Opel omega mv6 Irmscher nco-887
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13552
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Opel omega mv6 Irmscher nco-887
viewtopic.php?f=4&t=264064&p=2360319&hi ... t#p2360319
Tuosta topikista voisi olla apuja.
Laita listalle
-kunnolliset tiivisteet joka paikkaan.
-startin ja laturin voi käyttää huollossa tai tutkia itse.
Joku halppis osa voi olla huonompi kuin vanha orkkis
Tuosta topikista voisi olla apuja.
Laita listalle
-kunnolliset tiivisteet joka paikkaan.
-startin ja laturin voi käyttää huollossa tai tutkia itse.
Joku halppis osa voi olla huonompi kuin vanha orkkis
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Re: Opel omega mv6 Irmscher nco-887
Runkolaakerit on samat C25XE, X25XE ja X30XE.
Ostin just itte Janicol Racingilta King-merkkiset runkolaakerit. Fixus-liike myi ei-oota, ei ollut tukuissakaan. Aiemmin RockAutosta ostamani EngineTechin rk-laakerit oli vääränkokoiset, kampiakseli ei pyörinyt niillä kunnolla. Ja kyse siis X30XE:stä.
Tuonne mun Vectra B:n topicciin olen kirjoitellut hankinnoistani tuohon koneeseen, mm. uudet OE rk- ja kk-pultit Englannista.
EngineTechin männänrenkaat oli oikeat, samoin Mahlen kk-laakerit; nämä siis myös RockAutosta Cadillac Cateran osina.
Ostin just itte Janicol Racingilta King-merkkiset runkolaakerit. Fixus-liike myi ei-oota, ei ollut tukuissakaan. Aiemmin RockAutosta ostamani EngineTechin rk-laakerit oli vääränkokoiset, kampiakseli ei pyörinyt niillä kunnolla. Ja kyse siis X30XE:stä.
Tuonne mun Vectra B:n topicciin olen kirjoitellut hankinnoistani tuohon koneeseen, mm. uudet OE rk- ja kk-pultit Englannista.
EngineTechin männänrenkaat oli oikeat, samoin Mahlen kk-laakerit; nämä siis myös RockAutosta Cadillac Cateran osina.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Re: Opel omega mv6 Irmscher nco-887
Kiitoksia!Timonen kirjoitti: ↑16 Huhti 2020, 01:06 Runkolaakerit on samat C25XE, X25XE ja X30XE.
Ostin just itte Janicol Racingilta King-merkkiset runkolaakerit. Fixus-liike myi ei-oota, ei ollut tukuissakaan. Aiemmin RockAutosta ostamani EngineTechin rk-laakerit oli vääränkokoiset, kampiakseli ei pyörinyt niillä kunnolla. Ja kyse siis X30XE:stä.
Tuonne mun Vectra B:n topicciin olen kirjoitellut hankinnoistani tuohon koneeseen, mm. uudet OE rk- ja kk-pultit Englannista.
EngineTechin männänrenkaat oli oikeat, samoin Mahlen kk-laakerit; nämä siis myös RockAutosta Cadillac Cateran osina.
"Ehjää ei kannata korjata"
Re: Opel omega mv6 Irmscher nco-887
1,2sorsa kirjoitti: ↑15 Huhti 2020, 22:52 viewtopic.php?f=4&t=264064&p=2360319&hi ... t#p2360319
Tuosta topikista voisi olla apuja.
Laita listalle
-kunnolliset tiivisteet joka paikkaan.
-startin ja laturin voi käyttää huollossa tai tutkia itse.
Joku halppis osa voi olla huonompi kuin vanha orkkis
Eikös nuo ajusan tiivistesarjat oo ihan ok kamaa? Ja joo, venttiilin nostimet ja jakopää tulee Inaa, laturi Bosch tai valeo jne
"Ehjää ei kannata korjata"
Re: Opel omega mv6 Irmscher nco-887
Ja muutama laturi talvimiinoihin onkin tullu korjattua joo mutta uus on aina uus ja siitä tulee hyvä mieli kun pulttaa kiiltävää osaaa kiinniLehtiseta kirjoitti: ↑16 Huhti 2020, 07:371,2sorsa kirjoitti: ↑15 Huhti 2020, 22:52 viewtopic.php?f=4&t=264064&p=2360319&hi ... t#p2360319
Tuosta topikista voisi olla apuja.
Laita listalle
-kunnolliset tiivisteet joka paikkaan.
-startin ja laturin voi käyttää huollossa tai tutkia itse.
Joku halppis osa voi olla huonompi kuin vanha orkkis
Eikös nuo ajusan tiivistesarjat oo ihan ok kamaa? Ja joo, venttiilin nostimet ja jakopää tulee Inaa, laturi Bosch tai valeo jne
"Ehjää ei kannata korjata"
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13552
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Opel omega mv6 Irmscher nco-887
Yhden kannentiivisteen oon laittanu. Onhan venttiilivarrenkumit ajusalla vihreät fluoridikumiset?Lehtiseta kirjoitti: ↑16 Huhti 2020, 07:371,2sorsa kirjoitti: ↑15 Huhti 2020, 22:52 viewtopic.php?f=4&t=264064&p=2360319&hi ... t#p2360319
Tuosta topikista voisi olla apuja.
