Sivu 1/1

2.0 Dti

Lähetetty: 30 Heinä 2013, 17:23
Kirjoittaja kapa86
Tahtois kokeilla talli keinoin nostaa tehoja vectraan jotta menis työmatkat joutavammin ja sais mahdolliseti kulutusta pienennettyä. On kuulemma laitettu jotain vastuksia johtojen väliin jolla on huijattu aivoja.... Ei kellään olisi antaa vinkkejä tällaiselle tietämättömälle rasvahanskalle?

Re: 2.0 Dti

Lähetetty: 31 Heinä 2013, 05:10
Kirjoittaja kapa86
Selvisihän kuinka pientä viritystä voi kokeilla.
Onkohan mitään hajua mikä vois olla vikana kun kylmällä koneella ei oikein jaksa vääntää alakierroksilla mutta reilussa 2000rpm alkaa vasta tapahtua, lämpöisenä ero on pienempi?

Re: 2.0 Dti

Lähetetty: 04 Elo 2013, 18:12
Kirjoittaja whoaaa
Imusarja tukossa EGR:n. Meno muuttu aivan eriksi, kun 400 tkm mittarissa eka putsaus ja massamitarille 15 KOhm vastus.

Re: 2.0 Dti

Lähetetty: 22 Elo 2013, 11:27
Kirjoittaja kapa86
Kiitoksia vinkistä... Kuinkahan egr kannattais tulpata ( poistaa käytöstä)? Olen kuullut et ajan mittaa aiheuttaa ongelmia eli tukkii paikkoja

Re: 2.0 Dti

Lähetetty: 12 Helmi 2014, 17:59
Kirjoittaja mantamane
Itse sorvasin sopivan tulpan sinne egr venan tilalle. O-renkailla tiivistetty ja päälle hitsattu levyn palanen jossa päissä reiät, jotka sattuvat egr venttiilin omiin kiinnitys reikiin.

Onko katalysaattorin poistolla suurta vaikutusta kulkuun? Koneena x20dth ja rullattu yli 500tkm

Re: 2.0 Dti

Lähetetty: 12 Helmi 2014, 20:21
Kirjoittaja jjvirtan
Niin sitten kun tuo 10 kohm tai 15kohm vastus on tinattu riittää kun poistaa egr venttiilin letkun ja tukkii sen vaikka ruuvilla.Suositeltava toimenpide ehdottomasti.

Re: 2.0 Dti

Lähetetty: 18 Elo 2014, 12:17
Kirjoittaja J-P-84
Olisiko kuvaa siitä, mihin tuo 15 Kohm vastus kolvataan? Kiitos! :)

Opel omega 2.0 dti -99

Lähetetty: 17 Syys 2020, 23:30
Kirjoittaja Hänmiez
Morjens! Meikällä olis tollanen otsikon mukanen obelix niin osaisko joku neuvoa että mihin väliin ja minkälainen vastus tulee laittaa ecuun että sais vähä lisempää potkua?

Opel omega 2.0 dti virittäminen

Lähetetty: 18 Syys 2020, 06:25
Kirjoittaja Hänmiez
Mistäköhän mahtais saaha map anturille säätövastuksen? :roll:

Re: Opel omega 2.0 dti virittäminen

Lähetetty: 18 Syys 2020, 18:57
Kirjoittaja Garlo
Älkää vaan nyt millään vastuskombinaatioilla yrittäkään lisätä tehoja. Koneet vaan paukkuu...

Re: Opel omega 2.0 dti virittäminen

Lähetetty: 19 Syys 2020, 13:34
Kirjoittaja Hänmiez
Garlo kirjoitti: 18 Syys 2020, 18:57 Älkää vaan nyt millään vastuskombinaatioilla yrittäkään lisätä tehoja. Koneet vaan paukkuu...
Miksi paukkuis?

Re: Opel omega 2.0 dti virittäminen

Lähetetty: 26 Syys 2020, 10:24
Kirjoittaja Juho M-P
Vie se ohjelmoitavaks enneku sotkit koko vehkeen. Kaverilla oli sellanen Omega johon jonnet oli yrittäny viritellä kaikenmaailman vastuksia. Ei sitä saanu ehjäksi enäö erkkikään.

Re: Opel omega 2.0 dti virittäminen

Lähetetty: 26 Syys 2020, 18:21
Kirjoittaja NIls AslakJotunheim
Onko mitään hyötyä laittaa 2.2 moottorin turbo ja suuttimet 2.0 koneeseen, tai onko ne edes erilaiset?

Re: Opel omega 2.0 dti virittäminen

Lähetetty: 26 Syys 2020, 23:54
Kirjoittaja Juho M-P
On hyötyä. Suuttimet isommat joten enemmän naftaa menee sylinteriin.-> lisää tehoa.

Turbo on muuttuvasiipinen 2.2 koneessa(ei Fronterassa/Sintrassa). Mutta kompurapesä mielestäni sama. Kyseenalainen hyöty