Kärry tuli haettua viikko sitten omalle tallille ja edistystä on tapahtunut. Vapaat käytetty tehokkaasti tallilla
- Vaihdoin H&R -40mm jouset alle.
- Radi8 vanteet alle.
- Takapuskuri kiinnitetty.
- kärryn valot laitettu kuntoon. Autosta johdot kärryn takapäähän jossa jakorasia. Alkuperäiset johdot kytketty rasiaan. Lisäjarruvalon väliin piti laittaa rele ja vastus ettei check control väläyttele sitä.
- Kontin lukko toimii normaalisti kahvasta. Vedin bensaluukun taakse varmuudeksi erillisen nappikatkaisijan jos orkkis kahva menee rikki niin saa luukun auki toisesta paikkaa.
- Kontin lukko toimii akkujen virralla kunnes sen kytkee autoon. Valot kääntää releen joka muuttaa lukon virtojen tulevan kärryn valoilta. Tämä vara toimeenpiteenä jos akuista loppuu virta niin saa luukun silti auki.
- Hain akut kärryyn ja rakensin niille telineet vararengas koteloon. Löytyi kaksin kappalein Exiden 235Ah akkua. Pitäisi riittää virta!
Kuva vanhempi mutta nyt kiinnitettynä kuormaliinoilla.
- Takaovien sähköikkunat toiminnassa. Erilliset katkaisijat molemmille. Virrat akuilta. Ikkunoiden comfort käyttö toimii edelleen eli kun painaa hieman pidempään katkaisijaa niin ikkunat menee itsellään alas ja ylös.
- Takalasin pyyhin poistettu ja tilalle vastaava tulppa kuin vetoautossa.
- Antenni poistettu ja hainevä antenni laitettu tilalle.
- Helmat paikallaan ja lyhennetty.
- Kärryyn 20mm spacerit kun on rekisteröity.
Kärry alkaa olemaan kunnossa rekisteröintiä varten. Enää pitää ottaa jarrusatulat pois ja eipä juuri muuta.