Jos tännekin vähän tilannetta päiviteltäisiin
Eli siis uutta koppaa lähettiin työstämään nyt ajoon!
Kevyen pesun jälkeen vaikutti tosi hyvältä.
Myyjä sano että olis hitsaamaton kori, mut entiedä uskoiko itsekkään siihen väitteeseen. Mutta todella paljon parempi kuin vanha koppa, helmoihin tuli hieman uutta peltiä, taakse pohjaan yksi paikka ja tulipeltiin pari paikkaa. Siinä olikin kaikki mädät paikat mitä löytyi. Pintaruostetta nyt tottakai oli.
Hitsuuhommat kun oli kunnossa, niin uudet jarru ja bensalinjat tuli vedettyä.
Etupää kasattiin puhalletuilla ja maalatuilla osilla, 256mm levyt ja Fastran satulat tuli eteen. Taakse jäi uuden korin akseli ja jarrut, kun olivat lähes uudet.
Sitten tiputeltiin 18E kone vanhasta korista paikalleen.
Johtosarja myös siirrettiin vanhasta korista, sen kanssa olikin pari omituista ongelmaa alkuunsa. Esim töötti herätti bensapumpun (ongelma korjaantui toisella töötillä
)
Mutta koneet saatiin käyntiin ja tuntui pelittävän, tyhjää käy heti kylmänä tonnissa eikä sitä siitä korota tai laske lämmettyä.
Koeajot myös suoritettiin ja tuntui toimivan kaikki kuten pitää.
-40mm madaltavat jouset myös tuli hankittua ja ehkä hieman "överi" vanteet 16x9" ET15.
Etuvanteiden kanssa pitäs joku ratkasu keksiä, vannetta ei sisäänpäin montaa milliä sorvaamalla saa. Ehkä sitten pitäis kaarta saada ulospäin
Takapenkit vaihdoin Sportista, etupenkit eri kiinnityksellä niin tarvii siirtää verhoilut kun penkit ainakin näyttäisi samalta.
Takaikkunalle tuli 80luvun henkeen sopivat rullaverhot tietysti, takalasin ritilä olisi tarkoitus liimailla lähiaikoina.
Kaiuttimet tuli päiviteltyä hieman parempiin ja myös aktiivisubbari löysi penkin "alle".
Paljon kaikkea pikku näpräämistä olisi iltoihin vielä.
Seuraavaks nyt odotellaan että pääsis kunnon koeajolle "ajamaan viat pihalle"
Katsastusmiehen kanssa ollaan muutoslappuja jo kateltu ja kaikki pitäisi olla selvää. Näillä vanteilla ei kylläkään konttorille ajeta.