Laita listalle
-kunnolliset tiivisteet joka paikkaan.
-startin ja laturin voi käyttää huollossa tai tutkia itse.
Joku halppis osa voi olla huonompi kuin vanha orkkis
Eikös nuo ajusan tiivistesarjat oo ihan ok kamaa? Ja joo, venttiilin nostimet ja jakopää tulee Inaa, laturi Bosch tai valeo jne
Elring tai victor reinz on varmoja valintoja
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Re: Opel omega mv6 Irmscher nco-887
Jemo-motorsport saanee halvimmat h-profiilit ooppelin kutoseen hintaan 429.99 €. Kyseisiä kankia kattelin omaan x30xe projektiin mutta odottelee vielä kaikkea muuta niin ei oo joutanu hommata.
Vectra A V6 1995
Omega b x 6 kpl
Volvo 740 1988 2.0 16v
"Ja joku viistoist muuta raatoo"
Omega b x 6 kpl
Volvo 740 1988 2.0 16v
"Ja joku viistoist muuta raatoo"
Re: Opel omega mv6 Irmscher nco-887
Vihriät on juu1,2sorsa kirjoitti: ↑16 Huhti 2020, 15:29Yhden kannentiivisteen oon laittanu. Onhan venttiilivarrenkumit ajusalla vihreät fluoridikumiset?Lehtiseta kirjoitti: ↑16 Huhti 2020, 07:371,2sorsa kirjoitti: ↑15 Huhti 2020, 22:52 viewtopic.php?f=4&t=264064&p=2360319&hi ... t#p2360319
Tuosta topikista voisi olla apuja.
Laita listalle
-kunnolliset tiivisteet joka paikkaan.
-startin ja laturin voi käyttää huollossa tai tutkia itse.
Joku halppis osa voi olla huonompi kuin vanha orkkis
Eikös nuo ajusan tiivistesarjat oo ihan ok kamaa? Ja joo, venttiilin nostimet ja jakopää tulee Inaa, laturi Bosch tai valeo jne
Elring tai victor reinz on varmoja valintoja
No nuo on kyllä jo halvat@@po kirjoitti: ↑16 Huhti 2020, 20:21 Jemo-motorsport saanee halvimmat h-profiilit ooppelin kutoseen hintaan 429.99 €. Kyseisiä kankia kattelin omaan x30xe projektiin mutta odottelee vielä kaikkea muuta niin ei oo joutanu hommata.
"Ehjää ei kannata korjata"
Re: Opel omega mv6 Irmscher nco-887
Eipä oo paljoo tännekkään tullu kirjoiteltua
Keväällä tuli vaihettua takakaaret (harjotteluksihan se meni) Kuvathan valehtelee enemmän kun tuhat sanaa, noh.. ainakin on ruosteettomat...
Nyt sitten iski motivaatiokärpänen urakalla ja päätin vihdoin napata padan ylös, nyt on kone purettu pöydälle ja kaikki putsattu valmiiks, enää ois se mukavin osuus jälellä
Keväällä tuli vaihettua takakaaret (harjotteluksihan se meni) Kuvathan valehtelee enemmän kun tuhat sanaa, noh.. ainakin on ruosteettomat...
Nyt sitten iski motivaatiokärpänen urakalla ja päätin vihdoin napata padan ylös, nyt on kone purettu pöydälle ja kaikki putsattu valmiiks, enää ois se mukavin osuus jälellä
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
"Ehjää ei kannata korjata"
Re: Opel omega mv6 Irmscher nco-887
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
"Ehjää ei kannata korjata"
Re: Opel omega mv6 Irmscher nco-887
Lohko putsattuna valmiina hoonattavaks, aika hyvä oli, ei tuntunu rappua juuri ollenkaan pytyissä
Pahvit oli aika rapsakat, glykolia jo vähän hiipikin öljyn sekaan, ja voi morjes sitä ulospäin vuotamisen määrää
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
"Ehjää ei kannata korjata"
Re: Opel omega mv6 Irmscher nco-887
osat pöydällä (männät kankineen kylvyssä)
Runkolakrut yllättävän hyvät vielä, pikkasen tommosta syöpymää (glykoli?) kk lakrut oli aika samanmoiset, muutamassa vähä reilummin kulumaa
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
"Ehjää ei kannata korjata"
Re: Opel omega mv6 Irmscher nco-887
Kampikin oli ihan välttävän ok, ehkä ois voinu kiillotuttaa mut ei tää minkään kilpurin moottori oo
Ihmeen siistinä pysy työmaa, yleensä kaikki ihan pitkin poikin
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
"Ehjää ei kannata korjata"
Re: Opel omega mv6 Irmscher nco-887
Mukavaa nähdä tästäkin päivitystä Oliko nyt siis isompia suunnitelmia kuin vain rempata moottori?
Kadett C -78 1.3S
Omega A -88 2.0
Omega A 3000 -93 3.0
Omega A -88 2.0
Omega A 3000 -93 3.0
Re: Opel omega mv6 Irmscher nco-887
Suunnitelmia on paljonkin, taloudellinen kyky ei vaan osu yksiin niiden kans Eli toistaseks nyt vaa rempataan pata
"Ehjää ei kannata korjata"