OCF palaute kerhotoiminnasta

Keskustelua tapahtumista sekä OCF:stä
Deme79
OCF Member 2016
Viestit: 2160
Liittynyt: 24 Helmi 2011, 11:02
Paikkakunta: Joensuu, Eno

Re: OCF liityin ja kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Deme79 »

Rookeri kirjoitti: 18 Marras 2020, 22:29 ..ja vastaukseks saat pian että tuu itte tekee jos ei kelpaa. :lukko: :bonk:
Juuri tämä :peukku: . Äskettäin tuikki kehui facessa, että kaikki jäsenasiat hoidettu kuntoon :lollis: ja toinen heti perään poisti kaikki negatiiviset palautteet ko.jutusta :lol: , että näin. Ei kestetä kritiikkiä ei ja luvataan liikoja. Ens vuodeksi arvelin maksaa itekkin jäsenmaksun pitkästä aikaa, jännittää vaan saako jäsenoikeudet jo vuodelle 2021 vai 2022 :D
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
Avatar
tuikki
OCF Rahastonhoitaja
OCF Rahastonhoitaja
Viestit: 4978
Liittynyt: 08 Heinä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kokkola
Jäsennumero: 2729

Re: OCF liityin ja kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja tuikki »

Rookeri kirjoitti: 18 Marras 2020, 22:29 ..ja vastaukseks saat pian että tuu itte tekee jos ei kelpaa. :lukko: :bonk:
Sullakin on hirveästi varaa huudella... :bonk:
Deme79 kirjoitti: 19 Marras 2020, 07:55 Juuri tämä :peukku: . Äskettäin tuikki kehui facessa, että kaikki jäsenasiat hoidettu kuntoon :lollis: ja toinen heti perään poisti kaikki negatiiviset palautteet ko.jutusta :lol: , että näin. Ei kestetä kritiikkiä ei ja luvataan liikoja. Ens vuodeksi arvelin maksaa itekkin jäsenmaksun pitkästä aikaa, jännittää vaan saako jäsenoikeudet jo vuodelle 2021 vai 2022 :D
Siinäkään ei ollut kuin turhaa pään aukomista sellasilta joita asia ei millään tavalla koske.
Ei näissä jäsenoikeuksissa ole ollut kuin satunnaisia inhimillisiä virheitä jotka johtuu ihan siitä kun ne oikeudet hoidellaan täysin manuaalisesti. Joten eiköhän ne oikeudet mahtane hoitua kohtuu ajassa... Alkuvuodesta tulee vain iso litania jäsenmaksuja tarkistettavaks joten alkuvuoteen ne virheetkin pääasiassa osuu... Totta kai se on kurjaa niille joiden kohdalle kämmit osuu, mutta parhaamme mukaan niitä koitetaan sitten ottaa kiinni.
Ihan oikeasti tätä pyöritetään melko pienellä porukalla ja jokainen kykyjensä mukaan oman arkensa ohessa. Ainakin toistaiseksi joka vuosi järjestetään jäsenille kokous jossa äänestetään seuraavan vuoden hallitus kerholle. Jokaisessa äänestyksessä on jäsenistöllä mahdollisuus vaikuttaa hallituksen kokoonpanoon joko äänestämällä tai sitten ilmoittautumalla itse ehdolle... eipä noita ehdokkaita ensi vuodellekaan kovin montaa uutta ollut :hammer:
Kovimmat kritiikin huutelijat tuppaa olemaan niitä jotka eivät ole edes kerhon jäseniä... Kummasti auttaisi jos kritiikin seassa olisi parannusehdotuksia...

Tuohon korrek pakettiin en osaa ottaa sen enempää kantaa kuin, että tapahtumavastaava on se henkilö joka niitä toimittelee... Toimitusosoitteet olen toimittanut kyllä jo hyvissä ajoin... Enempää ei ole minun tehtävissä kun ei niitä paketteja minulla ole.
tuikka.jari (ät) gmail.com
-06 Vectra C2 wagon 3.0CDTI A6 OPC-line, -98 Vectra B1 1.6
EX:-94 Vectra A2 1.8 -08 Astra H Caravan 1.9CDTI OPC-line, -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance, Astra G Club Caravan 2.0DI
1,2sorsa
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 13460
Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
Paikkakunta: Keski-pohjanmaa

Re: OCF liityin ja kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja 1,2sorsa »

Mielenkiintoista on ettei staff ryhmää juuri foorumilla näy
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Avatar
tuikki
OCF Rahastonhoitaja
OCF Rahastonhoitaja
Viestit: 4978
Liittynyt: 08 Heinä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kokkola
Jäsennumero: 2729

Re: OCF liityin ja kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja tuikki »

