Calibran jarrutehostajan koko.

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
LATE2
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 11
Liittynyt: 06 Elo 2019, 18:35

Calibran jarrutehostajan koko.

Viesti Kirjoittaja LATE2 »

Moi! Oisko tietäjillä tietoa... onko Calibroissa joissa V6 moottori isompi jarrutehostin, kuin C20NE koneella varustetuissa? Jarrupääsylinteri nyt ainakin on....
Viimeksi muokannut Rookeri, 10 Kesä 2023, 00:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Otsikko.
Avatar
Wesku79
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3587
Liittynyt: 15 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Raahe

Re: Calibra

Viesti Kirjoittaja Wesku79 »

Juu kutosessa ja turbossa eri tehostin.
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
LATE2
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 11
Liittynyt: 06 Elo 2019, 18:35

Re: Calibra

Viesti Kirjoittaja LATE2 »

Kiitos tiedosta👍🏻
LATE2
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 11
Liittynyt: 06 Elo 2019, 18:35

Re: Calibran jarrutehostajan koko.

Viesti Kirjoittaja LATE2 »

Oisko tietoa kuinka jarrupääsylinterin männän saa ulos?🤔
Avatar
DEAD
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 4068
Liittynyt: 26 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Vuorela

Re: Calibra

Viesti Kirjoittaja DEAD »

Wesku79 kirjoitti: 09 Kesä 2023, 17:40 Juu kutosessa ja turbossa eri tehostin.
Eikö tuo vähän vuosimallista riippunut? Itellä tuo xevin tehostin turbon pääsylkyllä. Sillon muistelen että eroavaisuus lapuissa ei ollut vaatimusta tehostimen vaihosta niin en vaihtanut.jotenkin kutina ol että alkupään vehkeissä ois ollut eri tehostin joka vaihtu sitten kun tuli turbot ja v6set erona oli noissa enää se pääsylkky
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Avatar
Wesku79
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3587
Liittynyt: 15 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Raahe

Re: Calibran jarrutehostajan koko.

Viesti Kirjoittaja Wesku79 »

Taidat olla oikeassa. Ate:n tehostimia kahdella eri numerolla epc:ssä. Ja loppupeleissä niitäkin ollut vain yhdellä numerolla. Voi olla, ettei ole muuta eroa kuin alipaineletkun liitoksessa osien perusteella. Tuv:n vertailudokumentissa halkaisija sekä tehostussuhde kaikissa samat.
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Avatar
Arg!
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1579
Liittynyt: 08 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Savonmua

Re: Calibran jarrutehostajan koko.

Viesti Kirjoittaja Arg! »

Mulla GSI Astra:ssa Cali V6 pääsylkkä ja oma tehostin, Saab 9-3 etujarrut 54mm männät / 288mm laikat+ takajarrut gsin omat. Tuo V6 tehostin on varastossa myös mutta vielä ei ole ollut tarvetta laittaa, vaihtaa sit jos menee rikki. Halkasijaltaan äkkiä mitattuna samat.
Astran tehostin Ate 3.7752-0710.4
Calibra tehostin Ate 3.7752-4401.4
GSI-The Real Thing & ST wagon
Avatar
DEAD
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 4068
Liittynyt: 26 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Vuorela

Re: Calibran jarrutehostajan koko.

Viesti Kirjoittaja DEAD »

Eekö nuo saabin satulat ole 57mm männällä? Muistelen että on samalla satulalla nuo saabit kuin esim v6 b vectrat. Itellä calibrassa on saabista satulan länget ja satulana muistaakseni b vecun 57mm männällä olevat ja levyt 308mm. Takana calibran vakio levyt satulassa 2x35mm männät. Tehostim on tuo xevi calibran vakio ja pääsylkky turbo calibrasta. Turbon/v6 etusatulat ol 54mm männillä ja levy 284/288. 52mm mäntä on sitten noissa calibran ”pienissä” etujarruissa
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Avatar
Arg!
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1579
Liittynyt: 08 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Savonmua

Re: Calibran jarrutehostajan koko.

Viesti Kirjoittaja Arg! »

Juu oikeessa olet 57mm :peukku: muistin väärin, kävin vielä autosta tarkistamassa. Mulla myös ne Saabin kannakkeet edessä.
GSI-The Real Thing & ST wagon
Vastaa Viestiin