Mikä ihme?!
Kyseinen kadett oli putkirungolla ja calibran lasikuitukorilla. Takaluukku ja valot oli jätetty kadetista muutosprosenttien takia.On 2002-07-07 16:49, Keme wrote:
Tosta B kadetin ja E kadetin risteytyksestä en oo kuullu, mutta joskushan oli V8:ssa esittelyssä C kadetti jossa oli calibran keula. Se oli iha tyylikkään näköne vehe.
no ei todellakaan ollut mikään putkirunko! ekä siinä ollut calikan lasik.koria. runko on kadetin (tosin täysin uudiksi hitsattu+kaaret) kadetin koppa josta katto chopattu,kallistetty ja lyhennetty. lokarit oli muutettu sopimaan kadettiin, mm pyörän aukkoja siirretty.
tässä osote:
http://www.pm-painting.fi/team/suomi/index.htm
tässä osote:
http://www.pm-painting.fi/team/suomi/index.htm
[quote]
On 2002-07-07 23:00, 78kadett wrote:
no ei todellakaan ollut mikään putkirunko! ekä siinä ollut calikan lasik.koria. runko on kadetin (tosin täysin uudiksi hitsattu+kaaret) kadetin koppa josta katto chopattu,kallistetty ja lyhennetty. lokarit oli muutettu sopimaan kadettiin, mm pyörän aukkoja siirretty.
tässä osote:
Sori, muistin vissiin väärin. Luin jutun muistaakseni VM:stä joskus 7v sitten, kai se kuitenkin sama auto oli?
On 2002-07-07 23:00, 78kadett wrote:
no ei todellakaan ollut mikään putkirunko! ekä siinä ollut calikan lasik.koria. runko on kadetin (tosin täysin uudiksi hitsattu+kaaret) kadetin koppa josta katto chopattu,kallistetty ja lyhennetty. lokarit oli muutettu sopimaan kadettiin, mm pyörän aukkoja siirretty.
tässä osote:
Sori, muistin vissiin väärin. Luin jutun muistaakseni VM:stä joskus 7v sitten, kai se kuitenkin sama auto oli?
Taitaa foorumin sakki olla sen verta nuorta, että laitan tässä lisää infoa(minkä muistan) tuosta E/B-kadetista: autolla kisattiin '80-luvun loppupuolella(86-90 jotain) kiihdytyskisoissa katuautoryhmässä B,(katsastetut pelit),tekniikkana 16v(400?)+turbo,aluksi B-rallye koppa,johon myöhemmässä vaiheessa sovitettiin perus E-kadetin keulaosa(ennen faceliftiä)ovineen. Parhaat ajat varttimaililla oli 10s pinnassa loppunopeuden ollessa noin 240kmh- pesi muuten silloin lähes kaikki jenkkipelit...Auto oli myynnissä 90-luvun alkupuolella-missähän lie nyt,vai jäikö Lehtimäen talliin, rekkari oli HUL-747.