Rookeri kirjoitti: 20 Marras 2020, 06:46
tuikki kirjoitti: 20 Marras 2020, 01:42
Rookeri kirjoitti: 18 Marras 2020, 22:29 ..ja vastaukseks saat pian että tuu itte tekee jos ei kelpaa. :lukko: :bonk:
Sullakin on hirveästi varaa huudella... :bonk:
Ja mitähän tämä nyt sit meinaa? :roll:

Joo olen itsekin ollut hallituksessa mutta kun elämäntilanne muuttui nii ymmärsin itse siirtyä syrjään kun ei aika ja motivaatio riittänyy 100% tuohon hommaan. Turha tossa on vaa roikkua ja tehdä vasemmalla kädellä hutiloiden, jäljet näkyy jo tässäkin ketjussa keskusteluissa.. :no:

Joko sitä (hallituksen) hommaa tehdään täysillä tai sitten ei tehdä ollenkaan. Turha tossa aina vaa selittää inhimillisillä vahingoilla kun ne VUODESTA toiseen toistuu.
Edelleenkin... ei ole näkynyt niitä innokkaita joilla on aikaa hoitaa näitä hommia täyspäiväsesti.
Tämä on kuitenkin meille kaikille HARRASTUS, ei työ... suurin osa, varsinkin pidempiaikaisista jäsenistä, on tämän ymmärtänyt. Olen itse nyt ollut tässä kerhossa mukana yli 10 vuotta, rivijäsenenä, yhteyshenkilönä sekä nyt hallituksessa, niin tässä on AINA näkynyt se, että harrastajapohjalta tätä tehdään. Aina ollut jotain pieniä korjattavia asioita ja välille enemmänkin, mutta itse kerhon toimintaa on hallitukset aina koittaneet pyörittää parhaansa mukaan... minä ainakin nostan hattua jokaiselle joka on edes yrittänyt touhuta kerhon hallituksessa.
tuikka.jari (ät) gmail.com
-06 Vectra C2 wagon 3.0CDTI A6 OPC-line, -98 Vectra B1 1.6
EX:-94 Vectra A2 1.8 -08 Astra H Caravan 1.9CDTI OPC-line, -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance, Astra G Club Caravan 2.0DI
irYobYetaMis
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 4231
Liittynyt: 01 Joulu 2008, 18:06
Paikkakunta: Joensuu

Re: OCF liityin ja kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja irYobYetaMis »

1,2sorsa kirjoitti: 20 Marras 2020, 06:49 Mielenkiintoista on ettei staff ryhmää juuri foorumilla näy
Kun foruumi ei kiinnosta heille.. Siis se ei ole ykkös priority.
Kuulin tämä itse aikoja sitten. Varma joku kohta kirjoittaa että puhun paska mutta minä tiedän ettei se ole.

Itse olen ollut todella aktiivinen monta vuotta, 15 about, ollu yhteishenkilo, hoidettu kk miittit, plus omat miittit täällä Pohjois karjalan alueellla ja hetken vaan olin hallituksessa, toki 'vara' miehenä oli mun annettu rooli.

Rehellisesti sanottu, ja olen sanonu ennenkin, että heti tuntui etten kulunut olla siellä hallituksessa..

Totta se on että näin asiat vähän erillä tavalla, minun mielipiteeni ei kummiskin otettu vakavasti..

Pohjois - Karjala, plus muut alueet ei kiinnosta hallitus, tai ainakin näyttää siltä.. Taas tämä minun mielipiteeni /huomatus. Kiistää jos jaksaa.
Sama kun tapahtumat mitkä itse tein, ei ollu oikeasti tuki. Ja en, en aio mennä kaikki läpi uudestaan..

Enka enää maksaa ensi vuoden jäsen maksu..

Nämä minun fiilikset mitkä ovat jääny viime pari vuotta.

Tämä vois siis olla minun viimeinen viesti täällä. On mulla ja meillä oma ryhmä ja sillä jatketaan.

Samalla haluan kiittää teitä kaikkia noista hyviä hetkiä ja miittia mitkä on ollu joskus ja toivotaan kaikille hyvää loppu vuotta, joulua jne

Elämä on lyhyt ja sitä pitää nauttia..
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
1,2sorsa
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 13460
Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
Paikkakunta: Keski-pohjanmaa

Re: OCF liityin ja kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja 1,2sorsa »

irYobYetaMis kirjoitti: 21 Marras 2020, 00:46
1,2sorsa kirjoitti: 20 Marras 2020, 06:49 Mielenkiintoista on ettei staff ryhmää juuri foorumilla näy
Kun foruumi ei kiinnosta heille.. Siis se ei ole ykkös priority.
Kuulin tämä itse aikoja sitten. Varma joku kohta kirjoittaa että puhun paska mutta minä tiedän ettei se ole.

