Megasquirt vinkkejä kaipan

Moottorinohjaimiin, lastuihin ja ohjelmointiin liittyvää keskustelua
Avatar
TDC
'Senator'
'Senator'
Viestit: 673
Liittynyt: 29 Loka 2002, 02:00
Paikkakunta: Snappertuna Uusimaa

Megasquirt vinkkejä kaipan

Viesti Kirjoittaja TDC »

Niin eli olen kauan miettinyt että jos rakentais c20xe turbo koneen megasquirtillä mutta olen nyt kattonut niitä megasquirtin sivuja ja täytyy sanoa että en tiedä mitä kaikkea mä tarvitsen? :oops:

jos jonkulla olis kokemuksia megasquirtista niin mitä kaikkea pitäis tilata esim tästä - http://www.glensgarage.com/catalog/index.php

voiko säätä sytytys kans megasquirtilla? vai ainoastaan ruisku? ja itse kasattava setti olen miettinyt!
http://www.r-tech.fi
Opel Kadett GSi 16V -89 (PROjekti)


Ford F-350 Super Duty CrewCab 7.3 PowerStroke karvan alle 1000Nm
ventora
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 41
Liittynyt: 15 Helmi 2006, 19:48
Paikkakunta: lohja

Viesti Kirjoittaja ventora »

ei mitään itsekasattavaa settiä,ne on tarkoitettu siihen et tiedetään mitä tehään,tilaat suomessa jonkun gurun kasaamaan laatikon ni on 100 ongelmaa vähemmän ja 100 viellä edessä
Avatar
TDC
'Senator'
'Senator'
Viestit: 673
Liittynyt: 29 Loka 2002, 02:00
Paikkakunta: Snappertuna Uusimaa

Viesti Kirjoittaja TDC »

no ei se kasaminen niin vaikea voi olla olen kuitenkin ammatilta sähköasentaja!
http://www.r-tech.fi
Opel Kadett GSi 16V -89 (PROjekti)


Ford F-350 Super Duty CrewCab 7.3 PowerStroke karvan alle 1000Nm
Karppa12
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 27
Liittynyt: 07 Joulu 2003, 02:00

Viesti Kirjoittaja Karppa12 »

-Partcon sarja, pari syttykivee ja 4bar map samaan pakettiin
-boschin nopee imuilman-anturi (vpv-racing)
-innovate lc1 laajakaista lambda

~500e

Noilla pääsee pitkälle jos kolvi pysyy kädessä. Lopuille antureille teet uudet kartat Easytherm ohjelmalla.
Avatar
TDC
'Senator'
'Senator'
Viestit: 673
Liittynyt: 29 Loka 2002, 02:00
Paikkakunta: Snappertuna Uusimaa

Viesti Kirjoittaja TDC »

aivan ja sitä vielä että mikä kaikki anturit ovat pakollisia käyttää?
http://www.r-tech.fi
Opel Kadett GSi 16V -89 (PROjekti)


Ford F-350 Super Duty CrewCab 7.3 PowerStroke karvan alle 1000Nm
Avatar
TDC
'Senator'
'Senator'
Viestit: 673
Liittynyt: 29 Loka 2002, 02:00
Paikkakunta: Snappertuna Uusimaa

Viesti Kirjoittaja TDC »

olisko se mitenkään järkeä laittaa erillinen tämmönen paketti http://www.vpv-motorracing.com/thunder.htm

vai saako tohon megasquirtille hommattu suorasytkä kans?
http://www.r-tech.fi
Opel Kadett GSi 16V -89 (PROjekti)


Ford F-350 Super Duty CrewCab 7.3 PowerStroke karvan alle 1000Nm
Karppa12
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 27
Liittynyt: 07 Joulu 2003, 02:00

Viesti Kirjoittaja Karppa12 »

Pakollisia antureita on Imuilma ja vedenlämpö + lambda, mielellään just laajakaista

tuolta löytyy hyvin tietoa suomeks http://www.finsquirt.net/forum/
Avatar
villeke
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 167
Liittynyt: 29 Syys 2007, 22:04
Paikkakunta: p-savo

Viesti Kirjoittaja villeke »

TDC kirjoitti:olisko se mitenkään järkeä laittaa erillinen tämmönen paketti http://www.vpv-motorracing.com/thunder.htm

vai saako tohon megasquirtille hommattu suorasytkä kans?
MS osaa jakajasytytyksen, 2*2 hukkakipinän, ja 4 syl. COP-systeemin eli oikeastaan kaikki vaihtoehdot neloskoneeseen. Kaikki tietysti vaatii pienet tai vähän isommat rakentelunsa ja suunnittelunsa, mikä nyt oikeastaan MegaSquirt-harrastukseen kuuluukin :D

Katsopas: http://megasquirt.sourceforge.net/extra/select.html

Itsellä ei sytytyksestä megasquirtilla kokemusta mutta MS ohjaa bensansyöttöä jääratalelussa (4 CIH)
Vastaa Viestiin