DEAD kirjoitti: ↑28 Huhti 2021, 20:12
Eekö sinne ole saanut myös f23 lootaa tilavuus sama mutta tiivarit ei maha oikein käydä ja vähän erilailla vaihto
F23 taitaa olla vain parissa dieselissä ja z22se koneisessa. C vectran molemmat 1,8 koneet on pikkulohkoja niin niissä on F17
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Sopiiko noi G Astran hammastangot trw gen1 ja gen2 ristiin eli sopiiko mistä tahansa G Astrasta ottaa varaosa? Vaikuttaako asiaan se ottaako myös ohjaustehostimen pumpun? Entä sopiiko pumput edes ristiin vai onko kummallekin hammastankovaihtoehdolle omansa?
E: Ilmeisesti on vielä jotain muutakin kuin trw. Kysymys silti sama että sopiiko kaikki ristiin?
JJAL kirjoitti: ↑02 Touko 2021, 08:15
Sopiiko noi G Astran hammastangot trw gen1 ja gen2 ristiin eli sopiiko mistä tahansa G Astrasta ottaa varaosa? Vaikuttaako asiaan se ottaako myös ohjaustehostimen pumpun? Entä sopiiko pumput edes ristiin vai onko kummallekin hammastankovaihtoehdolle omansa?
E: Ilmeisesti on vielä jotain muutakin kuin trw. Kysymys silti sama että sopiiko kaikki ristiin?
Omaan Zafiraan vaihdettiin toisen valmistajan hammastanko eikä se aiheuttanut mitään ongelmaa. Kyllähän ne on tehty samanlaisiksi että sopivat tuotannossa heittämällä kiinni
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Okei. Mitenhän oirehtii, jos ecun rele on rikki? Kysyn siksi koska auton sammuttua kun bensapumppu ei pyörinyt, vaihdoin nuo releet ristiin jonka jälkeen käynnistyi ja kävi pari minuuttia, kunnes sammui taas. Vikavalo ei pala. Eli onko bensapumppu hajoamassa, vai voiko vika silti olla jommassa kummassa releessä, kun hetken kävi laittamalla releet ristiin mutta ei toiminut pitempään?