Grandland X
Re: Grandland X ja Grandland X phev
Lukitus aukeaa vain avaimen napeista, ei kahvasta. Tervetuloa valot ei syty. Radio ei pysy päällä pelkästään virrat päällä. Kuskin oven avauksen jälkeen mittariston näyttöön tulee Energiansäästö tila aktivoitu ilmoitus. Tuttua toimintaa mm. vanhemmista peugeoteista.
Grandland X PHEV Executive 300 Turbo A8 AWD MY20
Ex. Astra Sports Tourer Innovation 1.4T MY17.5, Ex. Astra Sports Tourer Sport 1.4T MY15.5, Ex. Astra Enjoy 1.4T MY13.5
Ex. Astra Sports Tourer Innovation 1.4T MY17.5, Ex. Astra Sports Tourer Sport 1.4T MY15.5, Ex. Astra Enjoy 1.4T MY13.5
Re: Grandland X ja Grandland X phev
Okei, eli siis vikaperäinen säästötila. Hetken jo mietin että olisi jonkinlainen "pennillä pisimmälle" -moodi, että pistää kaiken kulutuksen minimiin optimoidakseen rangen riittävyyttä.Nible kirjoitti: ↑10 Heinä 2022, 14:10 Lukitus aukeaa vain avaimen napeista, ei kahvasta. Tervetuloa valot ei syty. Radio ei pysy päällä pelkästään virrat päällä. Kuskin oven avauksen jälkeen mittariston näyttöön tulee Energiansäästö tila aktivoitu ilmoitus. Tuttua toimintaa mm. vanhemmista peugeoteista.
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13557
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Grandland X ja Grandland X phev
Menee herkästi tuo päälle. Psa autoissa yleinen ominaisuusscarecrow kirjoitti: ↑10 Heinä 2022, 15:01Okei, eli siis vikaperäinen säästötila. Hetken jo mietin että olisi jonkinlainen "pennillä pisimmälle" -moodi, että pistää kaiken kulutuksen minimiin optimoidakseen rangen riittävyyttä.Nible kirjoitti: ↑10 Heinä 2022, 14:10 Lukitus aukeaa vain avaimen napeista, ei kahvasta. Tervetuloa valot ei syty. Radio ei pysy päällä pelkästään virrat päällä. Kuskin oven avauksen jälkeen mittariston näyttöön tulee Energiansäästö tila aktivoitu ilmoitus. Tuttua toimintaa mm. vanhemmista peugeoteista.
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Re: Grandland X ja Grandland X phev
Nyt tuli täälläkin tehtyä tuo kampanjapäivitys. Tuli neljä tuntia istuttua marmorin odotustilassa, ja sitten ilmeni että päivitys epäonnistui, ja joutuivat aloittamaan alusta. Sain sitten sijaisauton iltapäiväksi, ja hain auton päivän päätteeksi takaisin.
Toistaiseksi näkyvin ero on polttisrange. Tankki oli aivan täynnä kun vein päivitykseen (ja on toki edelleenkin), ja nyt näyttää rangeksi 420km. Tiedä sitten mihin perustuu, kun aiempi polttisajo tuli tehtyä erittäin maltillisella kulutuksella maantieajossa viime viikolla. Joku defaulttihan tuo toki on, mutta jännää silti, kun kuten joku täällä mainitsikin, se tarkoittaisi n. 10l/100km -kulutusta. Eiköhän se siitä tasoitu tottakai, mutta hauska yksityiskohta kuitenkin.
Toistaiseksi näkyvin ero on polttisrange. Tankki oli aivan täynnä kun vein päivitykseen (ja on toki edelleenkin), ja nyt näyttää rangeksi 420km. Tiedä sitten mihin perustuu, kun aiempi polttisajo tuli tehtyä erittäin maltillisella kulutuksella maantieajossa viime viikolla. Joku defaulttihan tuo toki on, mutta jännää silti, kun kuten joku täällä mainitsikin, se tarkoittaisi n. 10l/100km -kulutusta. Eiköhän se siitä tasoitu tottakai, mutta hauska yksityiskohta kuitenkin.
