Rompetorilla ilmoitukset 90%:sti lukossa?

OCF keskustelufoorumiin ja nettisivustoon liittyvä palaute, asiat, ideat, tiedotteet ym.
Avatar
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 7430
Liittynyt: 19 Elo 2003, 03:00
Paikkakunta: Tampere
Jäsennumero: 1227

Re: Rompetorilla ilmoitukset 90%:sti lukossa?

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Noista sääntöihin kirjatuista vaatimuksista taitaa muodostua henkilörekisteri?
prööt
Avatar
jarkkis
OCF Member 2021
Viestit: 12740
Liittynyt: 27 Heinä 2008, 20:06
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Rompetorilla ilmoitukset 90%:sti lukossa?

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

ja jännä homma ku ittellä käyny ny muutaman kerran niin että esim. tuo mun ostoilmoitus omegasta on nyt lukittu ja oliskohan syy tuo kun vastasin viimeisimmän tarjoajan asiaan tohon ilmoitukseen enkä esim. yv:llä :-? ihmeellistä vaan ku ei oo ilmoitettu henk.koht. että olen tehnyt virheen vaan lyöty aihe suoraan lukkoon :lol: jos nuon saatanan pienisieluista on toiminta ni poistakaa mun puolesta koko omegan ostoilmoitus sieltä ni ei tuu kellekkää virkaintooselle mielipahaa :D jännä sinällään että jotkut muut kuitenkin vastailevat omiin ilmoituksiinsa ni niitä aiheita ei ole lukittu :-? eli onko tässä nyt jotkut tietyt naamat silmätikkuina??
Avatar
jarkkis
OCF Member 2021
Viestit: 12740
Liittynyt: 27 Heinä 2008, 20:06
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Rompetorilla ilmoitukset 90%:sti lukossa?

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

niin joo ja laitoin jakolaatikonki myyntiin, mutta se on hävinnyt jonnekki eli olisko seki poistettu jos on sattunu mennä esim. 5ilmoitusta yli??? ei oo siitäkää tullu mitään infoa laatikkoon :-? kuuluu mun mielestä hyviin tapoihin että viitsitään edes ilmoittaa asianomaiselle mitä on tehnyt väärin ja syy miksi ilmoitus on poistettu... ei jäisi epäselväksi että missä on vika... paljon on vielä kehitettävää näköjään...
kolli22
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 170
Liittynyt: 11 Elo 2007, 14:01
Paikkakunta: Parikkala

Re: Rompetorilla ilmoitukset 90%:sti lukossa?

Viesti Kirjoittaja kolli22 »

jarkkis kirjoitti:niin joo ja laitoin jakolaatikonki myyntiin, mutta se on hävinnyt jonnekki eli olisko seki poistettu jos on sattunu mennä esim. 5ilmoitusta yli??? ei oo siitäkää tullu mitään infoa laatikkoon :-? kuuluu mun mielestä hyviin tapoihin että viitsitään edes ilmoittaa asianomaiselle mitä on tehnyt väärin ja syy miksi ilmoitus on poistettu... ei jäisi epäselväksi että missä on vika... paljon on vielä kehitettävää näköjään...
Ohi aiheen menee, mutta taitaa se sinun jakolaatikko-ilmoitus olla pikkaisen väärässä paikassa. Ainakin tuolla moottorit ja voimansiirto alueella on yksi sen tapainen ilmoitus...
Avatar
jarkkis
OCF Member 2021
Viestit: 12740
Liittynyt: 27 Heinä 2008, 20:06
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Rompetorilla ilmoitukset 90%:sti lukossa?

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

kolli22 kirjoitti:
jarkkis kirjoitti:niin joo ja laitoin jakolaatikonki myyntiin, mutta se on hävinnyt jonnekki eli olisko seki poistettu jos on sattunu mennä esim. 5ilmoitusta yli??? ei oo siitäkää tullu mitään infoa laatikkoon :-? kuuluu mun mielestä hyviin tapoihin että viitsitään edes ilmoittaa asianomaiselle mitä on tehnyt väärin ja syy miksi ilmoitus on poistettu... ei jäisi epäselväksi että missä on vika... paljon on vielä kehitettävää näköjään...
Ohi aiheen menee, mutta taitaa se sinun jakolaatikko-ilmoitus olla pikkaisen väärässä paikassa. Ainakin tuolla moottorit ja voimansiirto alueella on yksi sen tapainen ilmoitus...
katto perkele mites se tuola oli? laitoin kyllä myydään osia paikkaan, vaikka sekaasi oonki ni nuon sekaasi oo jotta tuonne myyntiin laittaasin :D :D pitääpä käskiä siirellä oikiaha paikkaha...
JeeRock
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 78
Liittynyt: 25 Loka 2010, 17:30
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Rompetorilla ilmoitukset 90%:sti lukossa?

Viesti Kirjoittaja JeeRock »

Timonen kirjoitti:Ja nyt mä ainakin keksin, miksi JeeRockia taitaa ottaa päähän! Olen 5 päivää sitten lukinnut hänen ostoilmoituksensa, kun hän oli rikkonut uppaussääntöä, josta joku oli ilmoittanut... :lol:
Niin.. Timonen... tuon takia ei ota päähän tuo sinun pelleily ja natsimeininki. Taisi uppaussääntö mennä rikki peräti päivällä, mutta toki otan syyt tuosta itseeni. Mitä noihin lukkoihin ja poistoihin muuten tulee niin sen verran mielivaltaista poistelua ja lukottamista on kyllä täällä aikaisemminkin havainnut, että ei uskoisi olevan aikuisten ihmisten hallussa tämä foorumi.

