Paljo lähtee?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
---aNa
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Kesä 2002, 03:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ---aNa »

Paljo kadett E 1.8gt, 1.8gti ja 1.8gsi kiihtyy 0-100km/h? Entäs noiden polle kapasiteetit? Paljos noista kannattaa maksaa -89 tai -90 mallisina?
---aNa
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Kesä 2002, 03:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ---aNa »

Ei kellää tietoo?
Avatar
opeltuning
'Senator'
'Senator'
Viestit: 588
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja opeltuning »

1.8GT 115hv, 1.8GSi tais olla 130hv, en ole varma ja tommosta "GTI":tä en ole tavannutkaan...kiihtyvyyksistä ei ole tietoa..maksaa kannattaa tietty se missä kunnossa kyseinen auto on..
Jyrki K
'Senator'
'Senator'
Viestit: 430
Liittynyt: 12 Maalis 2002, 02:00

Viesti Kirjoittaja Jyrki K »

1.8 GSi:ssä on 115hp ja kiihtyvyys noin 9 sek. 1.8 GT on tavallaan konttiperäinen GSi (arvot samat kuin tossa 1.8 GSi:ssä), GTi taas tällänen keltaisen pörssin myynti-ilmoitukseen keksitty mallimerkintä. Tarkoittaa siis GT:tä mutta on haluttu kertoa myös ruiskukoneesta. Munamallin GT on 1.6 kaasariversio ja sedan GT:stä on olemassa myös 2-litrainen 130hp versio.
tuunaaja
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 74
Liittynyt: 31 Maalis 2002, 02:00
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja tuunaaja »

eiks noi 89 ja 90 oo jo 2.0i 16V.
kai ne jonkun 4000-> euroo maksaa, riippuen kunnosta.
-Alkuvoimaa-...OPEL!
Kuva
---aNa
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Kesä 2002, 03:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ---aNa »

Ai siis onks gt:ssä vakiona ruisku vaik sitä ei siin ilmotetakkaa?
Jyrki K
'Senator'
'Senator'
Viestit: 430
Liittynyt: 12 Maalis 2002, 02:00

Viesti Kirjoittaja Jyrki K »

Ei -89 vuonna ainakaan ollut 16-venainen ainoa vaihtoehto GSi:ssä. Esim oma -89 Kadett on 8-venainen GSi. 1.8 GT-malli on ruiskukoneella. Se 1.6 GT on ihan eri auto, sellanen karvalakki GSi.
Avatar
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 12704
Liittynyt: 13 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

1,8 GSi on 115 hv ja 1,8 GT on 112 hv koneella. Kone on melkein sama, ero taitaa olla pelkästään nokassa. Tuossa GT:n koneessa on vääntöhuippua siirretty hiukan alemmas, ja siitä tulee tuo 3 hv tehoero.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ata »

On 2002-06-09 00:47, ---aNa wrote:
Ai siis onks gt:ssä vakiona ruisku vaik sitä ei siin ilmotetakkaa?
Kyllä GT:ssä ruisku on, ei nää mitään Volkkareita ole... eli ruiskua ei ilmoiteta mallimerkinnässä, vaan moottorin merkinnässä jotka Opelissa ovat erikseen. Mallimerkintä (esim GL, GT, GSi ym.) on autoissa kyljessä ja moottorin merkit (esim 1.8i, 1.6S ym.) takaluukussa alunperin. GTi-mallimerkintää ei Opelissa ole ollut koskaan. GT:n korisarja oli vähän lievempi kuin GSi:n. Ihan viimeisissä Kadeteissa tuli vielä tuo Frisco jossa oli viistoperäisen GT:n korisarja, mutta koneeksi oli laitettu tehottomampi C18NZ-yksipisteruisku.
---aNa
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Kesä 2002, 03:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ---aNa »

Paljos 4, 5 ja 3ovisilla on painoeroa? Paljo vaikuttaa kiihtyvyyteen?
---aNa
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Kesä 2002, 03:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ---aNa »

Paljo tollasella 1.8 gt/gsi:llä on huiput?
Jyrki K
'Senator'
'Senator'
Viestit: 430
Liittynyt: 12 Maalis 2002, 02:00

Viesti Kirjoittaja Jyrki K »

Huiput ainakin 1.8 GSi:ssä 195 km/h (9xx kg) ja 1.8 GT:ssä aika lähelle samaa tai sama(970 kg kai). Auton paino riippuu koneesta ja varustetasosta. GSi-Kadeteissa on vahvistettu kori mikä painaa enemmän kuin tavallisen.
Vastaa Viestiin