b omega tekniikan vaihto
-
- 'Agila'
- Viestit: 3
- Liittynyt: 14 Huhti 2013, 09:59
Re: b omega tekniikan vaihto
jakopään koppa on sama kaikissa t5 koneissa. eli tonnarin koneeseen sopii kaikki ng900:sen apulaitteet ja toisinpäin.
Re: b omega tekniikan vaihto
Ei muuten ole. 900 jakopäänkopassa ei ole Tonnarin apulaitehihnan kiristimen kiinnityspisteitä. Itseasiassa koko apulaitehihnalinja on eri etäisyydellä jakopäänkopasta.viewsonic1 kirjoitti:jakopään koppa on sama kaikissa t5 koneissa. eli tonnarin koneeseen sopii kaikki ng900:sen apulaitteet ja toisinpäin.
Tonnari
NG900
JEEEEEEEEEEEEE!
Re: b omega tekniikan vaihto
Mitälie sedan B Omega noin muutoin painaa. Tossa on puntaroituna Saabistettu B Omega. Akku kontissa ja tankissa 60L polttoainetta. Onkohan toi nyt sitten miten lähellä kutoskoneisen painoa?
JEEEEEEEEEEEEE!
Re: b omega tekniikan vaihto
Muistaakseni 1620kg omega b1 sedan 2.5 v6 omamassa manuaalivaihteistolla.
Käyttövieteri: Vectra C 2.0T -04
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
Re: b omega tekniikan vaihto
Mitäköhän neloskoneisen manuaalilla varustetun sedan B Omegan paino lienee?
JEEEEEEEEEEEEE!
- kadett90
- OCF Member 2024
- Viestit: 12645
- Liittynyt: 09 Syys 2002, 03:00
- Paikkakunta: Hämeenlinna (Renko)
Re: b omega tekniikan vaihto
1420-1484 kg riippuen moottorista ,ilmastoinnista ja varustetasosta.
Re: b omega tekniikan vaihto
Muuttukos nuo rakentelusäädökset jotenkin tässä hetki sitten? Muistelin vaan että alle euro3 autoihin riittäisi pelkkä käytönaikainen päästötesti.
Tarkoittaisiko tuo nyt sitä että esim. omegan oman koneen saa ahtaa kunhan menee konttorilla päästöistä eikä tehot ja väännöt nouse liikaa?
Tarkoittaisiko tuo nyt sitä että esim. omegan oman koneen saa ahtaa kunhan menee konttorilla päästöistä eikä tehot ja väännöt nouse liikaa?
Re: b omega tekniikan vaihto
Ei muuttunut.jariz kirjoitti:Muuttukos nuo rakentelusäädökset jotenkin tässä hetki sitten?
JEEEEEEEEEEEEE!
Re: b omega tekniikan vaihto
Ne rakentelusäädökset saattaa muuttua tänä kesänä..
Re: b omega tekniikan vaihto
Tai syksyllä tai vuoden päästä tai "joskus". Riippunee ihan byrokratian rattaiden hitaudesta.ohc205 kirjoitti:Ne rakentelusäädökset saattaa muuttua tänä kesänä..
JEEEEEEEEEEEEE!
Re: b omega tekniikan vaihto
Joo, tuosta vielä linkki Trafin sivuille aiheeseen liittyen, mikäli joku ei ole vielä tuohon törmännyt:
Kliks
Kliks
entiset Signum, Vectra C2, Vectra B2, Astra F, Omega A2, Vectra C1, Omega A1
Volvo V70 D5
Volvo V70 D5
Re: b omega tekniikan vaihto
Jokos näitä ahdettuja Omegoita löytyy joka kylästä?
Onko joku jo laittanut ahdetun 6syl. motin?
Onko joku jo laittanut ahdetun 6syl. motin?
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: b omega tekniikan vaihto
Jo vain.?! kirjoitti:Jokos näitä ahdettuja Omegoita löytyy joka kylästä?
JEEEEEEEEEEEEE!
Re: b omega tekniikan vaihto
Nyt kun tuo vanhempien vähäpäästöisten vehkeiden ahtaminen on mahdollista niin tuli mieleen että ei olisi hullumpi vaihtoehto omegan koneeksi bemarin m50b25 ahdettuna. Kestäviä laatikoita löytyy hyvin ja konekkin ilmeisesti aika lujaa tekoa ihan vakio-osillakin.
Mitä mielipiteitä herättää?
Mitä mielipiteitä herättää?