havaintoa mantasta

Keskustelua Opeleista
Bono
'Agila'
Viestit: 2
Liittynyt: 25 Heinä 2004, 03:00

Viesti Kirjoittaja Bono »

VKS-788!!!!
On muuten mulla ja Imatralta hain sen. Nyt se on Rovaniemellä.
Jaajaa että 2.2 onko se ilmotettu katastusmiehelle? ku lukkeepi rek kirjassa että 2 litranen.
Kerroppa kaikki mulle tästä autosta. Varsinki nyt tuo tekniikka alko kiinnostaan. Nimittäin mulle tullessaan se oli aivan kauheassa kunnossa!!!!syyläri letku värkätty kahesta letkunpätkästä ja jeseteipistä. Pohja 85% läpiruosteessa. Tein aivan helevetisti töitä ton auton eteen ja maalautin sen vielä mustaksi kun maalipinta oli ala-arvonen. Kolme päivä maalauksesta joku tanan urpo pölli sen ja ajo sen kolmesta koivusta läpi...notta se oli banaanin näkönen sen jälkeen. tappelin vakkuutusyhtiöiden ja poliisin kanssa asiasta reilu puol vuotta ilman että sain penniäkään. Korjasin taas auton ja se liikku..hmm..hetken jollon sähköt alko reistaan..parhaimmillaan se oli päässy n. 10 km korjaamolta kun taas joku paikka losahti. ja eiku takasi korjaamolle..Vanteet on vääntyny ilmeisesti rosvon toimesta..kattoluukku vuotaa..Että semmonen pahanilmanlintu on VKS-788. Se auto on muute vieny multa reilun vuoden palkat. Nyt se seisoo tallissa ja odottaa että mie voitan lotosta ja vaihan siihen korin.
Tekniikka siin on muute tosi hyvä.
Kyllä siitä vielä peli saahaan.
c-cona 2.0i
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 157
Liittynyt: 25 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja c-cona 2.0i »

onkohan semmonen c asko viäl hengissä vm-88
rek BJE-202 1,3ls... vuonna -98 myyty autoliikkeeseen hesaan..
ja oli nätti ku sika pienenä.. (siis orkkis asussa)paitti "15" alu pallerot..
nii onkohan mahd viäl hengisä vai paalattu??
Calibra turbo
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 34
Liittynyt: 18 Maalis 2004, 02:00

Viesti Kirjoittaja Calibra turbo »

Bono:

laitoin sulle priva-viestiä
Caapo
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 64
Liittynyt: 15 Syys 2003, 03:00
Paikkakunta: HämeenlinnA

Viesti Kirjoittaja Caapo »

Laitetaan nyt sitten entisestä ratsusta hakua onko kukaan nähnyt B Asconaa viininpunainen ,todella matala 400 helmat ja takaspoileri myin pari vuotta sitten Hämeenlinnasta Vammalan suuntaan rek,(HLK-491) kone kävi ainakin sillon kolmella ,,tekniikka oli aivan puuroo mutta kori oli unelma :smile:
Avatar
jalu78
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1362
Liittynyt: 19 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

kyselläämpä mun vanhan monzan perään... elikkä auto oli korinvaihto 3.0 GTE tummavioletti ja ovenkarmit valkoiset. mälläsin sen alkutalvesta -99 tiekarhun perän ja auto lunastettiin...
Henkkis
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 205
Liittynyt: 10 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Turku Finland

Viesti Kirjoittaja Henkkis »

Havaintoa valkoisesta sedan kadetista -89 ROO-978 oli rekisteri, punasta paikkamaalia takana ja muutenkin siellä sun täällä. Varastettiin talvella ja meni lunastukseen. AVKlla mä sen näin, mut siihen loppu mun havainnot, eli onkohan samoilla kilvillä ja viellä liikenteessä. Olis kiva tietää missä mahtaa olla ja millasis käsissä, meinaan sillä on tehty monta kivaa reissua ja paljon muuta kivaa on meinaan tunnearvoa, vaikka tietoakaan missä on.

AKE ei anna mitään vastausta, eli tuskin on hengissä :sad:

<font size=-1>[ This Message was edited by: Henkkis on 2004-07-31 03:15 ]</font>
ascona_c
OCF Member 2020
Viestit: 9263
Liittynyt: 05 Helmi 2004, 02:00

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

On 2004-07-31 03:07, Henkkis wrote:
Havaintoa valkoisesta sedan kadetista -89 ROO-978 oli rekisteri, punasta paikkamaalia takana ja muutenkin siellä sun täällä. Varastettiin talvella ja meni lunastukseen. AVKlla mä sen näin, mut siihen loppu mun havainnot, eli onkohan samoilla kilvillä ja viellä liikenteessä. Olis kiva tietää missä mahtaa olla ja millasis käsissä, meinaan sillä on tehty monta kivaa reissua ja paljon muuta kivaa on meinaan tunnearvoa, vaikka tietoakaan missä on.