Itse olen ollut todella aktiivinen monta vuotta, 15 about, ollu yhteishenkilo, hoidettu kk miittit, plus omat miittit täällä Pohjois karjalan alueellla ja hetken vaan olin hallituksessa, toki 'vara' miehenä oli mun annettu rooli.

Rehellisesti sanottu, ja olen sanonu ennenkin, että heti tuntui etten kulunut olla siellä hallituksessa..

Totta se on että näin asiat vähän erillä tavalla, minun mielipiteeni ei kummiskin otettu vakavasti..

Pohjois - Karjala, plus muut alueet ei kiinnosta hallitus, tai ainakin näyttää siltä.. Taas tämä minun mielipiteeni /huomatus. Kiistää jos jaksaa.
Sama kun tapahtumat mitkä itse tein, ei ollu oikeasti tuki. Ja en, en aio mennä kaikki läpi uudestaan..

Enka enää maksaa ensi vuoden jäsen maksu..

Nämä minun fiilikset mitkä ovat jääny viime pari vuotta.

Tämä vois siis olla minun viimeinen viesti täällä. On mulla ja meillä oma ryhmä ja sillä jatketaan.

Samalla haluan kiittää teitä kaikkia noista hyviä hetkiä ja miittia mitkä on ollu joskus ja toivotaan kaikille hyvää loppu vuotta, joulua jne

Elämä on lyhyt ja sitä pitää nauttia..
Ajattelusi on ymmärrettävää. En usko että sun aktiivisuudesta on mitään kunniaa herunut. On valitettavaa siirtyä pienempään ryhmään jolloin täällä on entistäin vähemmän aktiivisia jäseniä ja vähemmän huomiota koko opel harraatukselle.

Oon ihte kohta se viimeinen mohikaani täällä foorumilla. Joka ei edes osaa kunnolla moderoida. Jos olen pari päivää pois niin ilmoitettuja viestejä on ihan liikaa :roll:

Jos hallituksen toiminta ei miellytä niin pitäisi olla aktiivisia jotka osallistuu kokoukseen, äänestää nykyiset ulos ja vielä ottaa vastuuta paremmin kuin edelliset.
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Avatar
tuikki
OCF Rahastonhoitaja
OCF Rahastonhoitaja
Viestit: 4978
Liittynyt: 08 Heinä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kokkola
Jäsennumero: 2729

Re: OCF liityin ja kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja tuikki »

Olettekovte nyt sitä mieltä, että tää keskustelu kuuluu tähän topiciin?
tuikka.jari (ät) gmail.com
-06 Vectra C2 wagon 3.0CDTI A6 OPC-line, -98 Vectra B1 1.6
EX:-94 Vectra A2 1.8 -08 Astra H Caravan 1.9CDTI OPC-line, -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance, Astra G Club Caravan 2.0DI
Avatar
DEAD
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 4060
Liittynyt: 26 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Vuorela

Re: OCF liityin ja kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja DEAD »

Siirrä oikealla osiolle.
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Kiial
OCF Member
OCF Member
Viestit: 398
Liittynyt: 08 Heinä 2014, 23:15
Viesti:

Re: OCF liityin ja kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Kiial »

Hyvää huomenta vaan tännekkin. Mukava aina kuulla positiivista palautetta kerhon toiminnasta. Sitä saakin ehkä kerran kahdessa vuodessa. :peukku:

Jos jollain on jotain negatiivista palautetta minun toiminnasta olen aina sanonut että soitto vaan suoraan minulle eikä tarvii täällä julkisesti aukoa päätänsä. Muistutuksena mun numero on 0400462638 että soittoa vaan tai viestiä niin asiat alkaa luistamaan pikkusen nopeempaan.

Kivaa viikonloppua vaan kaikille! :hypocrite:
Avatar
tuikki
OCF Rahastonhoitaja
OCF Rahastonhoitaja
Viestit: 4978
Liittynyt: 08 Heinä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kokkola
Jäsennumero: 2729

Re: OCF liityin ja kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja tuikki »

DEAD kirjoitti: 21 Marras 2020, 11:02 Siirrä oikealla osiolle.
A: en osaa
B: en ehdi just nyt opettelemaan
tuikka.jari (ät) gmail.com
-06 Vectra C2 wagon 3.0CDTI A6 OPC-line, -98 Vectra B1 1.6
EX:-94 Vectra A2 1.8 -08 Astra H Caravan 1.9CDTI OPC-line, -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance, Astra G Club Caravan 2.0DI
Deme79
OCF Member 2016
Viestit: 2160
Liittynyt: 24 Helmi 2011, 11:02
Paikkakunta: Joensuu, Eno

Re: OCF liityin ja kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Deme79 »

