Kannattaako tuota venttiili ohjuria imupuolelta lyhentää kanavan kans yhtenäiseen muotoon?
Hyviä ja huonoja puolia??
Paraneeko virtaukset niin huomattavasti et kannattaa lyhentää, mutta kuin ratkaisevasti uudet ohjurit väljentyvät kun ne eivät muutenkaan ole kovin pitkät.
Pakopuolelta ei varmaan kannata lyhennellä kun ovat muutenkin vaan tuo seevin verran ylhäällä kanavassa.
Kyse ahdetusta kannesta.
Kansityöstö 2.0 ohc
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 332
- Liittynyt: 02 Maalis 2005, 02:00
- Paikkakunta: Ruukki
Kansityöstö 2.0 ohc
Käyttis vectra gts 1.9 cdti 150hp
Manta b -77 x20xev + hx40 holset
EX: Astra g x16xel sport
Omega b mv6
Ascona c turbo c20ne 352hp 452nm
Opel omega 2.2dti
Manta b -77 x20xev + hx40 holset
EX: Astra g x16xel sport
Omega b mv6
Ascona c turbo c20ne 352hp 452nm
Opel omega 2.2dti
Re: Kansityöstö 2.0 ohc
Mun mielestä ohjuria ei saa katkasta kokonaan, ennemmin muotoilla se semmoseks neulamaiseksi. Tosin tässäkin asiassa varmaan mielipiteitä riittää suuntaan ja toiseen.
Re: Kansityöstö 2.0 ohc
käsittääkseni ei saisi katkaista, koska heikentää ratkaisevasti lämmon johtumista ja venttiilin tuentaa... mutta neulamaiseksi sen voi ja kannattaa muotoilla
korjatkoon joku?
korjatkoon joku?
calibra 16v -91