärähtää,mutta kyllä katson,että suurin
osa näistä mustalaisista on siivelläeläjiä
liekö syy meidän valkolaisten asenteissa vai syykö heidän asenteissaan ja tavoissaan
jotka saattavat vaikeuttaa tehdä tai edes
yrittää tehdä esim normaalia palkkatyötä
leipänsä eteen,vähän näyttää,että ovat sellainen vaiettu vähemmistö joka saa tästä
yhteisestä kakusta täydet sosiaali ym edut
juurikaan mitään sen eteen tehdäkseen,elikä
tietävät oikeutensa mutta eivät ymmärrä tahi
piittaa velvollisuuksistaan.
Jotain tällekkin asialle pitäisi tehdä,mutta
miten se tehdään se onkin toinen juttu.

Jep jep.
F-Opelix
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 151
Liittynyt: 13 Huhti 2004, 03:00
Paikkakunta: Vaasa/Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja F-Opelix »

On 2004-12-10 15:52, Azzyyr wrote:
Mulle yritti tehdä manneakka kerran saman kaupan jonossa. Yritti vaan tunkea kärryjensä kanssa mun eteen jonossa. Vittu! Akan kärryt lähti kohti pakasteosastoa aika pikaisesti. Hirveä molotus alko, mutta eipä paljon hetkauttanut. Eipähän akka tullu enää edes samaan jonoon.....
:grin: ....Ja eikä ilmestynyt "pari" linja-autollista mustalaisia kaupan eteen odottelemaan sinua???... :lol:
Avatar
Azzyyr
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2238
Liittynyt: 09 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja Azzyyr »

Antaa tulla vaan, pari ensimmäistä tippuu ainakin... :roll:

Ei vaan vakavasti, oli sillä joku hillopurkin kokoinen ukkokin mukana, joka sieltä jotain piipitteli syrjinnästä, mutta en jaksanut kiinnittää siihenkään mitään huomiota, kun oli jo oma liukuhihnavuoro menossa....
Volvo V70 D5 -02
Opel Zafira 1.8 -99
Lukittu