Re: Grandland X ja Grandland X phev
^ Jep, olisiko nollannut bensan kulutustiedot päivityksen yhteydessä, palautui siitä kyllä sitten normaaliksi.
Grandland PHEV 300 AWD 2020
Mokka 1,4T 103kW AT 2017
Mokka 1,4T 103kW AT 2017
Re: Grandland X ja Grandland X phev
Auto heitti taas pahaenteisen "sähkövetojärjestelmässä virhe" tjsp. herjan...
Heti seuraavana aamuna sopimaan aikaa kamppanjapäivitykselle ja sen kuulemma pitäisi korjata tällaiset "pikkuvirheet"
Toivottavasti tosiaan tuon jälkeen alkaa Grandi pelaamaan luotettavasti.
Aika noloa, että vasta kesällä -22 aletaan (toivottavasti) saamaan pari vuotta sitten myydyn tuotteen softapuoli kuntoon
Naurattaa/hirvittää/hävettää ajatella, että millaista olisi ollut ostaa ja omistaa tämä sama auto uutena ja kestää näitä oikkuja pari vuotta
Itselläni ei olisi hermo pitänyt ja olisi lähtenyt aika livakasti palautukseen
ps. Sain myös vahvistuksen, että lisävahvistimien yms. virransyötön voi ottaa takapään akusta
Eikun DSP-vahvarin + pikkusubin asennus käyntiin
ps. Aamulla auto ilmoitti toimintasäteeksi sähköllä 66km Edellisen illan kuppareissulla meni ~28km matkalla keskimäärin 13,2kWh/100km... Aika nuukaillen sai kyllä ajaa...
Heti seuraavana aamuna sopimaan aikaa kamppanjapäivitykselle ja sen kuulemma pitäisi korjata tällaiset "pikkuvirheet"
Toivottavasti tosiaan tuon jälkeen alkaa Grandi pelaamaan luotettavasti.
Aika noloa, että vasta kesällä -22 aletaan (toivottavasti) saamaan pari vuotta sitten myydyn tuotteen softapuoli kuntoon
Naurattaa/hirvittää/hävettää ajatella, että millaista olisi ollut ostaa ja omistaa tämä sama auto uutena ja kestää näitä oikkuja pari vuotta
Itselläni ei olisi hermo pitänyt ja olisi lähtenyt aika livakasti palautukseen
ps. Sain myös vahvistuksen, että lisävahvistimien yms. virransyötön voi ottaa takapään akusta
Eikun DSP-vahvarin + pikkusubin asennus käyntiin
ps. Aamulla auto ilmoitti toimintasäteeksi sähköllä 66km Edellisen illan kuppareissulla meni ~28km matkalla keskimäärin 13,2kWh/100km... Aika nuukaillen sai kyllä ajaa...
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Re: Grandland X ja Grandland X phev
Eipä ole omassa ollut mitään ongelmia sähkömoottoreissa tai akussa. Maaliskuussa 2020 käyttöönotettu ja ajeltu reilu 34tkm nyt.
Ainoa tuo kerran 12V akun liian tyhjäksi meneminen, helmikuulla 2021.
Auto tosiaan valmistettu 15.12.2019 Sochauxin tehtaalla Ranskassa. Esittelyautoksi tilattu, ja menin tehdastilauksesta papereita tekemään, mutta vaihtuikin sitten tuohon. Sinällään hyvä, kun olisi sen tehdastilauksen saanti kestänyt, kun tehtaat meni silloin kiinni joksikin aikaa.
Tänään tuossa auto ilmoitteli täydellä akulla 60km rangeksi ensimmäistä kertaa tänä vuonna ja olikohan ensimmäinen kerta sitten 2020 kesän.
53km tuli ajeltua tässä sunnuntai-illan latauksen jälkeen ja taisi siellä 12km olla rangea jäljellä vielä.
Ainoa tuo kerran 12V akun liian tyhjäksi meneminen, helmikuulla 2021.
