Kuvia 2.0ne turbotetusta?
-
- 'Senator'
- Viestit: 439
- Liittynyt: 19 Elo 2002, 03:00
Kuvia 2.0ne turbotetusta?
Eli tuollainen työnalla jos joku sellaisen omistaa olisin kiitollinen mahdollistita kuvist amiten toteutettu jos olisi jotain hyödyllisiä vinkkejä (:
Yv:tä tulemaan
Anssi/Cclahti.com
Yv:tä tulemaan
Anssi/Cclahti.com
Täten se oli alkuvaiheessa.. Tyhjäkäyntimoottorin korvike olit sitten vain väliaikainen ratkasu jos sitä ihmettelet
Tästä sitten lähdettiin
Tästä sitten lähdettiin
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ryssänmutka= suorista pätkistä hitsattu mutka. Toisin sanoen verrattavissa rautalanka/jesseteippi virityksiin eli tehdään sutta vaikka pienellä panostuksella ja sijoituksella olisi mahdollisuus tehdä sama asia kunnollakin.-WW- kirjoitti:MikäKeme kirjoitti:Komeeta ryssänvinkkeliä ahtoputkessa.
Todennäköisesti väärässä.
Ekan kerran kun näin ton konehuoneen kuvat niin tuli mieleen että rakentaja on kattonut paikan turbolle ja tehnyt sen mukaan liitokset miettimättä yhtään mihinpäin pesät olisi parempi kääntää.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Niimpä, tuossakin kun olis kääntänyt koko ahtimen 180 astetta niin olis jäänyt turhia letkuhässäköitä pois näkyvistä.Jarno kirjoitti:Ekan kerran kun näin ton konehuoneen kuvat niin tuli mieleen että rakentaja on kattonut paikan turbolle ja tehnyt sen mukaan liitokset miettimättä yhtään mihinpäin pesät olisi parempi kääntää.
Todennäköisesti väärässä.
Samaa tuli aikanaan mietittyä, liekö syynä että rakentaja suomenruottalainen? Mutta eipä sitten ollu motivaatioo alkaa tekemään. Käyttishän tuo oli Montakohan hölmöö asiasta vielä itkee Vai jäänkö ainoaksi joka edes pisti kuvaa?omega16T kirjoitti:Niimpä, tuossakin kun olis kääntänyt koko ahtimen 180 astetta niin olis jäänyt turhia letkuhässäköitä pois näkyvistä.Jarno kirjoitti:Ekan kerran kun näin ton konehuoneen kuvat niin tuli mieleen että rakentaja on kattonut paikan turbolle ja tehnyt sen mukaan liitokset miettimättä yhtään mihinpäin pesät olisi parempi kääntää.
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
-
- 'Senator'
- Viestit: 439
- Liittynyt: 19 Elo 2002, 03:00
Mitähän väliä sillä nyt on mihin ne putket osottaa, tosta sai jo paljon jeesiä.
Toteuttakoot jokainen miten toteuttaa, itse teen sijoitukset varmaankin aikalailla samaan kohtaan, onpahan ainaki helppo fixailla ym
Mutka ihmetytti et joku on jaksanu hitsata ku ei montaa euroa maksa, mutta eipä asia minulle kuulu?
Jos joku muu haluaa lähettää kuvia omistan laittakaa vaika privana, niistä on apua mulle ja ei pelkoa en dissaa turhaa
Anssi
Toteuttakoot jokainen miten toteuttaa, itse teen sijoitukset varmaankin aikalailla samaan kohtaan, onpahan ainaki helppo fixailla ym
Mutka ihmetytti et joku on jaksanu hitsata ku ei montaa euroa maksa, mutta eipä asia minulle kuulu?
Jos joku muu haluaa lähettää kuvia omistan laittakaa vaika privana, niistä on apua mulle ja ei pelkoa en dissaa turhaa
Anssi
Täähän menee jo vittuiluks, en ole suomenruotslainen-WW- kirjoitti:Samaa tuli aikanaan mietittyä, liekö syynä että rakentaja suomenruottalainen? Mutta eipä sitten ollu motivaatioo alkaa tekemään. Käyttishän tuo oli Montakohan hölmöö asiasta vielä itkee Vai jäänkö ainoaksi joka edes pisti kuvaa?
Toi projekti on mun aloittama, sillon oli eri ahtimella, ahtoputkilla yms.
Kuvissa on ilmeisesti jo EVO3?
Eli -WW- ei ole ostanut autoa minulta.
Jostakinhan sitä täytyy aloittaa
Nykyään jo enemmän järkeä päässä:
Kadett Cabrio GSI -89
Calibra 4x4 Turbo -93
Omega MV6 -00
Plymouth Fury III -65
Calibra 4x4 Turbo -93
Omega MV6 -00
Plymouth Fury III -65
Kyyl, olihan siellä ihan asiallistakin mutta suurin osa oli "hiposteltu".
Töitä siihen tuli tehtyä ihan sopivasti, näppärästi mentiin 1.4-1.5bar. Loppujen lopuks 4.muki antautui mystisesti, vaikka oli ihan perus körryyttelyä
Ahdinhan tuossa oli lähes ajamaton kun sen hommasin..
Olikos Megasquirt ja 4wd sun käsialaa? Oli villejä kytkentöjä
Upea:
Hypistelty:
Töitä siihen tuli tehtyä ihan sopivasti, näppärästi mentiin 1.4-1.5bar. Loppujen lopuks 4.muki antautui mystisesti, vaikka oli ihan perus körryyttelyä
Ahdinhan tuossa oli lähes ajamaton kun sen hommasin..
Olikos Megasquirt ja 4wd sun käsialaa? Oli villejä kytkentöjä
Upea:
Hypistelty:
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Eipä ollu megakaan mun käsialaa, pihasta se lähti 20se vakio koneella, jollain volvon kolmos garretilla. Toi cooleri on mun jäljiltä
Toi kori oli niin huonossa jamassa, et meni innostus.
Tuommoisen se ostin
Projekti kuvaa
Menee muuten jo "vähä" ohi topicin aiheesta
Toi kori oli niin huonossa jamassa, et meni innostus.
Tuommoisen se ostin
Projekti kuvaa
Menee muuten jo "vähä" ohi topicin aiheesta
Kadett Cabrio GSI -89
Calibra 4x4 Turbo -93
Omega MV6 -00
Plymouth Fury III -65
Calibra 4x4 Turbo -93
Omega MV6 -00
Plymouth Fury III -65
-
- 'Senator'
- Viestit: 439
- Liittynyt: 19 Elo 2002, 03:00