AKE ei anna mitään vastausta, eli tuskin on hengissä :sad:

<font size=-1>[ This Message was edited by: Henkkis on 2004-07-31 03:15 ]</font>
SAUK:n mukaan on hengissä, mutta uusilla tunnuksilla. :smile:
Perheen ex-Opelit 1990-2023 49kpl + 1.6milj.km.

Nyt vähän muitakin..
Henkkis
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 205
Liittynyt: 10 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Turku Finland

Viesti Kirjoittaja Henkkis »

On 2004-08-01 18:01, ascona_c wrote:
SAUK:n mukaan on hengissä, mutta uusilla tunnuksilla. :smile:
Kertooko yhtään missä päin suomea se matkaa? Oli kiva auto
ascona_c
OCF Member 2020
Viestit: 9263
Liittynyt: 05 Helmi 2004, 02:00

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

On 2004-08-03 19:50, Henkkis wrote:
On 2004-08-01 18:01, ascona_c wrote:
SAUK:n mukaan on hengissä, mutta uusilla tunnuksilla. :smile:
Kertooko yhtään missä päin suomea se matkaa? Oli kiva auto
Valitettavasti ei, :sad: ei edes uusia tunnuksiakaan näytä, vain sen että on rekisteröity uudelleen.
Perheen ex-Opelit 1990-2023 49kpl + 1.6milj.km.

Nyt vähän muitakin..
Bono
'Agila'
Viestit: 2
Liittynyt: 25 Heinä 2004, 03:00

Viesti Kirjoittaja Bono »

Calibra Turbo:

Laitoin sulle privaa.
Avatar
Waunu
'Senator'
'Senator'
Viestit: 624
Liittynyt: 02 Huhti 2003, 03:00
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Waunu »

Onkos minun entinen B-kadetti kenties jonkun klubilaisen hallussa? YTH-68 on rekkari ja tänään näytti olevan parkissa tuossa kaupungilla...Voi niitä aikoja kun sillä matkaa taitettiin :smile:
uruzu
'Agila'
Viestit: 1
Liittynyt: 06 Heinä 2022, 20:26

Re:

Viesti Kirjoittaja uruzu »

Bono kirjoitti: 25 Heinä 2004, 19:05 VKS-788!!!!
On muuten mulla ja Imatralta hain sen. Nyt se on Rovaniemellä.
Jaajaa että 2.2 onko se ilmotettu katastusmiehelle? ku lukkeepi rek kirjassa että 2 litranen.
Kerroppa kaikki mulle tästä autosta. Varsinki nyt tuo tekniikka alko kiinnostaan. Nimittäin mulle tullessaan se oli aivan kauheassa kunnossa!!!!syyläri letku värkätty kahesta letkunpätkästä ja jeseteipistä. Pohja 85% läpiruosteessa. Tein aivan helevetisti töitä ton auton eteen ja maalautin sen vielä mustaksi kun maalipinta oli ala-arvonen. Kolme päivä maalauksesta joku tanan urpo pölli sen ja ajo sen kolmesta koivusta läpi...notta se oli banaanin näkönen sen jälkeen. tappelin vakkuutusyhtiöiden ja poliisin kanssa asiasta reilu puol vuotta ilman että sain penniäkään. Korjasin taas auton ja se liikku..hmm..hetken jollon sähköt alko reistaan..parhaimmillaan se oli päässy n. 10 km korjaamolta kun taas joku paikka losahti. ja eiku takasi korjaamolle..Vanteet on vääntyny ilmeisesti rosvon toimesta..kattoluukku vuotaa..Että semmonen pahanilmanlintu on VKS-788. Se auto on muute vieny multa reilun vuoden palkat. Nyt se seisoo tallissa ja odottaa että mie voitan lotosta ja vaihan siihen korin.
Tekniikka siin on muute tosi hyvä.
Kyllä siitä vielä peli saahaan.
Löysin tänne foorumille kun googlettelin entisten autojeni rekisteritunnuksia.

VKS-788 oli vaalean keltainen Opel Ascona 2door 2.0 diesel 58 hv vuosimallia 1981. Ostin sen noin vuonna 1990 ja se on ehkä huonoin auto mitä olen koskaan omistanut. Ajokilometrejä oli ostettaessa arvioni mukaan 250t. Annoin sen vaihdossa Hyvinkään VW autossa -81 Passatiin ja minulle hyvitettiin siitä 6000 mk. Muutamaa vuotta myöhemmin Hanko-Mäntsälä tiellä minua tuli vastaan Opel Mantan korinen auto, jonka rekisteritunnus oli VKS-788. Ihmettelin asiaa suuresti, sillä Mantassa ja Asconassa ei ole yhtäkään samaa korin peltiosaa. Päättelin että joku on vaihtanut 58-heppaisen koneen ympärille koko Mantan korin ja on rakentanut Suomen laiskimman Mantan.
Vastaa Viestiin