missä on gsi astran(c20xe) moottorinohjausboksi?

Moottorinohjaimiin, lastuihin ja ohjelmointiin liittyvää keskustelua
Avatar
D-Spark
'Senator'
'Senator'
Viestit: 314
Liittynyt: 08 Helmi 2006, 22:41
Paikkakunta: Kerava
Viesti:

missä on gsi astran(c20xe) moottorinohjausboksi?

Viesti Kirjoittaja D-Spark »

Juu, eli tuli nettivaraosan kautta hommattua joltain tyypiltä "lastu" astraan. kaveri väitti et ois ollu n-ryhmäläisessä kiinni ja että on merkiltään opel tuning. noh, pitää kokeilla mitä vastinetta rahalleni saan. tahtoisin vain tietää ennenkuin haen tavaran postista että missä se autossani sijaitsee ja minkä näköinen se on?
heppu sano että postissa tulee mulle ihan kokonainen boksi ei siis mitään juotoshommia.
mitä toimenpiteitä vaihdon jälkeen pitäisi tehdä?


auttakaas viisaammat :whack:
Avatar
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3627
Liittynyt: 14 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: Pirkkala-Mánse

Viesti Kirjoittaja -WW- »

Nopee veikkaus ois repsikan jalkatilassa
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
jpisteh
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4258
Liittynyt: 17 Helmi 2002, 02:00

Viesti Kirjoittaja jpisteh »

Oikeassa A-pilarissa kiinni, kartturin jalkatilassa, hanskalokeron alla (vahvistusta yllä olevaan veikkaukseen...).

Todennäköisesti auto on ilman tehtaan ajonestoja, joten vanha pois ja uusi ECM (boxi) kiinni ja radalla.

ECM taitaa olla tuossa jo Torxeilla kiinni ja liitinkampa on jousikuormitteisella salvalla kiinni.

Kuva jostain Motronicin ECMstä.
http://www.vertexauto.com/SQLCart/Images/Large/21.jpg

j.h

Eri asia mitä tarkoittaa n-ryhmäläisessä ollut kiinni (tehoihin se ei ole välttämättä vaikuttanut mihinkään suuntaan). Kuulostaa hyvältä tai kaupallisemmalta, kun on ollut kilvanajoautossakin.
Vastaa Viestiin