Auto tosiaan valmistettu 15.12.2019 Sochauxin tehtaalla Ranskassa. Esittelyautoksi tilattu, ja menin tehdastilauksesta papereita tekemään, mutta vaihtuikin sitten tuohon. Sinällään hyvä, kun olisi sen tehdastilauksen saanti kestänyt, kun tehtaat meni silloin kiinni joksikin aikaa.
Tänään tuossa auto ilmoitteli täydellä akulla 60km rangeksi ensimmäistä kertaa tänä vuonna ja olikohan ensimmäinen kerta sitten 2020 kesän.
53km tuli ajeltua tässä sunnuntai-illan latauksen jälkeen ja taisi siellä 12km olla rangea jäljellä vielä.
Grandland X PHEV Executive 300 Turbo A8 AWD MY20
Ex. Astra Sports Tourer Innovation 1.4T MY17.5, Ex. Astra Sports Tourer Sport 1.4T MY15.5, Ex. Astra Enjoy 1.4T MY13.5
Ex. Astra Sports Tourer Innovation 1.4T MY17.5, Ex. Astra Sports Tourer Sport 1.4T MY15.5, Ex. Astra Enjoy 1.4T MY13.5
- HeseJoki57
- 'Admiral'
- Viestit: 166
- Liittynyt: 01 Tammi 2018, 11:42
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: Grandland X ja Grandland X phev
LO
Kameran jo asensin kuvaamaan jos vaikka tapahtuu jotain odottamatonta. Vaimo kun ajelee työajojansa tuolla niin sitä ei koskaan tiedä.
Muista ottaa valokuvia kun alat asenteleen vahvaria ja subia. Olis kiva tietää miten sen asensit, varmaan muitakin täällä joita se kiinnostaa. Haluaisin myös asentaa subbarin itselle mutta en tiedä mistä aloittaisin. Mistä löydän signaalin subbarille? Ei viitsisi ottaa takakaiuttimien johdoista niin kuin tein Volvossa. Subbari ollut jo monia vuosia autotallin hyllyllä laatikossa, otin pois Volvosta kun vaihdoin Skodaan ja ei tullut laitettua kun mielestäni Skodan "ämyrit" oli riittävän hyvät. Nyt kun olen ajatellut Opelia pitää hieman kauemmin niin ajattelin sen asentaa.Ahnuld kirjoitti: ↑13 Heinä 2022, 18:28 Auto heitti taas pahaenteisen "sähkövetojärjestelmässä virhe" tjsp. herjan...
Heti seuraavana aamuna sopimaan aikaa kamppanjapäivitykselle ja sen kuulemma pitäisi korjata tällaiset "pikkuvirheet"
Toivottavasti tosiaan tuon jälkeen alkaa Grandi pelaamaan luotettavasti.
Aika noloa, että vasta kesällä -22 aletaan (toivottavasti) saamaan pari vuotta sitten myydyn tuotteen softapuoli kuntoon
Naurattaa/hirvittää/hävettää ajatella, että millaista olisi ollut ostaa ja omistaa tämä sama auto uutena ja kestää näitä oikkuja pari vuotta
Itselläni ei olisi hermo pitänyt ja olisi lähtenyt aika livakasti palautukseen
ps. Sain myös vahvistuksen, että lisävahvistimien yms. virransyötön voi ottaa takapään akusta
Eikun DSP-vahvarin + pikkusubin asennus käyntiin
ps. Aamulla auto ilmoitti toimintasäteeksi sähköllä 66km Edellisen illan kuppareissulla meni ~28km matkalla keskimäärin 13,2kWh/100km... Aika nuukaillen sai kyllä ajaa...
Kameran jo asensin kuvaamaan jos vaikka tapahtuu jotain odottamatonta. Vaimo kun ajelee työajojansa tuolla niin sitä ei koskaan tiedä.
Enemmänkin näitä autoja on ollut, tässä vain muutama viimeisin. Volvo V50 -04 > Skoda Octavia -12 > Skoda Octavia -14 > Opel Grandland X 225 FWD PHEV -21 > Opel Grandland Executive 225 PHEV FWD -23 > ??
Re: Grandland X ja Grandland X phev
Missä ihmeessä täällä on alkuperäinen "vahvistin"?
