Jees, tänks
Nyt vähän edenny taas hitaammin, pohjasta hioin pintaruosteita pois, fosforihapolla käsittely ja temacoat rm40 päälle. Samalla hitsasin irronneen pakoputkenkannakkeen suoraan palkkiin kiinni. Perästä irroittelin vetarit jotka lähti kun vähän kampesi taltalla tumpin ja perän välistä, sen sijaan täyttöproppu oliki sitten vaikee saada auki... Kuusiokolo meni heti pyöreäksi, joten hakkasin torxin joka sekin pyörähti, lopuksi hitsasin parilla täpällä em. torxin proppuun jolloin aukesi Seuraavana sais vaihdella uudet stefat, öljyiksi otin Redlinen LS lukkoperäöljyt joita täälläkin jotkut käyttäny.
Sellanen kysymys heräsi kun tutkailin alustan kiristysmomentteja että kiritäänkö nuo poikittaiseen runkopalkkiin tulevat kannakepuslienpannat todellakin 100Nm ja vielä asteet päälle? Kun ne isojen puslien läpi tulevat pultit kuitekin tulee vaan 65Nm, niin kuullostaa hurjalta tai sitten oon tulkannu jotain väärin, kun englannin kielisessä ohjeessa cross memberinä puhutaan välillä apurungontakaosana ja välillä korinrunkopalkkina, mitä Haynesin PDF:nä imutetusta manuaalista katoin Tuo 65Nm oli ilmoitettu kuvauksella apurunko koriin, joten laitetaanko nuo poikkipalkkiin tulevan pannat sitten siihen?