Parhaan lopputuloksen saa, kun julkisesti epäkohdat tuodaan julki, eikä yksityisviesteillä/puheluilla tms. Mutta tuokin kertoo paljon sen palautteen vastaanotosta, että sanotaan ensimmäisenä palautetta "pään aukomiseksi".
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
Avatar
jartsa63
OCF Member
OCF Member
Viestit: 1679
Liittynyt: 08 Marras 2008, 12:16
Paikkakunta: Mynämäki

Re: OCF liityin ja kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja jartsa63 »

Voitaisiinko tehdä niin että laitetaan nyt tähän ne kaikki epäkohdat ja jutut mitkä hallituksessa ei teistä toimi, helmikuun alussa kun on hallituksen alustava kokous niin siellä sitten niitä asioita voidaan käsitellä.
Ja jos nyt sattuu olemaan niin että jos vaikka hallitus olisi jotakin tehnyt jopa hyvin, niin niistäkin voi täällä mainita.

Kiitos ja anteeksi hallituksen ja omasta puolestani
Astra F Gsi -92 (ex) Commodore 2.5 S -80 (ex) Astra G 1.8 16v Farmari -99 (ex) Vectra Station Wagon 2015 (ex)
Vectra GTS 3.2 V6 2003 (ex) Vectra GTS 2.8 V6 Turbo 2006 Calibra 2.0 16 v 1995 Manta B Gsi Irmscher 1985
Kiial
OCF Member
OCF Member
Viestit: 398
Liittynyt: 08 Heinä 2014, 23:15
Viesti:

Re: OCF liityin ja kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Kiial »

Deme79 kirjoitti: 21 Marras 2020, 12:31 Parhaan lopputuloksen saa, kun julkisesti epäkohdat tuodaan julki, eikä yksityisviesteillä/puheluilla tms. Mutta tuokin kertoo paljon sen palautteen vastaanotosta, että sanotaan ensimmäisenä palautetta "pään aukomiseksi".
No sori väärä sanamuoto. Ja ei se kaikilla ihmisillä mene niin aina.
1,2sorsa
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 13460
Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
Paikkakunta: Keski-pohjanmaa

Re: OCF liityin ja kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja 1,2sorsa »

jartsa63 kirjoitti: 21 Marras 2020, 15:23 Voitaisiinko tehdä niin että laitetaan nyt tähän ne kaikki epäkohdat ja jutut mitkä hallituksessa ei teistä toimi, helmikuun alussa kun on hallituksen alustava kokous niin siellä sitten niitä asioita voidaan käsitellä.
Ja jos nyt sattuu olemaan niin että jos vaikka hallitus olisi jotakin tehnyt jopa hyvin, niin niistäkin voi täällä mainita.

Kiitos ja anteeksi hallituksen ja omasta puolestani
Plussat.
Tiedottaminen ja tapahtumat olleet erinomaisesti esillä. Saatu uusia jäseniä

Miinukset
Yleisesti jää joitakin asioita hoitamatta kuten tähän topikkiin aloittaneelta oli jäänyt liittymislahja puuttumaan.

Yleisestikin aktiivisuus voisi olla suurempaa mutta on ymmärrettävää jos mersulla ajelee niin ei siittä projekti topikkka täällä kirjoittele.
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Kiial
OCF Member
OCF Member
Viestit: 398
Liittynyt: 08 Heinä 2014, 23:15
Viesti:

Re: OCF liityin ja kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Kiial »

1,2sorsa kirjoitti: 21 Marras 2020, 16:43
jartsa63 kirjoitti: 21 Marras 2020, 15:23 Voitaisiinko tehdä niin että laitetaan nyt tähän ne kaikki epäkohdat ja jutut mitkä hallituksessa ei teistä toimi, helmikuun alussa kun on hallituksen alustava kokous niin siellä sitten niitä asioita voidaan käsitellä.
Ja jos nyt sattuu olemaan niin että jos vaikka hallitus olisi jotakin tehnyt jopa hyvin, niin niistäkin voi täällä mainita.

Kiitos ja anteeksi hallituksen ja omasta puolestani
Plussat.
Tiedottaminen ja tapahtumat olleet erinomaisesti esillä. Saatu uusia jäseniä

Miinukset
Yleisesti jää joitakin asioita hoitamatta kuten tähän topikkiin aloittaneelta oli jäänyt liittymislahja puuttumaan.

Yleisestikin aktiivisuus voisi olla suurempaa mutta on ymmärrettävää jos mersulla ajelee niin ei siittä projekti topikkka täällä kirjoittele.
Mites se tähän liittyy minkä merkkisellä autolla ajelee?
Mulla ainaki oo siitä kiinne etten esim kirjota nyt sitä projekti topicia koska en vaa osaa kirjottaa semmosia.
Vastaa Viestiin