Nimekseen voi laittaa mitä haluaa tuonne ilmoitukseen, sitä ei saa kukaan tarkistettua joten täysin turha tieto, paitsi siinä mielessä, että Timonen saa pienelle sielulleen rauhan :banghead: , mutta toisaalta meneehän siinä sitten Timoselta lukottamisesta saatu nautinto kuten tuosta sinun viestistä taas voi aika helposti päätellä.
Ex Omega V6 2,5 `98 caravan, Peugeot 407 SW `05
Mannion
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 9938
Liittynyt: 20 Maalis 2005, 21:49
Paikkakunta: Lievestuore

Re: Rompetorilla ilmoitukset 90%:sti lukossa?

Viesti Kirjoittaja Mannion »

No eipä itelläkää oo koskaan tullu mieleen laittaa nimeä/osoitetta mihinkää foorumin myynti-ilmoitukseen.
Kumminki foorumeilla pyörii ns hämärää porukkaa, jotka vois vittuillessaa nimen/osoitteen perusteella tulla vaikka joku yö katsomaan mitäs kaikkee myytävää autotallista löytyy.. Kyllä sen nimen saa kaupankäyntivaiheessa selville, jos se on niin tärkeä. Jos mä ostan jotai roinaa, ni ainoa asia, mihin sitä nimeä tarvitsen, on tilisiirto..
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Avatar
Alpha
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1866
Liittynyt: 28 Loka 2004, 03:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rompetorilla ilmoitukset 90%:sti lukossa?

Viesti Kirjoittaja Alpha »

Juho M-P:n kanssa samaa mieltä. En mä ainakaan halua tuohon omaa nimeäni kirjoittaa suoraan, jotta google haulla löytyy heti. Kyllä muut yhteystiedot pitäisi riittää.
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Avatar
Marko.L
'Senator'
'Senator'
Viestit: 809
Liittynyt: 08 Tammi 2005, 02:00
Paikkakunta: Jämsä

Re: Rompetorilla ilmoitukset 90%:sti lukossa?

Viesti Kirjoittaja Marko.L »

Näin sitä pojat edistetään opel-harrastusta/autoilua. :peukku:

Kuva
Avatar
JUKSU
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 830
Liittynyt: 10 Helmi 2008, 14:28
Paikkakunta: Turku

Re: Rompetorilla ilmoitukset 90%:sti lukossa?

Viesti Kirjoittaja JUKSU »

Itsekkään en levittele nimeäni ja osoitettani rompetorilla, ne selviää sitten puhelimessa kun kaupat on varmistuneet.
Manta-B-83
Avatar
MantaGsi
OCF Member 2015
Viestit: 4014
Liittynyt: 05 Elo 2007, 22:35
Paikkakunta: Laitila

Re: Rompetorilla ilmoitukset 90%:sti lukossa?

Viesti Kirjoittaja MantaGsi »

Musta nyt tuntuu, että on tehty kärpäsestä härkänen. Itse en koe nuolevani kenenkään persettä, mutta onhan esimerkiksi nettiautossa myyjän paikkakunta, NIMI ja puhelinnumero näkyvissä. Ja näin on ollut niin kauan kun nettiauto on ollut olemassa. Eikä siinä ole ollut mitään ongelmaa? Vaikka ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä niin kyllä mä silti ennemmin soitan vaikka Kari Tapiolle kun Muhammed Kipcpiccrilille. Ja 90%:sesti numeron perusteella saa nimen/osoitteen numeropalvelusta. Tietenkään silloin ei saa, kun on prepaid-numero. Ja tässä kohtaa yleensä jo haiskahtaa palaneen käryä...
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Avatar
JJ
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7293
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Askola
Viesti:

Re: Rompetorilla ilmoitukset 90%:sti lukossa?

Viesti Kirjoittaja JJ »

No tämä ei ole nettiauto. Samaa vauhtia voitaisiin vaatia, että jokainen muuttaa nimimerkkinsä omaksi nimekseen niinkuin on audi-klubin foorumilla.
-Janne

Corsa E OPC PP 2018
Avatar
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 7430
Liittynyt: 19 Elo 2003, 03:00
Paikkakunta: Tampere
Jäsennumero: 1227

Re: Rompetorilla ilmoitukset 90%:sti lukossa?

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

JJ kirjoitti:No tämä ei ole nettiauto. Samaa vauhtia voitaisiin vaatia, että jokainen muuttaa nimimerkkinsä omaksi nimekseen niinkuin on audi-klubin foorumilla.
Täähän vois olla hyvä idea. :peukku:
prööt
Mannion
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 9938
Liittynyt: 20 Maalis 2005, 21:49
Paikkakunta: Lievestuore

Re: Rompetorilla ilmoitukset 90%:sti lukossa?

Viesti Kirjoittaja Mannion »

JJ kirjoitti:No tämä ei ole nettiauto. Samaa vauhtia voitaisiin vaatia, että jokainen muuttaa nimimerkkinsä omaksi nimekseen niinkuin on audi-klubin foorumilla.
??? En mie oo tällästä "sääntöö" siellä huomannu :o
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
bart
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1602
Liittynyt: 12 Elo 2007, 14:47

Re: Rompetorilla ilmoitukset 90%:sti lukossa?

Viesti Kirjoittaja bart »

Marko.L kirjoitti:Näin sitä pojat edistetään opel-harrastusta/autoilua. :peukku:

Kuva
:lol:
Lukittu