Näyttöpaneeli oli pelkkä näyttö, eikä hanskalokeron takaa sieltäkään selkeää kohdetta löydy
Edit: löytyihän se. Vaihdekepin oikealla puolella. Saa näkyviin ihan vetämällä paneelin irti.
Mutta saamani "plug & play" adapteri DSP vahvarille ei ollutkaan yhteensopiva
Näyttöpaneeli oli pelkkä näyttö, eikä hanskalokeron takaa sieltäkään selkeää kohdetta löydy
Edit: löytyihän se. Vaihdekepin oikealla puolella. Saa näkyviin ihan vetämällä paneelin irti.
Mutta saamani "plug & play" adapteri DSP vahvarille ei ollutkaan yhteensopiva
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Re: Grandland X ja Grandland X phev
Hieman raporttia vahvistimen asennuksesta... Tai siis ensimmäisestä yrityksestä
Tässä PHEV mallissa "soitin" ei tosiaan ollutkaan näytön takana:
https://photos.app.goo.gl/omJF3XJpCxAQeBREA
Vaan keskikonsolin pohjalla vaihdekepin alla:
https://photos.app.goo.gl/MWv6qymVy4Rdj3ee7
Kuvassa näkyy jo tuo irroittamani liitin:
https://photos.app.goo.gl/vxv7T1wBzEDRSwjm6
Valmistajan (Audiotec Fisher) tietojen mukaan tilattu adapteri ei ollutkaan sopiva, vaan tähän pitäisi ilmeisesti käyttää PSAn adapteria:
https://photos.app.goo.gl/3a5zDC8GujMXEQkL9
Subiksi Powerset myi DD Audio RL-AE10 lituskabasson. 10" elementti + pari passiivisäteilijää.
https://www.powerset.fi/tuote/dd-audio-rl-ae10/
Vieläkin olen hieman skeptinen tuommoisen toimivuudesta. Mutta vannoivat kautta kiven ja kannon ja mörököllin uhalla, että on hyvä kampe. Kuulemma ainoa, jota tuon tyyppisistä kehtaavat suositella Toisaalta ovathan nuo audiolaitteet kehittyneet viime vuosikymmeninä hurjasti. Ei uskoisi millaista ääntä saa aikaiseksi esim. hyvälaatuisista mobiilikajareista, joten annetaan tuollekin mahdollisuus...
Mahtuu sopivasti pohjalevyn alle. Koversin lokeron pohjasta hieman tavaraa pois, jolloin yläpinta jäi muutaman millin pohjalevystä irti. Aluksi yritän riittääkö tuo pohjalevyn takapenkin puoleisen reunan nostaminen 10-20mm. Jos vaimentaa liikaa, niin sitten levyyn reikä subin kohdalle.
Kolo:
https://photos.app.goo.gl/PoHCWCy9suBgcs6u5
Subi ja oikealla puolella Match PP 62DSP vahvistin.
https://photos.app.goo.gl/m54FbAaysysc3iba6
Viisimetrisen vahvistin-soitin välikaapelin vedin matkustajanpuoleiseen "kynnyslistaan":
https://photos.app.goo.gl/ynFFuSk6pV9XyKZi9
Länsiauton huollon mukaan virran saa ottaa tuolta takapään akulta:
https://photos.app.goo.gl/UVEycu9PiazR3ejR9
Mukavan lyhyt veto
Vielä kun saan oikean adapteripiuhan alkuperäiselle soittimelle, niin viimeistelen vahvistimen ja subin virransyötön.
Sitten vaan mittamikki vahvariin kiinni ja DSPllä lanaamaan taajuusvaste mieluiseksi
Mittailin samalla noita akkujen jännitteitä.
Takana 12,88V ja edessä 12,62V.
Auto "käynnissä" Electric tilassa oli kummassakin päässä akuilla lähemmäs 15V, joten tuon perusteella näyttäisi auto lataavan akkuja aina ajossa?
