Projekti heräilee talvi uniltaan...
Koneena 1.9.stä porattu 2.0cih nelipisteruiskulla. Kansi X20 kanavat ja palotilat muotoiltu.
Vinkkejä kaivataan eli: Paljonko tässä saa olla tehoja kunhan vien penkitykseen?
Kuinka paljon (vähän) vakio männät kestää paineita, ajatuksena siis sorvata siivu männistä pois...
Vakio kiertokangen laakerit vaiko punametalli?
....
Ensimmäistä kertaa turbokonetta rakentamassa joten alkuun ei kehtaa kalliita osia esim. mäntiä ostaa, kun se kuitenkin leviää syystä tai toisesta
Ascona B -77 4D Turbotus
- vetkula4x4
- 'Diplomat'
- Viestit: 1284
- Liittynyt: 16 Huhti 2006, 17:31
- Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Re: Ascona B -77 4D Turbotus
Vakio laakerit pelaa varmaa aika pitkälle, paineen kestosta en tiiä ku en ole vakio mäntiä koskaa käyttäny, mut kait nekin jotain kestää jos bensa ja sytkä on kohillaa. Nakutus ja/tai laiha seos särkee mitkä tahansa osat. Testattu on
Re: Ascona B -77 4D Turbotus
Saapin kanget ja Volovon männät. Ei hajoo ihan heti. Tai paskalla seoksellahan kilisee mikä vain.
Nykyisellä kokoonpanolla veikkaisin 100-110hv
Nykyisellä kokoonpanolla veikkaisin 100-110hv
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
- vetkula4x4
- 'Diplomat'
- Viestit: 1284
- Liittynyt: 16 Huhti 2006, 17:31
- Paikkakunta: Pohjois-Karjala
- vetkula4x4
- 'Diplomat'
- Viestit: 1284
- Liittynyt: 16 Huhti 2006, 17:31
- Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Re: Ascona B -77 4D Turbotus
Pitääpä lueskella noista.Juho M-P kirjoitti:Saapin kanget ja Volovon männät. Ei hajoo ihan heti. Tai paskalla seoksellahan kilisee mikä vain.
Nykyisellä kokoonpanolla veikkaisin 100-110hv
Niin lähinnä kyllä tarkoitin paljonko saa olla tölmyä turbon kanssa että saa lailliseksi?
Re: Ascona B -77 4D Turbotus
Tehoa saa olla 110hv +20%