Insignia 230V pistoke mykkä
Insignia 230V pistoke mykkä
Eli keskikonsolin takaosassa oleva 230V pistorasia ei tiedä mitään sulakkeet katsottu ja ehjiä.
mitäs sitten, löytyykö jostakin erillinen invertteri, rasian otin irti näytti ehjälle ja samoin kaksi liitintä mitä siihen tulee.
mitäs sitten, löytyykö jostakin erillinen invertteri, rasian otin irti näytti ehjälle ja samoin kaksi liitintä mitä siihen tulee.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Re: Insignia 230V pistoke mykkä
Sulake on konepellin alla olevassa sulakerasiassa ( F25UA , 30A).
Rasiaan tulee jännitesyöttö erilliseltä invertteriltä. Lisäksi rasiassa on sulkeutuva kosketin, joka ilmeisesti antaa tiedon rasian käytöstä korin ohjausyksikölle.
Kun invertteri havaitsee pistorasiaan kytketyn laitteen , se alkaa syöttämään jännitettä 1,5 sekunnin viiveellä. Ei mainintaa, että pistorasian kytkimellä olisi tekemistä asian kanssa.
Invertterissä on ylikuormitussuojaus. Jos pistorasiaan kytketty laite ylikuormittaa (3,8A 1 sekunti tai 2,5 A 10 sekuntia) , kytketään jännite pois. Jännite palautuu, kun pistorasiassa oleva laite on ollut poissa rasiasta 3 sekunnin ajan.
Pistorasian jännite katakaistaan, jos ensiöpuolen jännite on yli 16 V tai alle 11 V.
TIS:sin mukaan lisävarusteiden tehon ohjausyksikkö ( invertteri ? ) on etulattiakonsolin sisällä ( keskikonsoli).
Rasiaan tulee jännitesyöttö erilliseltä invertteriltä. Lisäksi rasiassa on sulkeutuva kosketin, joka ilmeisesti antaa tiedon rasian käytöstä korin ohjausyksikölle.
Kun invertteri havaitsee pistorasiaan kytketyn laitteen , se alkaa syöttämään jännitettä 1,5 sekunnin viiveellä. Ei mainintaa, että pistorasian kytkimellä olisi tekemistä asian kanssa.
Invertterissä on ylikuormitussuojaus. Jos pistorasiaan kytketty laite ylikuormittaa (3,8A 1 sekunti tai 2,5 A 10 sekuntia) , kytketään jännite pois. Jännite palautuu, kun pistorasiassa oleva laite on ollut poissa rasiasta 3 sekunnin ajan.
Pistorasian jännite katakaistaan, jos ensiöpuolen jännite on yli 16 V tai alle 11 V.
TIS:sin mukaan lisävarusteiden tehon ohjausyksikkö ( invertteri ? ) on etulattiakonsolin sisällä ( keskikonsoli).
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Re: Insignia 230V pistoke mykkä
sulake juu ehjä mutta täysin mykkä on pistoke. täytyy tutkia kun kerkiää ja mittailla tuleeko tuonne pistokkeelle mitään vai pitääkö ruveta purkamaan sitä invertteriä esiin.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Re: Insignia 230V pistoke mykkä
Löytyikö vika? Itellä on myös pistoke mykkänä.
Re: Insignia 230V pistoke mykkä
vähän on unohtunut kokoasia eli ei oo tullut tutkittua vielä sen tarkemmin.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
- kadett90
- OCF Member 2024
- Viestit: 12645
- Liittynyt: 09 Syys 2002, 03:00
- Paikkakunta: Hämeenlinna (Renko)
Re: Insignia 230V pistoke mykkä
Enimmillään 150W.
- kadett90
- OCF Member 2024
- Viestit: 12645
- Liittynyt: 09 Syys 2002, 03:00
- Paikkakunta: Hämeenlinna (Renko)
Re: Insignia 230V pistoke mykkä
Siihen ei varmaan saa isompaa mikä sopis suoraan kytkentöihin ja paikalle eli virittelyksi menee mutta ei kai se ole mahdotonta.
Re: Insignia 230V pistoke mykkä
Onko tietoa millainen invertteri autossa on, manuaalissa kielletään latureiden käyttö joten tuleeko sieltä jotain kanttiaaltoa. Mihin käyttöön lieneen tarkoitettu?
"uusi insignia kuski"
"uusi insignia kuski"