Tässä PHEV mallissa "soitin" ei tosiaan ollutkaan näytön takana:
https://photos.app.goo.gl/omJF3XJpCxAQeBREA
Vaan keskikonsolin pohjalla vaihdekepin alla:
https://photos.app.goo.gl/MWv6qymVy4Rdj3ee7
Kuvassa näkyy jo tuo irroittamani liitin:
https://photos.app.goo.gl/vxv7T1wBzEDRSwjm6
Valmistajan (Audiotec Fisher) tietojen mukaan tilattu adapteri ei ollutkaan sopiva, vaan tähän pitäisi ilmeisesti käyttää PSAn adapteria:
https://photos.app.goo.gl/3a5zDC8GujMXEQkL9
Subiksi Powerset myi DD Audio RL-AE10 lituskabasson. 10" elementti + pari passiivisäteilijää.
https://www.powerset.fi/tuote/dd-audio-rl-ae10/
Vieläkin olen hieman skeptinen tuommoisen toimivuudesta. Mutta vannoivat kautta kiven ja kannon ja mörököllin uhalla, että on hyvä kampe. Kuulemma ainoa, jota tuon tyyppisistä kehtaavat suositella Toisaalta ovathan nuo audiolaitteet kehittyneet viime vuosikymmeninä hurjasti. Ei uskoisi millaista ääntä saa aikaiseksi esim. hyvälaatuisista mobiilikajareista, joten annetaan tuollekin mahdollisuus...
Mahtuu sopivasti pohjalevyn alle. Koversin lokeron pohjasta hieman tavaraa pois, jolloin yläpinta jäi muutaman millin pohjalevystä irti. Aluksi yritän riittääkö tuo pohjalevyn takapenkin puoleisen reunan nostaminen 10-20mm. Jos vaimentaa liikaa, niin sitten levyyn reikä subin kohdalle.
Kolo:
https://photos.app.goo.gl/PoHCWCy9suBgcs6u5
Subi ja oikealla puolella Match PP 62DSP vahvistin.
https://photos.app.goo.gl/m54FbAaysysc3iba6
Viisimetrisen vahvistin-soitin välikaapelin vedin matkustajanpuoleiseen "kynnyslistaan":
https://photos.app.goo.gl/ynFFuSk6pV9XyKZi9
Länsiauton huollon mukaan virran saa ottaa tuolta takapään akulta:
https://photos.app.goo.gl/UVEycu9PiazR3ejR9
Mukavan lyhyt veto
Vielä kun saan oikean adapteripiuhan alkuperäiselle soittimelle, niin viimeistelen vahvistimen ja subin virransyötön.
Sitten vaan mittamikki vahvariin kiinni ja DSPllä lanaamaan taajuusvaste mieluiseksi
Mittailin samalla noita akkujen jännitteitä.
Takana 12,88V ja edessä 12,62V.
Auto "käynnissä" Electric tilassa oli kummassakin päässä akuilla lähemmäs 15V, joten tuon perusteella näyttäisi auto lataavan akkuja aina ajossa?
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Re: Grandland X ja Grandland X phev
Grandin lataus jatkaa tauon jälkeen sekoiluaan.
Ehkä jo vajaan viikon tuo lataus on tipahdellut pois päältä itsekseen.
Lähtee taas päälle, jos käy tarkistamassa aplikaatiosta latauksen kulun ja päivittää ruudun.
Eli selkeästi auton softapuolen sekoiluja.
Tänään oli huippu. Auto oli Ratinassa parkissa ja latauksessa, jolloin palveluntarjoajan aplikaatiosta näki virran ja miten lataus on pätkinyt.
Lopputulemana 8,4kWh jossain 3-4h ajassa ja ainakin viisi tai kuusi katkosta, mistä auto elpyi aplikaatiota kurkkaamalla puhelimesta.
Loppupäästä kuva latauksen kulusta. Tässä ei näy pari ensimmäistä katkosta.
https://photos.app.goo.gl/XkBzjTXqxMToADZYA
Todella kiva ominaisuus, kun ei voi luottaa auton lataavan itsensä täyteen
Toivottavasti viikon kuluttua tuleva päivitys korjaa tämän(kin) sekoilun...
Ehkä jo vajaan viikon tuo lataus on tipahdellut pois päältä itsekseen.
Lähtee taas päälle, jos käy tarkistamassa aplikaatiosta latauksen kulun ja päivittää ruudun.
Eli selkeästi auton softapuolen sekoiluja.
Tänään oli huippu. Auto oli Ratinassa parkissa ja latauksessa, jolloin palveluntarjoajan aplikaatiosta näki virran ja miten lataus on pätkinyt.
Lopputulemana 8,4kWh jossain 3-4h ajassa ja ainakin viisi tai kuusi katkosta, mistä auto elpyi aplikaatiota kurkkaamalla puhelimesta.
Loppupäästä kuva latauksen kulusta. Tässä ei näy pari ensimmäistä katkosta.
https://photos.app.goo.gl/XkBzjTXqxMToADZYA
Todella kiva ominaisuus, kun ei voi luottaa auton lataavan itsensä täyteen
Toivottavasti viikon kuluttua tuleva päivitys korjaa tämän(kin) sekoilun...
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Re: Grandland X ja Grandland X phev
Nyt kun luin viestisi, tajusin että taitaa olla täälläkin käynyt vastaavaa. Parina päivänä olen ihmetellyt miten auto ei ole latautunut täyteen oletetussa ajassa, vaikka 16A päällä, ja akussa oli vielä puolet jäljellä kun törkkäsin piuhan päähän. Tosiaan kun MyOpelia on vilkaissut, on se taas jatkanut. Onpas ärsyttävää.Ahnuld kirjoitti: ↑18 Heinä 2022, 20:50 Grandin lataus jatkaa tauon jälkeen sekoiluaan.
Ehkä jo vajaan viikon tuo lataus on tipahdellut pois päältä itsekseen.
Lähtee taas päälle, jos käy tarkistamassa aplikaatiosta latauksen kulun ja päivittää ruudun.
Eli selkeästi auton softapuolen sekoiluja.
Tänään oli huippu. Auto oli Ratinassa parkissa ja latauksessa, jolloin palveluntarjoajan aplikaatiosta näki virran ja miten lataus on pätkinyt.
Lopputulemana 8,4kWh jossain 3-4h ajassa ja ainakin viisi tai kuusi katkosta, mistä auto elpyi aplikaatiota kurkkaamalla puhelimesta.
Loppupäästä kuva latauksen kulusta. Tässä ei näy pari ensimmäistä katkosta.
https://photos.app.goo.gl/XkBzjTXqxMToADZYA
Todella kiva ominaisuus, kun ei voi luottaa auton lataavan itsensä täyteen
Toivottavasti viikon kuluttua tuleva päivitys korjaa tämän(kin) sekoilun...
Mitä päivitystä sieltä on taas tulossa? Vai puhutko siitä kampanjapäivityksestä?
Re: Grandland X ja Grandland X phev
Kampanjapäivitystä tässä vielä odottelen.
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Re: Grandland X ja Grandland X phev
Jotain muutosta latauksen toimintaan nuo päivitykset tuo.
Tyhjästä täyteen lataus ennen päivityksiä:
Tyhjästä täyteen lataus päivitysten jälkeen
Tunnin pätkä kummastakin:
Tyhjästä täyteen lataus ennen päivityksiä:
Tyhjästä täyteen lataus päivitysten jälkeen
Tunnin pätkä kummastakin:
Grandland X PHEV Executive 300 Turbo A8 AWD MY20
Ex. Astra Sports Tourer Innovation 1.4T MY17.5, Ex. Astra Sports Tourer Sport 1.4T MY15.5, Ex. Astra Enjoy 1.4T MY13.5
Ex. Astra Sports Tourer Innovation 1.4T MY17.5, Ex. Astra Sports Tourer Sport 1.4T MY15.5, Ex. Astra Enjoy 1.4T MY13.5
Re: Grandland X ja Grandland X phev
Itse sain viime viikolla kamppispäivitykset, ja sen jälkeen tehnyt tuota latausnikottelua kerran-pari. Toivotaan että ei olisi laajemmin muilla käyttäjillä.